Red chili Skrevet 15. desember 2012 #1 Skrevet 15. desember 2012 Jeg har så lyst på en Chanel eller Mulberry veske. Vet ikke hvor jeg skal kjøpe den, i en butikk i utlandet eller på nettet. Har noen av dere nettsider der det er ekte varer til salgs, kan en stole på de sidene da?
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2012 #2 Skrevet 15. desember 2012 "Designervesker" skrives i ett ord... Anonym poster: bf5d5b1bc8602b197dcabc7264e14c46
Professor Orm Skrevet 15. desember 2012 #3 Skrevet 15. desember 2012 Hvis du noen gang tenker at du skal ha en ny Chanelveske, synes jeg du skulle kjøpe den før de bikker 30. Til og med jeg vil ha vanskelig for å kjøpe dem etter det, de er ikke verd stort mer enn de koster nå. Chanel er like dyrt på ebay som i butikk. De er igrunn like dyre overalt. Ellers er jo Mulberryvesker ikke så altfor gale i pris, de er fine, og de selges her i Norge. Chanel selges forresten KUN second-hand på nettet, finnes ingen nettbutikker som har dem.
Dixie Skrevet 15. desember 2012 #4 Skrevet 15. desember 2012 (endret) Nå skriver jo ikke TS hvilken Chanelveske hun ser på da... Er jo mange av de som er langt unna 30.000.... Eks. den stor GST koster rundt 15.000 og ett par tusenlapper mindre for den "vanlige" størrelsen... Men Chanel får du nytt kun i butikk og ingen steder i Norge. Mulberry fåes jo "overalt". Endret 15. desember 2012 av Dixie
Gjest Glorificus Skrevet 16. desember 2012 #5 Skrevet 16. desember 2012 Net-a-porter og Shopbop er fulle av lekre designervesker, bl.a. Mulberry.
Professor Orm Skrevet 16. desember 2012 #6 Skrevet 16. desember 2012 Nå skriver jo ikke TS hvilken Chanelveske hun ser på da... Er jo mange av de som er langt unna 30.000.... Eks. den stor GST koster rundt 15.000 og ett par tusenlapper mindre for den "vanlige" størrelsen... Men Chanel får du nytt kun i butikk og ingen steder i Norge. Mulberry fåes jo "overalt". Veldig godt poeng, det er jo ikke gitt at hun vil ha en classic flap. Men det er overveiende sannsynlig. Man må forresten ikke glemme at de fås nye på ebay også, men der er ikke noe å spare der, for å si det sånn.. Siden du ser ut til å være mer oppdatert på prisene, vet du noe om cerf tote?
Dixie Skrevet 16. desember 2012 #7 Skrevet 16. desember 2012 Jeg mener den kostet 1750€ i Paris i oktober!
Athene Skrevet 16. desember 2012 #8 Skrevet 16. desember 2012 Både Chanel og Mulberry er billigst i UK, dersom du husker på tax free refund. Kjøper du på nett vil avgifter utgjøre mye, det er også en viss risiko involvert. Men nå er det veldig stor forskjell på Chanel og Mulberry, både i stil og pris. Så jeg var litt overrasket over setningen Chanel eller Mulberry. Har du satt deg inn i modeller og hva du ønsker? Det finnes mange andre spennende merker dersom du er ute etter kvalitet og stil, og unngå mainstream. Denne typen varer får du forresten ikke på salg. Mulberryvesker kan du få fra 4 000 og oppover (clutch er litt billigere), Chanel starter stort sett på 12-15 000 for de aller minste. Nå tar jeg det på husken, så korriger meg gjerne. Ingen av disse merkene er blant mine favoritter, da de er litt overeksponert blant bloggere og tenåringer for tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå