AnonymBruker Skrevet 15. desember 2012 #1 Skrevet 15. desember 2012 Jeg er interessert i en jeg har møtt via felles venner. Vi fant tonen ganske umiddelbart etter en veldig avslappet blind-date (tror ikke det var hensikten å spleise oss eller noe, men bare se om vi gikk overens) og har møttes jevnlig siden da. Han virker litt interessert, men også som at han er typen som liker å ta ting rolig og å bruke tid på å bli skikkelig kjent. Begge to har veldig travel hverdag med jobb og studier, så vi rekker ikke å treffes kjempeofte, men jeg får liksom følelsen av at vi kan fortsette samtalen der vi slapp selv om det har gått et par uker siden sist. Men, nå har vi holdt på slik såpass lenge uten at det har skjedd noe særlig, og jeg er litt usikker på om vi er på vei til å bli venner som flørter upassende mye eller om det er noe mer på gang, og jeg har litt lyst til å finne ut hva som skjer nå før jeg faktisk faller for ham på ordentlig. Det som er greia er at hver eneste gang jeg setter meg ned og tenker at "hei, nå er den eksamenen/innleveringen/presentasjonen overstått, nå skal jeg sende melding og spørre om han vil treffes" så får jeg melding! Jeg tuller ikke, jeg kan ta opp telefonen for å skrive SMS til ham, og da kommer det melding idet jeg tar i mobilen. Evt på facebook, jeg logger inn for å skrive til ham, og da har jeg allerede fått melding. Det er så snålt! Jeg planlegger jo å ta kontakt når jeg vet at jeg har tid, og han kan da umulig ha så god oversikt over min timeplan? Så langt har jeg bare fått tatt initiativ EN gang, og da spurte jeg mens vi var ute om han ville finne på noe neste helg også. Ellers har det vært han som har spurt hver eneste gang - og det er så utrolig snålt, akkurat som om han vet at jeg tenker på ham og at jeg vil treffes. Jeg tror ikke på overnaturlige ting i det hele tatt, og tenker at det sikkert er helt tilfeldig, men det begynner å bli merkelig nå altså, det skjer jo hver gang :gjeiper: Samme skjer hvis jeg har vært utenbys (uten å si noe til ham om når jeg er tilbake) - jeg får melding den dagen jeg kommer hjem, det har skjedd tre ganger av tre mulige nå. Jeg har lyst til å vise litt mer interesse, men det går jo ikke når han kommer meg i forkjøpet hver eneste gang Er litt redd han skal tenke at jeg ikke er så ivrig når jeg ikke tar initativ, men jeg kan liksom ikke sende ham melding og spørre om å møtes når jeg ikke har tid heller, og det blir så fjernt å sende melding og si "hei, vil du ta en kaffe om to uker?" Så, er dette bare veldig rare sammentreff eller driver han og sniksjekker timeplanen min eller noe, tro? Og er det dårlig at alt alltid skjer på hans initiativ? Jeg prøver å gi tydelig uttrykk for at jeg liker å være med ham, men i og med at han har "synske evner" får jeg jo aldri tatt kontakt først. Anonym poster: 710feaad059bb13afb1927f7be949552
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2012 #2 Skrevet 15. desember 2012 Spesielt Har ingen gode råd å komme med egentlig, men fortsett hvert fall å vise at du vil være med han osv Og kanskje du kan foreslå at dere kan ta en kaffe eller gjøre noe til helga/neste helg/en eller annen dag eller noe lignende, spørre om noe mens dere er sammen. Med mindre han kommer deg i forkjøpet da og Men da kan du jo si "jeg skulle akkurat til å spørre deg!" Anonym poster: 7439a355d815eff921361fea38d33953
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2012 #3 Skrevet 15. desember 2012 Spesielt Har ingen gode råd å komme med egentlig, men fortsett hvert fall å vise at du vil være med han osv Og kanskje du kan foreslå at dere kan ta en kaffe eller gjøre noe til helga/neste helg/en eller annen dag eller noe lignende, spørre om noe mens dere er sammen. Med mindre han kommer deg i forkjøpet da og Men da kan du jo si "jeg skulle akkurat til å spørre deg!" Anonym poster: 7439a355d815eff921361fea38d33953 Ja, det er ganske spesielt Jeg skal møte ham i morra, og det er siste vi rekker før jeg drar hjem på juleferie, så om jeg skal spørre blir det "er du ledig femte januar?" Haha, fyren må jo tro jeg driver med femårsplaner eller noe Evt, hvis han spør når jeg kommer tilbake, kan jeg si en senere dato enn den jeg kommer på, og så foreta et spenstig bakholdsangrep når jeg er tilbake i byen Sist vi møttes (den eneste gangen som var på mitt initativ, det er tre uker siden nå) sa han "det var så koselig å se deg i dag, og så kort tid etter sist gang" og da fikk jeg nesten litt følelsen av at han kanskje synes vi hadde møttes litt for ofte eller noe? Ja, jeg vet at han sa det var koselig, men jeg tolker alltid alt i verste mening Så jeg tenkte at da skal jeg hvertfall ikke ta kontakt før etter eksamen, men så snart siste eksamen var ferdig kom jeg hjem til facebookmelding, gitt. I meldinga sto det også "håper eksamen gikk som du hadde håpet", så det virker jo nesten som at han visste at jeg var ferdig? Hmm...jeg hadde ikke fortalt ham når jeg skulle ha eksamen :gjeiper: Ville ikke vært kjempevanskelig for ham å finne ut, siden kjæresten til kompisen hans går samme studiet som meg, men hun ville nok ha nevnt det for meg om han hadde spurt - hun pleier alltid å si fra når han spør etter meg. Nervøs for i morra, jeg, han er så fiiiin Anonym poster: 710feaad059bb13afb1927f7be949552
Gjest Skrevet 15. desember 2012 #4 Skrevet 15. desember 2012 Er du sikker på at du har tid til å ha et forhold uansett? Når det må gå ukesvis mellom hvert treff? Ellers er det sånne ting som det du snakker om, "tankeoverføringer", som gjør at man lett kan tro at det finnes mer mellom himmel og jord enn de fleste andre steder. Men ikke legg for mye i det. Du må rett og slett gå litt offansivt ut og finne ut hvor du har denne fyren. Eller finne det en annen. Om du har tid.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2012 #5 Skrevet 15. desember 2012 Er du sikker på at du har tid til å ha et forhold uansett? Når det må gå ukesvis mellom hvert treff? Ellers er det sånne ting som det du snakker om, "tankeoverføringer", som gjør at man lett kan tro at det finnes mer mellom himmel og jord enn de fleste andre steder. Men ikke legg for mye i det. Du må rett og slett gå litt offansivt ut og finne ut hvor du har denne fyren. Eller finne det en annen. Om du har tid. Nei, det er liksom det, ingen av oss har noe særlig med tid. Vi har riktignok snakket om det, altså vi har hatt en generell prat om hva vi ønsker oss i forhold - på veldig generelt grunnlag, altså - og da kom vi frem til at vi begge ønsker oss noen som har forståelse for en travel livsstil, og kanskje noen som er litt travel selv sånn at man ikke har konstant dårlig samvittighet. I sommer og tidligere i høst møttes vi mye oftere, men de siste to mnd har det vært oppgaveskriving og deretter eksamenslesing for min del, så det ble ikke så mange møtene i den perioden. Og etter i morra får jeg ikke sett ham før på nyåret Jeg tror kanskje det er mer sannsynlig at han har fått info fra kompisen om timeplanen min enn at vi har noen psykisk "kobling" eller hva jeg skal kalle det, men jeg må jo innrømme at det er litt snedig når meldingene kommer inn idet jeg tar i telefonen eller logger meg inn på facebook liksom :gjeiper: Mulig han kommer hjem fra jobb til samme tid som jeg kommer hjem fra skolen eller noe Huff, frustrerende dette. Jeg liker ham kjempegodt, men jeg blir så utrolig nervøs rundt ham og vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg, og føler at jeg oppfører meg skikkelig rart. Har kjøpt julegave til ham også, og er redd han skal synes det er teit, han er ikke noen jule-entusiast :gjeiper: Nervøs! Anonym poster: 710feaad059bb13afb1927f7be949552
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2012 #6 Skrevet 15. desember 2012 Hvor mange sånne "overnaturlige" tilfeller har du opplevd? Jeg opplevde noe lignende med en jeg likte, bortsett fra at vi møttes tilfeldig på alle mulige steder. På gata i storbyen og over alt. Det skjedde såpass ofte at jeg fryktet han ville tro jeg stalket ham. Han stalket ikke meg, det er 100% sikkert. Anonym poster: 442e8dcbdd2b7861bf8ea591442ebe0c
Gjest Memories Skrevet 15. desember 2012 #7 Skrevet 15. desember 2012 Typen min er også sånn, men på en annen måte. Han kan begynne å snakke om noe jeg hadde tenkt, si noe jeg har tenktt osv. Er heller ikke sjeldent at han plutselig klør eller pjusker meg like etter jeg har tenkt tanken om kløing/pjusking. Enten er min også tankeleser eller så er jeg bare utrolig lett å lese evt at han kjenner meg godt
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2012 #8 Skrevet 15. desember 2012 Hvor mange sånne "overnaturlige" tilfeller har du opplevd? Jeg opplevde noe lignende med en jeg likte, bortsett fra at vi møttes tilfeldig på alle mulige steder. På gata i storbyen og over alt. Det skjedde såpass ofte at jeg fryktet han ville tro jeg stalket ham. Han stalket ikke meg, det er 100% sikkert. Anonym poster: 442e8dcbdd2b7861bf8ea591442ebe0c Skal vi se...det var da jeg kom tilbake til studiebyen i sommer etter å ha vært hjemme og jobba, etter sommerferien min og igjen etter jeg kom tilbake etter å ha vært hjemme en langhelg. Det skjedde fem minutter etter jeg hadde printet ut semester oppgavene mine (dagen før innlevering), og da jeg kom hjem fra eksamen. Første gangen det skjedde var dagen etter vi hadde vært ute for første gang, satt og tenkte på ham og lurte på om det var "lov" å ta kontakt ennå, og plutselig fikk jeg melding. Det har også skjedd et par ganger uten noen spesielle omstendigheter, hvor jeg bare har tenkt på ham og liksom formulert en melding oppi hodet, og idét jeg tok opp telefonen eller pc-en for å skrive så fikk jeg melding. Merkelig nok har vi aldri møttes tilfeldig, til tross for at han bor rett ved universitetet jeg går på :gjeiper: Typen min er også sånn, men på en annen måte. Han kan begynne å snakke om noe jeg hadde tenkt, si noe jeg har tenktt osv. Er heller ikke sjeldent at han plutselig klør eller pjusker meg like etter jeg har tenkt tanken om kløing/pjusking. Enten er min også tankeleser eller så er jeg bare utrolig lett å lese evt at han kjenner meg godt Ntååh, så koselig Høres ut som at han er veldig oppmerksom på deg Jeg ønsket alltid at eksen min skulle være litt flinkere til å lese tanker innimellom, vi var veldig lite på nett Æææh, jeg går bare rundt meg selv nå skjønner ikke hvorfor jeg er så nervøs heller, må finne noe annet å tenke på tror jeg Og ikke minst, slutte å se på bilder av ham - det hjelper ikke Anonym poster: 710feaad059bb13afb1927f7be949552
Wini Skrevet 20. desember 2012 #9 Skrevet 20. desember 2012 Synes du kan skrive noe alla "nå holdt jeg på å skrive til deg".. eller noe i den duren! Da skjønner han hvertfall at du vil ta insj også! Eventuelt kan du "spøke" med at det har skjedd så mange ganger! Kanskje dere rett og slett er meant to be? Hehe
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2012 #10 Skrevet 21. desember 2012 Dere har vel connection da vettu. :o) Anonym poster: cfd8927d421f061682b66a8bf322d0df
Gjest Amazing Cunt Wig Skrevet 21. desember 2012 #11 Skrevet 21. desember 2012 Ja, evolusjonen har endelig nådd dette kritiske punktet hos menn, så nå blir vi nok desverre alle homofile
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå