AnonymBruker Skrevet 15. desember 2012 #1 Skrevet 15. desember 2012 Hei. Er en 19 år gammel jente som nettopp har begynt å gå ned i vekt (holdt på i noen uker) Er ikke veldig feit, bruker størrelse 42, målet er å gå ned 10 kg. Jeg er 168 cm, timeglassfigur og har mest fett på magen og lårene. Jeg har satt det som et langsiktig mål, slik at jeg kan gå ned i vekt på en sunn måte, og ikke gå opp igjen med en gang. Problemet mitt nå er at jeg ikke bryr meg om hva jeg går med. Jeg har alltid vært en person som elsker klær, sko og mote, men de siste måndene før jeg begynte å gå ned i vekt, og nå så bryr jeg meg ikke! Jeg sitter stadig å ser på nettsider med kule klær, leser blogger og ser masse motevideor på youtube. Jeg tenker bare; slik kan jeg gå når jeg er ferdig! Ser bare dumt ut nå uansett, slenger likegreit bare på meg en løs genser og en (nå) for løs jeans. Jeg gidder ikke å rette håret, setter det bare opp i en tafs på hodet, slenger på litt maskara og foundation og gidder ikke å bry meg! (Med mindre jeg skal ut på byen, bursdag etc) Tilbehør bruker jeg heller ikke, siden synes ikke jeg kler store smykker og øredobber når jeg har den vekten jeg har. Det er så kjipt å se seg selv i speilet på skolen, når alle de andre jentene er så tynne og fint kledd, mens jeg står der som en slask. Gidder heller ikke å kjøpe meg masse nye klær, siden de forhåpentligvis blir for store om noen måneder.. likevel så hater jeg å gå rundt å se ut som en person jeg ikke vil se ut som. Noen som har noen tips til meg? Siden målet mitt er frem til sommerferien, hadde det vært greit å se litt ok ut på veien dit. Er også redd for at om jeg lar meg selv forfalle, så fortsetter det slik også etter jeg har mistet de 10 kiloene.. Anonym poster: be3e05e5e4adce6270f50e58398f449b
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2012 #2 Skrevet 15. desember 2012 Hvorfor gidde å bruke tid på utseendet? Anonym poster: 00264c725c67de0f4454bcae36cb7f1f 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2012 #3 Skrevet 15. desember 2012 Kjøp skjørt og kjoler. De er forholdsvis enkle å sy inn eller gjøre minde med midjebelte. Inspirasjonskilde http://www.curvescultscurls.com/ Anonym poster: 4cc6a928ed2f138b4d683cb1f4b5993b 1
Chloe- Skrevet 16. desember 2012 #4 Skrevet 16. desember 2012 Kjøp de tingene som inspirerer deg av accessories, etc. og BRUK dem! Alle kler smykker, uansett størrelse! De kommer aldri til å slanke deg ut av de heller, så hvorfor ikke kjøpe de nå? Jeg er også redd for at hvis ikke du holder deg flid med deg selv, så kommer du aldri til å bli tilfredstilt når du egentlig når ditt "ultimate utseendepunkt". Det kommer til å bli et evig prosjekt. Til sist vil jeg du skal huske på ordtaket "It's not about the destination. It's about the journey." Dette klarer du! 1
Gjest Tidssone Skrevet 16. desember 2012 #5 Skrevet 16. desember 2012 Kjøp et par skjørt og et par bukser i den størrelsen du er nå. Topper kan du bruke litt lenger, selv om de blir litt for store. Det er jo mye billigsalg rundt om på nett. Det er deilig å ha et par nye plagg, selv om du vet at vekten skal nedover.
Gjest Bond Skrevet 16. desember 2012 #6 Skrevet 16. desember 2012 Tråden ryddet for personangrep Bond, adm
awesome. Skrevet 16. desember 2012 #7 Skrevet 16. desember 2012 Anbefaler deg å kjøpe enkle basic gensere og topper. Disse kan enkelt styles med smykker, skjerf osv. I tillegg er de jo veldig tøyelig slik at de passer selv om du går ned i vekt. I tillegg er de ikke så dyr heller. Du kan også ha forskjellige cardigans over nå som det er kaldt ute. Bukser med mye strech i vil passe en stund selv om du går ned i vekt. Anbefaler deg å prøve superflex buksene fra bikbok. Hvis det å sminke deg og ordne håret får deg til å føle deg bedre, anbefaler jeg også at du bruker litt tid på det. Hvis du er fornøyd med deg selv slutter du å sammenlikne deg selv med andre i like stor grad. Er du glad i sko, kan du kjøpe noen sko du synes er kjempefine. De passer jo uansett og du vil føle deg mye finere. Selv elsker jeg ankelboots med litt hæl på, føler meg finere og mer feminin med en gang. Ellers er det jo januarsalg snart, så da kan du kjøpe mye fint til en billig penge
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #8 Skrevet 16. desember 2012 Jeg har variert med 20 kg, og har stort sett nøyaktig den samme figuren uansett vekt(bare med mer og mindre fett jevnt fordelt over). Så jeg har alltid brukt de samme klærne, bare i ulike størrelser. Jeg har alltid brukt sminke, stelt håret, vært opptatt av sko jeg liker og tilbehør. Selv når jeg gikk ned 20 kg passet jeg jo heller ikke klær som ikke er pent til min figur, så det handler aldri bare om vekt, når man er innen den vektklassen vi to er/var(ikke stor eller liten, bare variasjoner innimellom). Jeg har alltid brukt jeans med stretch(selv i str 36), litt løse topper, skoletter osv. Skoene vokser du jo ikke ut av Anonym poster: 0821e12efead236a53438aebca8b753d
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #9 Skrevet 16. desember 2012 Tusen takk for gode tilbakemeldinger og tips! Anonym poster: be3e05e5e4adce6270f50e58398f449b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå