AnonymBruker Skrevet 15. desember 2012 #1 Skrevet 15. desember 2012 Jeg søker gode råd og tips til hva jeg skal gjøre her nå, samboeren min ville avslutte forholdet etter vi kom hjem fra fest inatt, på festen var han i dårlig humør og det samme var han de første minuttene hjemme før "praten" kom.. Jeg sitter her som ett spørsmålstegn for vi har hele tiden hatt det veldig bra sammen og har vært samboere siden april, vi ler mye, har hatt ett bra sexliv selvom han jobber natt og er gode på å vise ømhet. Men allikevel gikk dette galt.. Begrunnelsen jeg fikk var at han ikke syns jeg fikk det jeg fortjente siden han jobber natt og jobber veldig mye så jeg blir sittende igjen aleneog at han stenger følelser inne istedenfor å slippe de ut.. jeg knakk selvfølgelig sammen, jeg elsker jo gutten.. For å gjøre en lang historie kort: han ville ikke mer pga det men forklarte gang på gang at han elska meg , vi la oss i samme seng når vi skulle sove og da lå han med armen rundt meg og trøstet meg og på formiddagen idag fikk jeg beskjed om at vi kanskje burde ta noen dager hver for oss og tenke på saken og mens jeg sto og pakket ned klærne mine kom han inn på rommet , sto bak meg og holdt rundt meg mens han så hvor vondt det her var.. og han reiste før jeg dro siden han ikke orka se meg dra og sender meldinger og lurer på hvordan det går, sier han elsker meg selvom jeg kanskje ikke merker det nå, ber negative bare ringe eller sende SMS hvis jeg vil osv.. Jeg har nå reist hjem til min mor , tok med bikkjer og det jeg følte jeg måtte ha.. følte for å komme vekk litt selvom han i hele dag predisterte at jeg bare måtte være hjemme hvis jeg følte mest for det.. Hva skal jeg tenke om det her a? Hva gjør jeg? Anonym poster: 75966e96391345d03b9dde803f1d0a00 1
heidifrøkna Skrevet 15. desember 2012 #2 Skrevet 15. desember 2012 Det kan jo ende godt? Ta noen dager fra hverandre, kjenn på hvordan livet er uten hverandre. Kanskje det ender i å gjøre forholdet bedre? 1
Arijaka Skrevet 15. desember 2012 #3 Skrevet 15. desember 2012 Var det jeg tenkte også.. men merker tanker og praksis er litt vanskelig å sammenkjøre.. men må vel bare ta det veldig med ro, finne på noe og se om noen dager som du sier..
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2012 #4 Skrevet 15. desember 2012 Han vil ikke mer. Men han er gladi deg og har dårlig samvittighet for å ha såret deg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå