Gå til innhold

Øyet mitt renner ute i kulden -tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er blitt plaget i det siste med at det renner veldig mye fra det ene øyet mitt når jeg er ute i kulden. Har aldri hatt det problemet før, og det er skikkelig irriterende for sminken renner jo også da og jeg må tørke "tårer" hele tiden.

Har noen tips på hva jeg kan gjøre for å bli kvitt dette problemet? Noen som vet hva som kan være grunnen til at jeg plutselig har fått dette?

Det er jo litt rart at det er kun det ene øyet som renner.

Litt info:

Er jente på 28 år. Bruker ikke briller eller linser. Har ingen allergier. Har ikke byttet sminkemerke eller hudrenseprodukter. Har ikke vondt eller irritert inn på øyet.

Noen tips?

Anonym poster: dfbe6a6a22f073a6f332b32fdc691664

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo normalt at det kan renne litt, men du har kanskje fått en tett tårekanal?

Skrevet

Sånn har jeg også det, kjempeirriterende, men har alltid trodd det var normalt!

Skrevet

jeg også har det slik! Bare at det hender neesten året rundt, med engang jeg går ut så begynner jeg å tåre fra øye mitt..veldig irriterende

Anonym poster: 88f5f891bc825d317f15e7279c1b621d

• Liker 1
Skrevet

bruker briller når det er mye vind.Det stopper irritasjonen hos meg i alle fall

Solbriller og vanlige briller

Skrevet

Rennende øyne kan, ironisk nok, være et tegn på for lite tåreproduksjon og dermed tørrhet i øynene. At øynene renner blir da en overproduksjon av tårevæske. Så mitt råd er å prøve med noen fuktgivende øyedråper og se om det hjelper :).

Skrevet

Samme her!

Renner hvis det er kaldt og/eller blåser. Trodde det var normalt jeg. Jeg har alltid vært sånn....

Bruker mye solbriller hvis det er vind.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...