Gå til innhold

Dresskode: Formelt antrekk

Anbefalte innlegg

Gjest Daenerys
Skrevet

Har søkt litt rundt, og finner ikke ut av hva "formelt antrekk" er. Vi skal kun komme på festen på kvelden. Det er nå i desember, altså kaldt.

Noen ideer? Mannen har planer om dress, enkelt og greit :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tenker dress på mannen, og en fin, kjole til deg :)

Siden det står formelt, så tenker jeg at det ikke passer seg med lårkort, eller enormt utringet kjole, men alt mellom en knekort eller lang kjole :)

Skrevet

Kan være de mente "mørk dress", det betyr knelange til lange kjoler på oss damene. Jeg ville gått i en lang kjole slik at jeg kunne hatt varme strømpebukser under;)

Gjest Daenerys
Skrevet

Ja, da går jeg for en litt lang kjole :) Finnes heldigvis mange fine kjoler i butikkene i disse dager i det minste!

Gjest Daenerys
Skrevet

Det ble en laaaang, lilla kjole med litt pynt under brystet, og med tykke stropper. Og svarte pumps :) Satser på å finne en ok bolero også.

Skrevet

Da blir du sikkert kjempe fin^_^

Skrevet

Er formelt antrekk en vanlig "dresskode"siden det er vanskelig å finne ut av? Dumt å finne på sin egen kode liksom. Her er alternativene slik jeg ser det:

- Følge de offisielle "dresskodene"

- Skrive ingenting med alt det medfører av alternativer og usikkerhet for gjestene.

- Finne på sin egen, men forklare veldig nøye.

Å kreve at folk skal gjette seg til brudeparets intensjoner er dust og litt frekt.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...