Gjest Louise Skrevet 15. desember 2012 #1 Skrevet 15. desember 2012 En av mine nærmeste venner har innrømmet overfor meg at han er forelsket i kjæresten min. Jeg har aldri hatt problemer med at han har vært flørtete overfor kjæresten min (og mine tidlligere kjærester), men nå synes jeg han begynner å dra det litt for langt. Jeg har alltid elsket hans optimistiske væremåte, men jeg synes det er litt irriterende at han ikke bryr seg om guttene han flørter med, eller forelsker seg i, er homofile eller ikke. En ting er å følge hjertet sitt, men denne gangen ble jeg faktisk litt forbannet. Kjæresten min synes det er litt søtt, men jeg tror ikke helt han ser alvoret i alt dette. Kameraten min sier at han vet at det aldri kan bli dem to, men allikevel så slutter han ikke med å småflørte. Blir oppriktig talt lei. Det verste er at vi har vært venner i mange år.
jita Skrevet 15. desember 2012 #2 Skrevet 15. desember 2012 det hadde vært akkurat like respektløst hvis det hadde vært ei venninne som prøvde å stjele kjæresten din. Jeg tror du må innse at han kanskje ikke bryr seg så mye om deg ? jeg vet at jeg aldri ville gått etter typene til venninnene mine, fordi jeg vil jo ikke såre dem.
Wildy Skrevet 15. desember 2012 #3 Skrevet 15. desember 2012 Jeg hadde vært knall tydelig på at det er ikke greit. Her er vi ( for meg; andre må gjerne mene noe annet) på velg om du er venn med meg eller ikke.
Timseh Skrevet 15. desember 2012 #4 Skrevet 15. desember 2012 Jeg hadde og blitt sint dersom en av mine kompiser flørtet med min kjæreste. Spesielt dersom han hadde følelser for mannen min.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2012 #5 Skrevet 15. desember 2012 Homofile altså, herlige skapninger Anonym poster: fcc8770585dfd536ac4077cdf5d1022a 2
QueenOfTheSidewalk Skrevet 15. desember 2012 #6 Skrevet 15. desember 2012 (endret) Er du redd for å miste typen din innerst inne? Si "Ro ned flørtingen nå, han er min" med glimt i øyet Endret 15. desember 2012 av Evilposelos
Rubies_ Skrevet 15. desember 2012 #7 Skrevet 15. desember 2012 Veldig sær situasjon. Skjønner godt at du syns det er ubehagelig dersom han helt åpenlyst flørter hardt med kjæresten din. Og det er jo respektløst overfor deg når han skal være kompisen din, og vet at denne fyren er kjæresten din. Jeg syns godt du kan ta dette opp med kompisen og fortelle han at du syns det er plagsomt og respektløst. 1
Glynis Skrevet 15. desember 2012 #8 Skrevet 15. desember 2012 Jeg har aldri hatt problemer med at han har vært flørtete overfor kjæresten min (og mine tidlligere kjærester) Da er det jo ikke rart at han fortsetter. 3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2012 #9 Skrevet 15. desember 2012 Jeg er faktisk enig med deg ts,bestekompisen din er en dust som ikke tenker over at det er din kjæreste og at det er ganske frekt å tenke på han på den måten i det hele tatt, og ikke minst passe på å ikke tenke sånn om hetro gutter. Jeg tror at noen har den dere "kjærlighet fra første blikk"-følelsen en gang i livet,men til vanlig må man da kunne styre seg! Ikke usannsynlig at han vil ha kjæresten din kun fordi han er din kjæreste heller, for her har du aldri laget grenser for han, grenser han egentlig skulle laget selv. Anonym poster: 31fc09e272eec821d7221deb20246ef9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå