HHH Skrevet 15. desember 2012 #1 Skrevet 15. desember 2012 Jeg har dummet meg så forferdelig ut nå.. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har veldig kjærlighetssorg over min eks, kan faktisk ikke godta at han ikke vil ha meg mer. Jeg tenker på han og savner han hver dag. Jeg har skjønt at det ikke hjelper å ringe eller prøve å få han tilbaken, så de siste fire ukene så har jeg holdt meg unna MEN IGÅR... ble jeg full, og befant meg plutselig uten for hans leilghet (utestedet var rett ved han), jeg var lei meg og han ville ikke snakke med meg eller slippe meg inn, endte med at han møtte meg, jeg prøvde å snakke han til å være sammen med meg, utrolig mye dumt ble sagt, endte med at jeg gråt og skrek og kameraten hans måtte komme ned. Jeg hater å skrive det her, men ligger hjemme i seng nå, og har det helt jævlig. Jeg hater meg selv for å regaere sånn som dette, og at jeg nå har blitt hun der gale ekskjæresten. jeg har aldri fått meg selv til å gjøre noe ignende før, og skjønner ikke helt hva som skjedde selv. Han var helt edru også, og skulle tidlig opp dagen etter. Jeg er så lei meg, føler meg så ensom, og har det fryktelig vondt. 3
MiracleG Skrevet 15. desember 2012 #2 Skrevet 15. desember 2012 (endret) Ærlighet som gjør at jeg får lyst til å gi deg en god klem. Jeg er mann, og jeg kan love deg at du ikke kommer til å bli "hun gale ekskjæresten". Sånt sier kanskje menn om kvinner generelt - kvinner går jo for å være "det hysteriske kjønnet". Du har vist han at du er veldig glad i han, verken mer eller mindre. Alkohol og kjærlighetssorg er ingen god kombinasjon, så det kan hende du har i overkant mye angst/anger for det som skjedde i går. Legg det bak deg. Når en er veldig glad i noen gjør alle dumme ting og angrer og stresser, men det kommer kanskje noe godt ut av det når ting har roet seg? Og selv om menn er menn, og mange av dem ikke er gode på å snakke om eller takle følelser (jeg er en av dem..), så forstår vi mer enn kvinner tror, og vi tilgir med stort hjerte. Av og til er det fint for meg når damer oppfører seg rart, for da føler jeg meg bedre, hvis du skjønner hva jeg mener? Endret 15. desember 2012 av MiracleG 10
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2012 #3 Skrevet 15. desember 2012 kjære vene, du handler i kjærlighet og savn. Trist å høre at dette skjedde, i fylla har følelsene en tendens til å velte frem, dessverre. Føler med deg, har en stor klem til deg. Omgi deg med venner og familie, det er snart jul, du fortjener ikke å ligge der og lide. Dagen-derpå følelsen vil gå over Etterhvert, det vil ikke være så skamfull og vondt hele tiden. Stakkars vene, god klem til deg. Anonym poster: 9843682a7bee3a85f81ab486dedb7ebb 3
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2012 #4 Skrevet 15. desember 2012 Jeg tror det der er så klassisk.. og har hendt så mange ganger med begge kjønn. At det rett og slett bare er en helt vanlig menneskelig reaksjon. Legg det bak deg som det adlri har hendt. Glem fyren og ta aldri kontakt med ham igjen. Det ordner seg. Du finner en ny, MYE bedre kar. Jeg lover!
Flynn Skrevet 15. desember 2012 #5 Skrevet 15. desember 2012 Dette er fryktelig lett å gjøre i fylla, og jeg skjønner veldig godt at du gjorde det. Du hadde kjærlighetssorg og tenkte bare ikke så langt. Føler veldig med deg, vet akkurat hvordan det er håper det går bedre med deg! 1
Kala Skrevet 15. desember 2012 #6 Skrevet 15. desember 2012 Alt det som har blitt sagt tidligere i tråden her er helt sant, i tillegg vil jeg gi deg en good klem. Du har det ikke noe godt nå leser jeg . Prøv å ikke pin deg selv noe mer, du er jo bare glad i fyren. Stå opp, ta deg en dusj og distraher tankene dine. Fresh deg opp litt og gjør noe godt for deg selv. Du tråkka i salaten, men det er ikke noe du skal føle deg dum over. Så, opp nå, og gjør noe godt for deg selv. Så vil fyllesyken roe seg litt også blir det plass til litt andre følelser. Klem!
HHH Skrevet 15. desember 2012 Forfatter #7 Skrevet 15. desember 2012 Tusen takk for svar! hjalp faktisk veldig, tenkte jeg kom til å bli helt slaktet her inne nå, men det varmer med gode ord:) Føler meg både maktesløs og at jeg har sunket på et veldig lavt nivå nå. Vet at han kommer til å ringe, vet bare ikke hva jeg skal si.. mye av det jeg sa var langt over grensen (her har alkoholen satt inn for fullt) husker ikke alt jeg sa engang. Føler virkelig jeg driver og graver min egen grav her, kan jo bare glemme alt om at han vil ha meg igjen, og etter 4 uker hvor jeg har følt meg ok, føler jeg meg enda mer knust enn tidligere. Det er vondt å stå og høre på noen ikke si de elsker en lenger, flere ganger på rad, om igjen og om igjen, men det er jo jeg som oppsøker det, jeg ber jo nesten om det.
HHH Skrevet 15. desember 2012 Forfatter #8 Skrevet 15. desember 2012 Alt det som har blitt sagt tidligere i tråden her er helt sant, i tillegg vil jeg gi deg en good klem. Du har det ikke noe godt nå leser jeg . Prøv å ikke pin deg selv noe mer, du er jo bare glad i fyren. Stå opp, ta deg en dusj og distraher tankene dine. Fresh deg opp litt og gjør noe godt for deg selv. Du tråkka i salaten, men det er ikke noe du skal føle deg dum over. Så, opp nå, og gjør noe godt for deg selv. Så vil fyllesyken roe seg litt også blir det plass til litt andre følelser. Klem! har rullet meg rundt i min egen lidelse nå, så skal komme meg opp og få meg litt mat, og gjøre dette til en ok dag;) Takk for svar og støtte, det hjelper utrolig nok selvom det er over nettet og folk jeg ikke kjenner. 3
Cho Kon It Skrevet 15. desember 2012 #9 Skrevet 15. desember 2012 Uffameg, fyllenervene dine gjør nok dette mye verre enn det trenger å være. Han er eksen din, du savner han, og det er forståelig at du ender opp full og gråtende utenfor leiligheten hans midt på natta. Det betyr at du har følelser, og at du er et menneske. En kamerat av meg endte opp, full og desperat, utenfor eksens leilighet en natt. Det han ikke fikk med seg var at han stod på helt feil sted, og ropte og skrek kjærlighetserklæringer til en totalt ukjent og litt sint gammel mann. Det er å dumme seg ut, det. Håper formen din kommer seg fort, og også at du kommer deg over denne fyren fort. Kjærlighetssorg og fyllenerver er ikke noe kult. 3
HHH Skrevet 15. desember 2012 Forfatter #10 Skrevet 15. desember 2012 Skjedde jo en litt morsom ting oppe i dette dramaet, eksen min plasserte meg i en taxi, jeg gråt, og han måtte si adresse osv, da taxien kjørte sa jeg ettelller annet stygt til eksen idet han lukket døra. Og taxien kjørte. Etter noen minutter med stillhet og en stor elefant i luften, sier taxisjåfør (mann) på gebrokkent norsk ; "Menn er noen drittsekker, jeg forstår meg ikke på dem" hehe 12
HHH Skrevet 15. desember 2012 Forfatter #11 Skrevet 15. desember 2012 Uffameg, fyllenervene dine gjør nok dette mye verre enn det trenger å være. Han er eksen din, du savner han, og det er forståelig at du ender opp full og gråtende utenfor leiligheten hans midt på natta. Det betyr at du har følelser, og at du er et menneske. En kamerat av meg endte opp, full og desperat, utenfor eksens leilighet en natt. Det han ikke fikk med seg var at han stod på helt feil sted, og ropte og skrek kjærlighetserklæringer til en totalt ukjent og litt sint gammel mann. Det er å dumme seg ut, det. Håper formen din kommer seg fort, og også at du kommer deg over denne fyren fort. Kjærlighetssorg og fyllenerver er ikke noe kult. hehe, det var jo godt jobba, da er jeg hvertfall ikke den eneste:) har egentllig kommet meg et stykke i kjærlighetssorgen, så dette var et fryktelig stort steg tilbake, hadde jo sett for meg at neste gang jeg møtte han skulle jeg være pen, rolig og late som jeg ikke brydde meg om at dte var slutt og hadde kommet videre. Jeg er vel bare ikke en sånn person tydeligvis:P
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2012 #12 Skrevet 15. desember 2012 hehe, det var jo godt jobba, da er jeg hvertfall ikke den eneste:) har egentllig kommet meg et stykke i kjærlighetssorgen, så dette var et fryktelig stort steg tilbake, hadde jo sett for meg at neste gang jeg møtte han skulle jeg være pen, rolig og late som jeg ikke brydde meg om at dte var slutt og hadde kommet videre. Jeg er vel bare ikke en sånn person tydeligvis:P Hvis han ringer så bare sier du at du har et stort sort hull i hukommelsen, og beklager evnt problemer du har laget for ham. Og så takker du for omsorgen (at han ringte) skikkelig rolig og profesjonell. Og sier at du nok har fått det ut av systemet for godt. Ønsk ham lykke til videre. Og så går du og spiser et par liter iskrem...
Adhara Skrevet 15. desember 2012 #14 Skrevet 15. desember 2012 Stakar lita Dette må være helt for jævlig for deg. Men som du sikkert vet, så går det faktisk over, en eller annen gang. Hang in there! 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2012 #15 Skrevet 15. desember 2012 Tror du bør slutte å drikke jeg. Du har bevist at du mister kontrollen når du er beruset. Så hvem vet hva det neste du finner på er? Kjøre ned noen i fylla? Anonym poster: b17f7a6a12997dc0dcb7de9e01dc1967 1
popnagle Skrevet 15. desember 2012 #16 Skrevet 15. desember 2012 Tror du bør slutte å drikke jeg. Du har bevist at du mister kontrollen når du er beruset. Så hvem vet hva det neste du finner på er? Kjøre ned noen i fylla? Anonym poster: b17f7a6a12997dc0dcb7de9e01dc1967 Det kan ikke sammenlignes.
redchilli Skrevet 15. desember 2012 #17 Skrevet 15. desember 2012 Tror du bør slutte å drikke jeg. Du har bevist at du mister kontrollen når du er beruset. Så hvem vet hva det neste du finner på er? Kjøre ned noen i fylla? Anonym poster: b17f7a6a12997dc0dcb7de9e01dc1967 Herregud for en dum sammenligning! 1
Tropic Skrevet 15. desember 2012 #18 Skrevet 15. desember 2012 Huff, synes så synd på deg. Og dette er noe som skjer den beste! Jeg har også skrevet en mail eller to for mye til min x da jeg hadde kjærlighetssorg som jeg angrer på som pokker i dag!! I ettertid klarer jeg heller ikke skjønne at jeg var så desperat, vi passet jo ikke for hverandre og det er bra det ble slutt, men når man står midt i det og er ensom, trist og lei så gjør man noen gang ting man i ettertid angrer på. Og kjære deg, det er MANGE som har gjort slike ting! Når han ringer så må du faktisk ikke ta telefonen, evnt kan du bare si "Beklager så utrolig masse for i går, jeg var full og vet ikke hva som gikk av meg" Du trenger ikke si mer enn det.
Adhara Skrevet 15. desember 2012 #19 Skrevet 15. desember 2012 Tror du bør slutte å drikke jeg. Du har bevist at du mister kontrollen når du er beruset. Så hvem vet hva det neste du finner på er? Kjøre ned noen i fylla? Anonym poster: b17f7a6a12997dc0dcb7de9e01dc1967 Den der synes jeg var stygg. Og meget unødvendig. 5
darth Vader Skrevet 15. desember 2012 #20 Skrevet 15. desember 2012 Jeg er så lei meg, føler meg så ensom, og har det fryktelig vondt. Slapp av. Jeg har selv møtt en "gal eksdame" i fylla. Hun gråt, slo meg, var helt fra seg fordi hun ville bli sammen igjen. Jeg forsto veldig godt hvorfor hun reagerte slik hun gjorde. Jeg hadde vært veldig kald og avvisende i lang tid. Dersom ekstypen din ikke er en idiot, vil han forstå hvorfor du gjorde som du gjorde. Ikke lat som du ikke husker noe, neste gang du snakker med han. Bare si at du savnet han veldig og i fylla ble ting bare mye verre. Si at du ikke blir å gjøre noe slikt igjen og du er lei deg for det du gjorde. Verre er det ikke. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå