Gå til innhold

Materialpakker


Lissie

Anbefalte innlegg

Det er alltid kjekt med materialsett/hobbysett. Jeg liker aller best trebyggesett. Klokker o.l.

Hva slags materialpakker/hobbypakker synes du er kjekkest? 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpr uhyre sjelden materialpakker fordi de er ekstra dyre, men det hender jeg kjøper det for å prøve ut noe forså å senere kunne lage det. Da er små materialpakker kjempekjekke. Personlig kjøper jeg mest materialpakker når det gjelder Fimo tror jeg, men det har jeg heller ikke gjort mange gangene. Liker best å bruke egen fantasi og ikke følge ideene i slike pakker, da låser jeg meg liksom litt fast. Ellers kjøper jeg som oftest materialpakker når jeg skal brodere noe da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

Materialpakkene kan fort være dyre ja! Særlig tekstilpakkene. Jeg synes at grensen går ved kr. 1oo,- hvis man etterpå bare sitter "igjen" med et ferdig produkt. Jeg har vært heldig noen ganger og fått kjøpt ferdig klippede dukkevognposesett til 125,- og da er både inner- og ytterfôr med + en liten strykepynt til og ha på.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei Lissie

Striestua på Karl Johan har mye rart.Jeg veit at det lå en hobbybutikk oppe i Skovveien veit ikke om den er der ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips Indianlady!

Jeg skal faktisk til Oslo om et par uker og da skal jeg kikke innom og se hva de har! :0)12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Striestuen er forresten en Panduro-butikk. Det er neimen meg ikke store plassen der, men de har mye forskjellig. De har også en god del materialpakker. Det kan også bestilles fra katalogen deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

jeg kjøper ferdige material pakker msom går på maskinsøm. F.eks. dyrefigurer og lappeteknikk, de er dyre men jeg kjøper kunn for å få mønster og kunne lage flerer senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...