Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2012 #1 Skrevet 15. desember 2012 Jeg lurer på en sak. Hvis jeg prater med ei jente som jeg liker veldig godt og viser litt tydelig at jeg liker henne (gir henne mye oppmerksomhet slik at hun skal forstå at jeg liker henne) så virker det som hun ikke er interessert. Men hvis jeg er litt tilbakeholden når jeg prater med ei jente jeg liker, så virker det som hun blir ekstra gira. Kan dere forklare meg dette?
Gjest -Ninni- Skrevet 15. desember 2012 #2 Skrevet 15. desember 2012 Jer er igrunn helt motsatt, klarer ikke å engasjere meg med mindre han jeg møter er engasjert. 1
Strikkesokken Skrevet 15. desember 2012 #3 Skrevet 15. desember 2012 Man vil alltid ha det man ikke kan få. Vi jenter liker å "jakte" litt også! Bare ikke la henne jakte for lenge om du virkelig liker henne, hun kan fort gå lei og finne et nytt bytte.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 15. desember 2012 #4 Skrevet 15. desember 2012 Jenter liker de også. Er spennende
Surpotta Skrevet 15. desember 2012 #5 Skrevet 15. desember 2012 Kan bare snakke for meg selv. Jeg er i forhold nå men før da menn viste interesse for meg ble jeg bare kvalm av hele typen... Ingen logikk der. Om jeg var interessert og han viste liten interesse var jeg besatt. Med han jeg er sammen med var det en annen historie dog... der falt jeg pladask og elsket oppmerksomheten han ga meg!
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2012 #6 Skrevet 15. desember 2012 Kan bare snakke for meg selv. Jeg er i forhold nå men før da menn viste interesse for meg ble jeg bare kvalm av hele typen... Ingen logikk der. Om jeg var interessert og han viste liten interesse var jeg besatt. Med han jeg er sammen med var det en annen historie dog... der falt jeg pladask og elsket oppmerksomheten han ga meg! Akkurat samme her og. Jeg tror det er sånn at om man blir ekstra gira når han er tilbakeholden, så er det noe som ikke stemmer. At man egentlig ikke liker de som noe mer enn en flørt. Jeg merka med en gang at jeg ble helt vill når min nåværende kjæreste gav meg oppmerksomhet. Trakk meg ikke tilbake, og ble ikke skremt av det. Da vet man at det er rett. Anonym poster: d1e180988144fd6048e84e20df5dd1f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå