AnonymBruker Skrevet 14. desember 2012 #1 Skrevet 14. desember 2012 jeg er en jente på 29 som har lyst til å ta lappen men jeg har strøket på 2gang forsøk på teorien så lurer på hva som er lurt å begynne med? kjører en del privat for å kjøre minst mulig på kjøreskolen.. noen som vet om det er best å ta alle de mørkekjøring,langkjøring,glatt kjøringa også ta teori og oppkjøringa sist eller omvendt? blir glad for svar takk Anonym poster: a994e834605aebc666e5b4cd3eb2f878
-Jiinxs- Skrevet 15. desember 2012 #2 Skrevet 15. desember 2012 Nå er det lenge siden jeg tok lappen. Men om det er ting du er usikker på angående teorien, så ville jeg øvd mye på det (sier vel seg selv?). Tror ikke det spiller noe rolle, om du tar mørke/lang og glatt kjøringen før eller etter teorien. Jeg tok nå teorien og så oppkjøringen, er vel den veien man må ta det? Hvordan takler du kjøringen da, eller er det kun teorien du sliter litt med?
Løvefrøken Skrevet 15. desember 2012 #3 Skrevet 15. desember 2012 Hvis du ikke har prøvd det ville jeg meldt meg opp på teorikurs på kjøreskolen, det gjorde i hvert fall at jeg sto på første forsøk
Julebrus Skrevet 15. desember 2012 #4 Skrevet 15. desember 2012 Har du prøvd å tatt testene på teoritentamen.no? Det lærer du mye av, og jeg fikk mange av de spørsmålene jeg fikk der når jeg skulle ta teorien.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2012 #5 Skrevet 15. desember 2012 Det kan sikkert være lurt å få mørkekjøringen unnagjort nå som mørketida er her, så slipper du eventuelt å gjøre det etter at du har fått lappen. Man kjører ikke selv lenger på mørkekjøringsdemonstrasjonen, så det er bare å melde seg på. Anonym poster: 88aacc4b52a8ff4f094d0c0b3f6abb9f
Zzyzx Skrevet 15. desember 2012 #6 Skrevet 15. desember 2012 Langkjøring og glattkjøring må du vel ha før du får lov til å kjøre opp i det hele tatt, så den sier seg selv. Mørkekjøringa kan du også ta nå som den tilbys, så er det unnagjort. Jeg regner også med at teorien må være i boks før oppkjøring. Altså, alt (eventuelt minus mørkekjøring) må være på plass før oppkjøring. Når du har kjørt opp og forhåpentligvis stått, så skal du kunne kjøre hjem fra trafikkstasjonen på egenhånd, helt lovlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå