Gå til innhold

Noen dager er han så søt, andre er han helt likegyldig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten min har pause i forholdet. Rent fysisk for å savne hverandre og få litt tid for oss selv.

Men problemet er at jeg vet ikke hvor jeg har han. Noen dager er han så søt, dukker opp på utestedet jeg er på uanmeldt fordi han savner meg og skal passe på meg, mens andre dager er han totalt likegyldig. Han sier elsker deg i en tone som bare er... likegyldig.

Jeg savner han, jeg vil ha han tilbake men skal gi han den tiden han trenger.

Hvorfor er han så av og på? Med det å være søt mener jeg.. i dag "glemte han å ringe meg" (selvom jeg sendte han melding 20 minutter tidligere, han skulle bare kjøre noen et sted)

mens hvis jeg ikke tar kontakt så blir han lei seg. Har prøvd å la være å ta kontakt, men det er så vanskelig - så vondt, et rent helvete.

Jeg trenger hjelp! Jeg prøver å være med venner, gjøre morsomme ting og ikke tenke på han, men det går ikke. Hver dag er en prøvelse. Vil ikke stå opp, vil ikke spise, vil ikke dusje, vil ikke ute, vil ikke møte noen, vil ikke gjøre alle tingene som burde gjøres, vil ikke sove, vil ikke tenke.

Og nei, det hjelper ikke møte venner, dra ut å vise at jeg klarer meg uten han, har prøvd, alt er vondt og vanskelig. Føler meg ensom og tom, selvom jeg bor med to kjempegode venner er jeg alltid ensom. Å dra ut med andre, blir meg som kjemper for livet for å ikke gråte, og det blir ikke bedre, har holdt på i over 2 uker nå. FAEN SOM JEG HATER DETTE

Jeg kommer ikke til å gjøre det slutt, han sier han kommer tilbake, jeg elsker han. Jeg vil ikke være i denne situasjonen lenger, har vurdert å gjøre det slutt, men klarer ikke, vil ikke, kan ikke. Alt jeg vil ha er han. Jeg trenger han.

HJELP!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en teori der! hehe

Han er på (søt) når han er kåt, og han er av (likegyldig) når han ikke er kåt.

Kan det stemme? ;)

• Liker 1
Skrevet

Nei jeg tror ikke det.

Vi har hatt sex 1 gang etter han gjorde pause, det er nå 15 dager siden. Han har vært søt etter det også, og han møter meg ikke bare for sex i det hele tatt. Jeg kjenner han såpass og vet han aldri ville gjort det mot meg! Det er tilfeldig fra dag til dag hvordan humør han er i, blir helt utslitt :( Det er så vanskelig og så vondt!

Skrevet

Nei jeg tror ikke det.

Vi har hatt sex 1 gang etter han gjorde pause, det er nå 15 dager siden. Han har vært søt etter det også, og han møter meg ikke bare for sex i det hele tatt. Jeg kjenner han såpass og vet han aldri ville gjort det mot meg! Det er tilfeldig fra dag til dag hvordan humør han er i, blir helt utslitt :( Det er så vanskelig og så vondt!

Jeg tror uansett på at du bør ha min teori i bakhodet.

• Liker 1
Skrevet

Og dere er sånn 18-20 år?

Har det noe å si? Hvorfor klarer INGEN å svare på innleggene på KG, må alltid komme spydige eller frekke kommentarer. Herregud.

• Liker 1
Skrevet

Dette høres bare ut som et slitsomt spill og jeg skjønner ikke at du orker å være med på det. Enten er man kjærester eller ikke kjærester og det bør du si til han. Pause og slikt er bare tull.

• Liker 2
Skrevet

jeg syns du bør si til han at enten er det slutt eller så er dere sammen! dere må klare å fungere som et par uten å måtte ha to uker vekke fra hverandre.. det er bedre for deg om du kan gå videre å vite at det er slutt enn at du skal sitte på pinne og vente på han!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...