Gå til innhold

Hvilken vei skal dopapiret henge?

Gjest LoisLane

Hvordan skal dopapiret henge?  

1 stemme

1. 1. Hvordan skal dopapiret henge?

• Med enden utover mot brukeren
      71
    • Med enden innover mot veggen
      13

Anbefalte innlegg

Selvsagt ut mot oss som skal bruke det! :)

Iblant tar jeg meg selv i å snu dorullen når jeg er på besøk til de som har den "feil vei" :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette har vært diskuter før. :ler:

Dopapiret skal henge utover, IKKE inn mot veggen. Jeg har tatt meg i det flere ganger å snu dorullen hos andre om den henger feil vei. prøver å skjerpe meg litt der. :oops:

Ei jeg bodde sammen bed før hang den innover :evil: Vi hadde to bad og fant ut at på det badet jeg brukte mest skulle papiret henge utover og på det badet hun brukte med, innover. Det var vaanskelig å henge opp en dorull feil vei, så jeg lot heller være. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt ut mot oss som skal bruke det! :)

Iblant tar jeg meg selv i å snu dorullen når jeg er på besøk til de som har den "feil vei" :oops:

Bra det ikke er bare meg da :oops: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enden UT mot brukeren!!

MÅ bare rette på det, når den henger "feil" vei!!!... :oops:

Sist det var diskutert her, var det flertall for "ut mot bruker"... :wink:

ENIG .. og ut mot brukeren leder nå også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Enden skal selvfølgelig vende mot brukern - men jeg snur ikke rullen hos andre hvis den henger feil der.

Sambo henger den feil stort sett hver gang, og DA snur jeg...igjen og igjen og igjen...

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utover mot brukaren fordi dette gir enklast tilgang til papirenden ved bruk. Er det mønster i papiret vil jo baksida henge fram på enden dersom denne er snudd inn mot veggen. No har ikkje eg for vane å studere på estetikken på doveggen, men papir med mønster der enden heng inn mot veggen vert feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe....jeg har dorullholderen på tvers, om dere forstår, slik at jeg slepper å ta stilling til denne problemstillingen. Dorullen henger altså med hullet inn mot veggen.

Lurt?

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr Brownstone: henger da enden på papiret mot deg eller fra deg?? Det er jo vel så viktig på en rull som henger ut fra veggen som på en rull som henger inntil veggen...

Når jeg henger opp dopapir blir det alltid med papiret ut mot brukeren. Hvordan den skal henge, har aldri vært opp til debatt her i huset, så andre medlemmer i familien henger den akkurat slik som det passer der og da. Er derfor og snur på dem av og til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utover mot brukaren fordi dette gir enklast tilgang til papirenden ved bruk. Er det mønster i papiret vil jo baksida henge fram på enden dersom denne er snudd inn mot veggen. No har ikkje eg for vane å studere på estetikken på doveggen' date=' men papir med mønster der enden heng inn mot veggen vert feil.[/quote']

Dette har jeg aldri tenkt på, men da sier det seg vel selv at til og med dopapir-produsentene er dinge i at rullen skal henge ut mot brukeren. Ellers ville de jo trykket mønsteret på innsiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow
Jeg skjønner jeg er klart i mindretall her' date=' men jeg henger den alltid med enden INN. Synes det ser så fryktelig rotete ut når enden henger ut i løse lufta, i stedet for å ligge pent inn mot veggen. :tunge1:[/quote']

:enig_animasjon: :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr Brownstone: henger da enden på papiret mot deg eller fra deg?? Det er jo vel så viktig på en rull som henger ut fra veggen som på en rull som henger inntil veggen...quote]

Nei....når rullen henger på tvers av veggen så spiller ikke det noen rolle. For da er ikke dorullflakene i kontakt med veggen overhodet på den ene eller andre måten. Fliken kommer ut fra et hull i en innelukket sak som den er i. Så man ser bare fliken.

Det er vanskelig å forklare dette....men dorullen er innkapslet så man kan ikke se, bortsett fra dorull med trykk på, hvilken vei dorullen er inni den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Med enden ut..

Jeg er fanatisk når det gjelder dette.

Til og med borte hos folk snur jeg rullen hvis den henger "feil" vei... :oops:

Signerer den! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Chanela¤

Jeg er enig med majoriteten! Dopapiret skal henge med enden UT!! Jeg kan ikke la være å rette på det når jeg ser at det henger feil :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...