Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2012 #1 Skrevet 15. desember 2012 Her kan vi lese om mistanke om utroskap veldig ofte.vil foretelle en historei jeg hørte av en venn idag. han er nå godt voksen og dette var fra hans "storhetstid" Han reiste mye og elsket å følørte(det gjør han enda) han hadde hatt på 3 flotte damer på en lang haiketur i utlandet.Hun ene var veldig bekymret for sin mulige graviditet så dette var ett stort tema på turen. Han fikk seinere takkebrev fra dei fornøyde haikerne. i brevet stod det: tusen takk for ein kjekk tur. du var fantastisk. Ps : jeg var ikke gravid likevel. Min venn hadde lagt dette på nattbordet hjemme og konen leste dette. hun klikket totalt. Han ble nesten kastet på dør,ingen forklaring var god nok heller. Dem er gift enda,men tenk dere om. ikke altid er det slik dere tror i første omgang!
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2012 #3 Skrevet 15. desember 2012 LOL Anonym poster: f3a6338c7d407dd240506324e4b8659a
Gjest Aldrisur Skrevet 15. desember 2012 #4 Skrevet 15. desember 2012 Ja, misforståelser forekommer ofte. Jeg måtte faktisk lese innlegget ditt tre ganger før jeg forsto at han ikke hadde "hatt" seg med de tre damene.
Aldrisur Skrevet 15. desember 2012 #5 Skrevet 15. desember 2012 Hæ Hvordan klarte jeg å bli gjest? Jeg bor jo her. 3
Steinar40 Skrevet 15. desember 2012 #6 Skrevet 15. desember 2012 Er vel kanskje derfor det vanligvis kan være litt lurt å kommunisere? Merkelig at ikke flere benytter seg av den muligheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå