AnonymBruker Skrevet 15. desember 2012 #1 Skrevet 15. desember 2012 OK - gitt at du traff en jente du likte skikkelig godt. Godt stemning mellom dere. Du synes hun er veldig pen, og liker personligheten. Dere er i startfasen, men treffes stadig oftere. Det blir også kyssing, kos, sex... Som sagt - det er ennå i startfasen. Men dere treffes oftere, flere ganger i uken. Etter seks-syv uker er hun borte en helg. Du blir full og ligger med en annen jente en kveld. Felles venner osv. (lang historie kort)... Jenta du holder på med får høre om "uhellet" ditt, og dropper deg som en våt klut (eller verre). Du er gutten i historien. Hun sletter deg på facebook og hele pakken. Du skjønner greien, vet du har vært dust i hennes øyne (og egne). Etter en måned eller så, melder hun deg litt på sms. Hører hvordan det går, om dere skal treffes. Du takker ja - hun avlyser like før (sier det ikke er så lurt likevel). OK, greit. Så går det enda en måned eller to, hun melder deg igjen. Bare for å si at hun håper du har det bra osv. Legger deg til på face. ER DET HÅP?? HVORFOR TAR JENTA KONTAKT IGJEN?? HAR DU SJANGS?? KAN DU BE HENNE UT?? Litt forvirret. Hun må jo være noe interessert eller...? Jenter... hva sier dere? Anonym poster: c2cb5a928249e83e7c26f4846a297e72
QueenOfTheSidewalk Skrevet 15. desember 2012 #2 Skrevet 15. desember 2012 Spør hva hun vil deg. Hvorfor ligger du med andre når du liker henne? Hadde aldri falt meg inn, så jeg klarer ikke å sette meg inn i det. 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2012 #3 Skrevet 15. desember 2012 Spør hva hun vil deg. Hvorfor ligger du med andre når du liker henne? Hadde aldri falt meg inn, så jeg klarer ikke å sette meg inn i det. Spørsmålet var ikke om du hadde kunne gjort noe lignende selv, eller om du kunne sette deg inn i min situasjon. Mer om du som jente tror hun kan ha bestemt seg for å glemme episoden... Anonym poster: 5de40f89698618c6db106d165a32bcca 2
Sommee Skrevet 16. desember 2012 #4 Skrevet 16. desember 2012 Spør hva hun vil deg. Hvorfor ligger du med andre når du liker henne? Hadde aldri falt meg inn, så jeg klarer ikke å sette meg inn i det. Er det mulig? TS har gjort en tabbe, men det skjønte kanskje ikke du? 1
PanLi Skrevet 16. desember 2012 #5 Skrevet 16. desember 2012 Jeg synes det høres ut som om hun liker deg godt, TS! Imidlertid er det ikke så rart om hun er usikker på deg, og gjerne også på seg selv og hva hun vil. Jeg tenker at jeg hadde måttet gå flere runder med meg selv for å kjenne etter om jeg hadde synes det var ok å gå tilbake til deg etter et tillittsbrudd (for antagelig vil hun oppleve det som det...). Hvis du ønsker noe mer med denne jenten, så tenker jeg at du må trygge henne og fortelle henne at du liker henne og har lyst til å se henne! Jeg ville iallefall trengt å høre det... Med all sannsynlighet er hun usikker på deg... Du treffer jo andre! Og hun liker deg! Det er en veldig sårbar og vond plass å være, og hun risikerer en del ved å ta kontakt med deg. Antagelig derfor det er sakte og forsiktig kontakt fra henne, vil jeg tro. Hun er kanskje utrygg og tester ut hva du vil... Ta godt vare på henne hvis du liker henne!! Hun må like deg veldig veldig godt...er ihvertfall min tanke når jeg leser det du har skrevet.. 2
QueenOfTheSidewalk Skrevet 16. desember 2012 #6 Skrevet 16. desember 2012 (endret) Spørsmålet var ikke om du hadde kunne gjort noe lignende selv, eller om du kunne sette deg inn i min situasjon. Mer om du som jente tror hun kan ha bestemt seg for å glemme episoden... Anonym poster: 5de40f89698618c6db106d165a32bcca Spør henne om hun er villig til å gi deg en ny sjanse. Alt er mulig. Jeg hadde ikke glemt det, men folk er forskjellig. Ja du kan be henne ut Endret 16. desember 2012 av Evilposelos
Gjest brutal mann Skrevet 16. desember 2012 #7 Skrevet 16. desember 2012 Jeg tror hun bare driver helvete med deg og er ut på hevntokt etter råd fra venninner. Jeg hadde gitt faen og lett etter noen andre. 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #8 Skrevet 16. desember 2012 Jeg tror hun bare driver helvete med deg og er ut på hevntokt etter råd fra venninner. Jeg hadde gitt faen og lett etter noen andre. Har vel ikke helt inntrykk av at hun kunne finne på noe sånt. Men virket som om hun mente det var ganske big deal å ha sex med en annen da vi holdt på. Hun er pen og populær, vet hun lett kan finne seg en annen. Så lurer på om det er best å gi faen uansett. Snuble ved startstreken er vel ikke det beste utgangspunktet akkurat. Kjipern. Anonym poster: 5de40f89698618c6db106d165a32bcca
HHH Skrevet 16. desember 2012 #9 Skrevet 16. desember 2012 Virker sånn ja, men du skylder henne en unskyldning. Kan også hende hun bare er ute etter å få bekreftet at du likte henne? Få den unnskyldningen hun fortjener. Du burde være forsiktig, gå rolig frem og ikke minst unnskylde deg og forklare at det ikke skjer igjen (om det er noe du selv tror)
Gjest brutal mann Skrevet 16. desember 2012 #10 Skrevet 16. desember 2012 (endret) Virker sånn ja, men du skylder henne en unskyldning. Kan også hende hun bare er ute etter å få bekreftet at du likte henne? Få den unnskyldningen hun fortjener. Du burde være forsiktig, gå rolig frem og ikke minst unnskylde deg og forklare at det ikke skjer igjen (om det er noe du selv tror) Det gjør han da pokker meg ikke! Endret 16. desember 2012 av brutal mann
Nettinettet Skrevet 16. desember 2012 #11 Skrevet 16. desember 2012 Jeg tror at hun ikke klarer å glemme deg helt, eller ikke finner noen hun får den samme følelsen for. Hun har nok lyst til å treffe deg igjen, men er redd for å bli såret igjen, og vet nok inerst inne at hvis du har gjort dette en gang vil du mest sannsynlig gjøre det igjen. Send henne en melding og spør om dere kan ta dere en prat. Så tar du det derfra.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #12 Skrevet 16. desember 2012 Virker sånn ja, men du skylder henne en unskyldning. Kan også hende hun bare er ute etter å få bekreftet at du likte henne? Få den unnskyldningen hun fortjener. Du burde være forsiktig, gå rolig frem og ikke minst unnskylde deg og forklare at det ikke skjer igjen (om det er noe du selv tror) Vi har ikke truffet hverandre siden episoden. Hun sendte noen meldinger og fortalte hva hun hadde hørt. Hun sa hun ble såret, og at hun ikke ville se meg igjen. Jeg sendte en melding og beklaget. Det var det. Fikk vel inntrykk av at det ikke var så mye å snakke om fra hennes side. Anonym poster: 5de40f89698618c6db106d165a32bcca
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #13 Skrevet 16. desember 2012 Det gjør han da pokker meg ikke! Har allerede beklaget, følte i hvert fall selv at jeg hadde gjort noe dumt. Anonym poster: 5de40f89698618c6db106d165a32bcca 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #14 Skrevet 16. desember 2012 Jeg tror at hun ikke klarer å glemme deg helt, eller ikke finner noen hun får den samme følelsen for. Hun har nok lyst til å treffe deg igjen, men er redd for å bli såret igjen, og vet nok inerst inne at hvis du har gjort dette en gang vil du mest sannsynlig gjøre det igjen. Send henne en melding og spør om dere kan ta dere en prat. Så tar du det derfra. Hun har jo tidligere villet treffe meg, men avlyst. Lurer litt på om det er bortkastet å bruke tid på noe som allerede kan være ødelagt før det er begynt. Anonym poster: 5de40f89698618c6db106d165a32bcca
Nettinettet Skrevet 16. desember 2012 #15 Skrevet 16. desember 2012 Hun har jo tidligere villet treffe meg, men avlyst. Lurer litt på om det er bortkastet å bruke tid på noe som allerede kan være ødelagt før det er begynt. Anonym poster: 5de40f89698618c6db106d165a32bcca Det var ikke ødelagt før det begynnte, det ble ødelagt når du hadde sex med en annen jente Hvis du ikke synes hun er den rette for deg (noe du kanskje ikke føler siden du hadde sex med noen andre) er det ikke noe vits å bruke tid på dette som du sier. Men hvis du føler at det dere hadde før du ødela det var veldig bra er det jo ikke bortkastet tid å prøve å få dette til å fungere.
balsamico Skrevet 16. desember 2012 #16 Skrevet 16. desember 2012 Hvor tafatt går det egentlig an å bli? Når man har sviktet noen på den måten så gjør man alt i sin makt for å gjøre det godt igjen. Det er hvis du er en ekte mann, da. 1
Gjest brutal mann Skrevet 16. desember 2012 #17 Skrevet 16. desember 2012 Har allerede beklaget, følte i hvert fall selv at jeg hadde gjort noe dumt. Anonym poster: 5de40f89698618c6db106d165a32bcca Ja, taktisk dumt, ikke moralsk dumt!
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #18 Skrevet 16. desember 2012 Hvor tafatt går det egentlig an å bli? Når man har sviktet noen på den måten så gjør man alt i sin makt for å gjøre det godt igjen. Det er hvis du er en ekte mann, da. Anonym poster: 85499dc01c2a2bb5f16f20e6223982ff 1
Gjest brutal mann Skrevet 16. desember 2012 #19 Skrevet 16. desember 2012 Hvor tafatt går det egentlig an å bli? Når man har sviktet noen på den måten så gjør man alt i sin makt for å gjøre det godt igjen. Det er hvis du er en ekte mann, da. Anonym poster: 85499dc01c2a2bb5f16f20e6223982ff Sviktet? På hvilket vis har han sviktet noen? Det er ingen her som har hatt noe forpliktende relasjon til hverandre. Ekte menn lar seg ikke leke med slik hun legger opp til nå. 1
balsamico Skrevet 16. desember 2012 #20 Skrevet 16. desember 2012 Sviktet? På hvilket vis har han sviktet noen? Det er ingen her som har hatt noe forpliktende relasjon til hverandre. Ekte menn lar seg ikke leke med slik hun legger opp til nå. Høres ut som starten på en forpliktende relasjon, spør du meg. Av typen hvor man bryr seg om og respekterer hverandre. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå