AnonymBruker Skrevet 15. desember 2012 #1 Skrevet 15. desember 2012 Postet dette i Samliv og Relasjoner også, men fikk ingen respons, så prøver meg igjen her! Jeg er så usannsynlig avstandsforelska i en kar som jobber på treningssenteret der jeg trener. Hjertet mitt har alltid hoppet over et par slag når jeg har sett ham, jeg har vært betatt av denne fyren i over ett år. Han er alltid smilende og blid, positiv og uhorvelig snill. Jeg har alltid tenkt at han der har jeg ikke sjangs på uansett, og når jeg kommer på gymmet usminket og (beklager uttrykket) jævlig så øker jeg ikke akkurat sjangsene mine. Likevel føler jeg at han har flørter litt, men jeg vet ikke om det bare er personligheten hans. Idag turte jeg endelig å sende ham en melding på facebook, og det gikk ikke et halvt minutt engang før han svarte! (Vi er ikke venner der) Han virket veldig ivrig, og sendte 2 meldinger når jeg sendte 1. Vi hadde en veldig kort samtale, det døde på en måte litt ut og det endte med at det var jeg som ikke svarte. Vil ikke prøve å holde en samtale igang på krampeaktig vis, om dere skjønner. Nå lurer jeg på hva jeg bør gjøre videre? Jeg vil jo bli bedre kjent med ham. Er helt på knærne etter denne fyren, men jeg trener der nesten hver dag og han jobber 100% og jeg vil ikke risikere at det kan bli kleint når jeg kommer der framover heller. What to do?? Anonym poster: d69a152f9c873927282ce0f33b8e6ea2 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2012 #2 Skrevet 15. desember 2012 Er betatt av en som jobber på treningssenteret mitt selv. Tøff du er som tørr å ta kontakt! Som regel går jeg fort unna når han nærmer seg fordi jeg oftest ser ut som et takras når jeg trener. Men jeg smelter de gangene vi holder en samtale gående.. Uff. Anonym poster: 1630cdf35b7176fa2d8e2ff285e25435
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2012 #3 Skrevet 15. desember 2012 Er betatt av en som jobber på treningssenteret mitt selv. Tøff du er som tørr å ta kontakt! Som regel går jeg fort unna når han nærmer seg fordi jeg oftest ser ut som et takras når jeg trener. Men jeg smelter de gangene vi holder en samtale gående.. Uff. Anonym poster: 1630cdf35b7176fa2d8e2ff285e25435 Det gjør jeg og, så at han i det hele tatt gadd å svare meg er meg et under. Samme her! Da går jeg fra senteret med det største smilet du kan tenke deg om munnen. Vi får lage oss en liten støttegruppe, for oss som er avstandsforelsket i en på treningssenteret Anonym poster: d69a152f9c873927282ce0f33b8e6ea2
Frittfram Skrevet 15. desember 2012 #4 Skrevet 15. desember 2012 "Du som jobber på treningsstudio får sikkert tilbud om mange gratis middager hver uke. Er det vanskelig å velge mellom hjemmelaget pai og helaften på Sushikjeller'n?`:-)" Last ned noen treningskostholdsvideoer eller yogakurs fra piratebay og inviter ham hjem for å se sammen. Du lurer jo på om det kan være noe å tenke på for treningsstudioet han jobber for. Er det det vil han få cred fra sjefen og alle kundene. Alt i en humoristisk tone selvsagt. Du må servere agnet uten å virke needy, få ham til å tenke på deg som en mulig intimvenninne :-))))
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2012 #5 Skrevet 15. desember 2012 "Du som jobber på treningsstudio får sikkert tilbud om mange gratis middager hver uke. Er det vanskelig å velge mellom hjemmelaget pai og helaften på Sushikjeller'n?`:-)" Hva mente du der egentlig? Jeg skal prøve å dangle the bait uten å ta helt av Anonym poster: d69a152f9c873927282ce0f33b8e6ea2
solch Skrevet 16. desember 2012 #6 Skrevet 16. desember 2012 (endret) Dra dit, og snakk med ham!! Bli kjent rett og slett. Ps; jeg jobber på treningsstudio selv, er ganske mange loco kunder som stalker meg på facebook før de i det hele tatt har pratet til meg. Ikke bli en av de. Om han jobber der ofte, og du trener der ofte burde det da være masser av tid for litt prat. Endret 16. desember 2012 av solch
Frittfram Skrevet 16. desember 2012 #7 Skrevet 16. desember 2012 Hva mente du der egentlig? Jeg skal prøve å dangle the bait uten å ta helt av Anonym poster: d69a152f9c873927282ce0f33b8e6ea2 Ble litt krypisk den der ja! Det jeg mente var at du kunne prøve å si noe slik til ham, som et tegn på at du likte ham, litt laidback og uten gå overboard Og snakk, vis at du er normal, smil, tøys litt, hold øyenkontakten litt lengre enn normalt blant venner ... dette fortjener du! 1
Gjest Tinkerbell Skrevet 16. desember 2012 #8 Skrevet 16. desember 2012 Idag turte jeg endelig å sende ham en melding på facebook, og det gikk ikke et halvt minutt engang før han svarte! (Vi er ikke venner der) Han virket veldig ivrig, og sendte 2 meldinger når jeg sendte 1. Vi hadde en veldig kort samtale, det døde på en måte litt ut og det endte med at det var jeg som ikke svarte. Vil ikke prøve å holde en samtale igang på krampeaktig vis, om dere skjønner. Nå lurer jeg på hva jeg bør gjøre videre? Jeg vil jo bli bedre kjent med ham. Er helt på knærne etter denne fyren, men jeg trener der nesten hver dag og han jobber 100% og jeg vil ikke risikere at det kan bli kleint når jeg kommer der framover heller. What to do?? Anonym poster: d69a152f9c873927282ce0f33b8e6ea2 Jeg hadde syntes det hadde vært litt rart om noen hadde sendt meg en melding på facebook uten å skrive noe om hva de egentlig ville. Jeg hadde heller ikke tatt det som et veldig stort kompliment om personen hadde sluttet å svare meg. Jeg synes du skal foreslå café eller noe, du har ingenting å tape. Han venter jo sikkert på å vite hva du egentlig vil. 1
fitness_ Skrevet 16. desember 2012 #9 Skrevet 16. desember 2012 Spør om dere kan ta en treningsøkt sammen, lat som du trenger hjelp til å trene skuldre eller bein! 1
Frittfram Skrevet 16. desember 2012 #10 Skrevet 16. desember 2012 Jeg hadde syntes det hadde vært litt rart om noen hadde sendt meg en melding på facebook uten å skrive noe om hva de egentlig ville. Jeg hadde heller ikke tatt det som et veldig stort kompliment om personen hadde sluttet å svare meg. Jeg synes du skal foreslå café eller noe, du har ingenting å tape. Han venter jo sikkert på å vite hva du egentlig vil. Min erfaring er at det er veeeeldig sjelden at jenter foreslår slike konkrete ting som å gå på kafe. Synd egentlig. Jeg syns han bør ta hintene dine og foreslå noe konkret selv. Gjør han ikke det har han ikke skjønt hintene, han er ikke nok interessert eller så er han veldig beskjeden. Da ville taktikken min dersom jeg var jente å hinte sterkere at han kan ha sjans. Ber du ham på kafe viser du at han har veeeeldig god sjans. Kanskje en god ting. Du får i allefall et svar. Ville jeg tenkt. Forsåvidt har han vel vist at han også er interessert.
Gjest Tinkerbell Skrevet 16. desember 2012 #11 Skrevet 16. desember 2012 Min erfaring er at det er veeeeldig sjelden at jenter foreslår slike konkrete ting som å gå på kafe. Synd egentlig. Jeg syns han bør ta hintene dine og foreslå noe konkret selv. Gjør han ikke det har han ikke skjønt hintene, han er ikke nok interessert eller så er han veldig beskjeden. Da ville taktikken min dersom jeg var jente å hinte sterkere at han kan ha sjans. Ber du ham på kafe viser du at han har veeeeldig god sjans. Kanskje en god ting. Du får i allefall et svar. Ville jeg tenkt. Forsåvidt har han vel vist at han også er interessert. Joda, men nå har hun jo sendt han en melding, han har jo sikkert forstått at hun vil noe. Man søker ikke opp noen fra et treningsenter bare for å si hei.
Nettinettet Skrevet 16. desember 2012 #12 Skrevet 16. desember 2012 Skal det ikke være julebord eller årsfest eller noe? Jeg er litt nysgjerrig på den samtalen dere hadde jeg.. hva snakket dere om og hvofor sa du ikke hade til han og sees på trening eller noe?
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #13 Skrevet 16. desember 2012 Her var det mange gode svar! Tusen takk alle sammen! Dra dit, og snakk med ham!! Bli kjent rett og slett. Ps; jeg jobber på treningsstudio selv, er ganske mange loco kunder som stalker meg på facebook før de i det hele tatt har pratet til meg. Ikke bli en av de. Om han jobber der ofte, og du trener der ofte burde det da være masser av tid for litt prat. Jeg vil så gjerne snakke skikkelig med ham, men jeg aner ikke hva jeg skal si? Jeg er egentlig ikke sjenert i det hele tatt, men akkurat når det kommer til ham/dette blir jeg helt satt ut. vis at du er normal Kan ikke love noe, men skal prøve Jeg hadde syntes det hadde vært litt rart om noen hadde sendt meg en melding på facebook uten å skrive noe om hva de egentlig ville. Jeg hadde heller ikke tatt det som et veldig stort kompliment om personen hadde sluttet å svare meg. Jeg synes du skal foreslå café eller noe, du har ingenting å tape. Han venter jo sikkert på å vite hva du egentlig vil. Hehe ja, jeg vet det var litt merkelig. Jeg prøvde å videreføre samtalen igår kveld, men da var det han som lot være å svare, så jeg veit ikke jeg.. Det jeg har å tape er "ansikt", vi bor på et lite tettsted hvor "alle kjenner alle" og om jeg driter meg ut eller prøver meg på en som avviser meg tar det sikkert ikke mer enn et halvt minutt før hele bygda vet om det og det kan bli litt pinlig tenker jeg. Det er det som på en måte stopper meg. Og det at jeg ikke har blitt avvist av eller prøvd meg på en kar på 8 år. Spør om dere kan ta en treningsøkt sammen, lat som du trenger hjelp til å trene skuldre eller bein! Det var faktisk en veldig god idé! Det skal jeg prøve meg på etterhvert. Skal det ikke være julebord eller årsfest eller noe? Jeg er litt nysgjerrig på den samtalen dere hadde jeg.. hva snakket dere om og hvofor sa du ikke hade til han og sees på trening eller noe? Det skal jo være det, tror de har hatt julebordet sitt, men hva tenker du på? Vi jobber ikke sammen. Vi snakket om noe morsomt han hadde gjort på senteret og jeg bemerket det. Ble litt fram og tilbake, en håndfull meldinger fra meg og ca det dobbelte fra ham. Jeg sa ikke hade fordi jeg så ikke den siste meldingen hans før det hadde gått nesten en time og jeg tenkte det var litt rart å hoppe inn igjen da og si hade :gjeiper: Jeg skal på trening imorgen, og jeg vet at han jobber når jeg skal dit. Noen tips om hva jeg kan si eller gjøre da?? Anonym poster: d69a152f9c873927282ce0f33b8e6ea2 Anonym poster: d69a152f9c873927282ce0f33b8e6ea2 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #14 Skrevet 16. desember 2012 Jeg skal på trening imorgen, og jeg vet at han jobber når jeg skal dit. Noen tips om hva jeg kan si eller gjøre da?? Anonym poster: d69a152f9c873927282ce0f33b8e6ea2 Du må hvertfall hilse nå som du har tatt kontakt!! Spør hvordan det går på jobben eller noe.. Om det har vært travelt nå som det begynner å bli jul eller om det har roet seg? Om det har roet seg, så kan du jo dra en spøk om at det blir forandring på det når januarstilkene kommer inn Får slenge meg på diett for å få vekk det som er igjen av valker, kommer aldri til å få min fyr når han er en trent jævel og kan få hvem som helst. Sukk Anonym poster: 1630cdf35b7176fa2d8e2ff285e25435
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #15 Skrevet 16. desember 2012 Du må hvertfall hilse nå som du har tatt kontakt!! Spør hvordan det går på jobben eller noe.. Om det har vært travelt nå som det begynner å bli jul eller om det har roet seg? Om det har roet seg, så kan du jo dra en spøk om at det blir forandring på det når januarstilkene kommer inn Får slenge meg på diett for å få vekk det som er igjen av valker, kommer aldri til å få min fyr når han er en trent jævel og kan få hvem som helst. Sukk Anonym poster: 1630cdf35b7176fa2d8e2ff285e25435 Det er helt sant! Jeg kan prøve meg på noe sånt. Hilse gjør vi alltid, men det er så trist når det blir med hei og hade og et par blikk innimellom.. Huff ja, diett nå i julen funker ikke. Jeg sier at jeg prøver å bygge muskler og derfor må spise, men det legger seg heller som et fint lag spekk på hoftebena Vi får satse på sjarmen begge to, ihvertfall til bikinisesongen er over oss. TS Anonym poster: d69a152f9c873927282ce0f33b8e6ea2
Nettinettet Skrevet 17. desember 2012 #16 Skrevet 17. desember 2012 De fleste treningssentrene har årsfester eller julebord hvor kundene også blir invitert. Da er det lettere å se om han er intressert på en annen måte enn ansatt-kunde forhold. Bare vær deg selv og småsnakk med han når du ser han på trening og så ser du hvordan han responderer. Du har vært flink som har tatt kontakt synes jeg. Smart å bruke noe som har skjedd som dere kan le litt rundt eller snakke om. Nå er det jo bare å si -Hei, går det bra? og gjøre det enkelt
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2012 #17 Skrevet 17. desember 2012 Vi hadde en skikkelig samtale idag! Vi snakket i et par minutter når jeg kom til senteret (hadde noen medlemsskapsspørsmål så ikke noe spennende) men da jeg skulle gå pratet vi sammen i sikkert en halvtime Vi endte opp med å bli avbrutt av en annen som hadde noen spørsmål. Men det gjør ingenting, jeg er fornøyd hehe, noen som merker det eller? Anonym poster: d69a152f9c873927282ce0f33b8e6ea2 6
Frittfram Skrevet 17. desember 2012 #19 Skrevet 17. desember 2012 Tro det eller ei, men jeg har en følelse av å ha blitt forsøkt sjekket opp på et treningssenter av en fyr som jobbet der. Det var en kjekk svenske, om jeg tør påstå noe slikt, han kommenterte først et par ganger apparatene jeg trente med i salen, og nede i omkledningsrommet kom han bort og dro i gang en lengre samtale. Kommenterte at han hadde lagt merke til at jeg virket seriøs med treningen. Spurte meg hvor jeg pleide å gå ut, nevnte hvor han (og de andre på treningssenteret) ofte gikk ut. Fikk inntrykk av at om jeg stakk dit kunne vi fortsette praten. Jeg vet ikke hvor vanlig slikt er på treningssentre. Men det har ikke hendt meg før, og det var noe med blikket og smilet hans som gjorde at jeg følte en slags interesse for "noe mer" fra hans side. Følte egentlig ikke at det var kleint. Og han tok ingen risiko ved å gjøre det slik han gjorde. Om det var slik at jeg var skeiv - og det er jeg altså ikke - hadde han lagt ut et agn jeg nok hadde kommet til å fulgt opp på. Kanskje gått til det utestedet noen ganger eller tatt kontakt med ham selv. Grunnen til at jeg skriver dette er naturligvis at dette kan være en metode som funker for deg :-) 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2012 #20 Skrevet 17. desember 2012 Så kult. Frittfram! Jeg kan nok ikke lokke ham med meg inn i omkledningsrommet, men han svensken var ikke dum Tusen takk for tips! Anonym poster: d69a152f9c873927282ce0f33b8e6ea2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå