AnonymBruker Skrevet 15. desember 2012 #1 Del Skrevet 15. desember 2012 Jeg har iblant følelsen av at jeg lever i en boble der været er helt annerledes enn mine naboers. Hvor mange ganger har jeg ikke stilt meg uforstående til at det har "regnet hele sommeren"? I dag er det "snøkaos i hovedstaden", i følge avisen. Jeg kikker ut av vinduet, ikke noe snøkaos. Så jeg tenker, det må være et annet sted i byen. Men så kikker jeg på facebook, hvor statusene til mine naboer er fulle av tidelibom. At avisene kaller det kaos når det faller 5 cm, fulgt av morsomheter fra nordlendinger som ler av søringan, er fast prosedyre. Men hvordan kan det faktisk snø kraftig med bildebevis hos naboen, når det ikke snør i det hele tatt hos meg? Noen som har opplevd noe lignende? Anonym poster: 462ae71fa7e01dc9c0be98ee11d6fbc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2012 #2 Del Skrevet 15. desember 2012 Face-effekten, vøtt! Anonym poster: dc0d0a59b6a283409224d37859b190b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå