Gå til innhold

Utbetaling fra lånekassen i januar, når ca?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har søkt for både høst og vår, så søknaden er godkjent. Lurer bare på når januarutbetalingen pleier å komme på konto? Er det 15. da også, eller kan man forvente det litt tidligere? :) Lov å håpe, haha :P

Anonym poster: 24e31f7d8d3e8dcf80a65d49ba1710dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I fjor fikk jeg faktisk penger fra lånekassen i slutten av desember. Men jeg fikk hele semesteret på en gang, så det kan være de hadde en egen utbetaling for oss. Ble allikevel overrasket.

Anonym poster: 41cb6dec54bb87148316c17a5c0d8e4a

Skrevet

Jeg har pleid å få pengene rundt den 5.januar, ihvertfall før 15.januar. Bare husk at du må betale semesteravgift og være semesterregistrert.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Daenerys
Skrevet

Jeg får også rundt 5. januar, fordi jeg har betalt semesteravgift og semesterregistrert meg. Gjør du ikke det, kommer pengene mye senere.

Skrevet

tror de opererer med etter/fra 4. januar

Anonym poster: ba2746b9f69f3bb326ad9d3fa85a2b5f

Skrevet

Jeg har allerede fått, men jeg er utenlandsstudent..

Anonym poster: d4b0801c5f5a9bcab24bafdf6c99f665

Skrevet

TS her. Takk for svar! Det var dette jeg håpte på å høre, hehe :) Får betale semesteravgiften snarest! :)

Anonym poster: 24e31f7d8d3e8dcf80a65d49ba1710dd

Skrevet

Men er ikke det slik at man får gjeldsbrev og må sende den tilbake?før man får pengene på kontoen?

Anonym poster: 400f54e6fbdb1e2d840c5c90ed03ff73

Skrevet

Det spørs jo hva man har søkt om, men jeg mener at man signerer gjeldsbrev for både høst og vår når man har søkt om begge semestere.

Skrevet

Tar du høyere utdanning i Norge, signerer du som oftest kun ett gjeldsbrev per undervisningsår. Går du på videregående, eller studerer i utlandet, må du signere nytt gjeldsbrev hvert semester.

Her står det meste du trenger å vite om utbetalingene for vårsemesteret: http://www.lanekassen.no/Toppmeny/Om_Lanekassen/aktuell-kundeinformasjon/lurer-du-pa-nar-du-far-penger-for-varen-2013/

Anonym poster: 3166d24dd3817348c452a216a17d6b44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...