AnonymBruker Skrevet 14. desember 2012 #1 Skrevet 14. desember 2012 Poden er snart 3 år og har en vanskelig regulert astma. Spesielt i vinterhalvåret. De siste ukene, etter kulden slo inn for fullt, har det vært ganske ille og vi kjører maks dose. Til og med vært på Barneklinikken og hvis han er ikke bedre om 5-6 dager, blir det innleggelse. Bhg har gjentatte ganger fått beskjed om at han skal sove inne. Det har vært helt greit og de har vist forståelse. Den siste uken har poden sagt at han har sovet ute. Han pleier å si at han har sovet inne og spør ofte om hvorfor. Nå nylig ramlet det votter ut av vognposen hans og jeg kan ikke forstå hvorfor det ligger votter i posen når han har sovet inne. Dette her sier jo meg at de kanskje ikke gjør som de sier. Hva hadde dere tenkt? Forferdelig dumt hvis de er med på å forverre astmaen når vi jobber mot å holde den under kontroll og ta forhåndsregler. Anonym poster: ac8187c2dfa5b1e70809e425962bca82
Silfen Skrevet 14. desember 2012 #2 Skrevet 14. desember 2012 Du tar dette opp med dem. Og forklarer at dersom de ikke kan følge denne enkle regelen, så vil det frafalle betaling ved de dagene han er borte grunnet sykdom som forverres av deres part.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2012 #3 Skrevet 14. desember 2012 Og ja, ved henting har vognen pleid å stå inne mens de siste gangene har den stått ute. Anonym poster: ac8187c2dfa5b1e70809e425962bca82
Gjest Cecilie Skrevet 15. desember 2012 #4 Skrevet 15. desember 2012 Jeg hadde tatt dette opp med styrer! Hadde også forventet at barnehagen hadde samarbeidet med problemet som er. De er der for å hjelpe til, ikke gjøre ting verre. Evnt spør hvorfor vottene ligger i vognen. Evnt gå tidlig fra jobb en dag, å "ferske" de for å se hva som skjer.
mp84 Skrevet 15. desember 2012 #5 Skrevet 15. desember 2012 spør de da vel. Det kan jo hende det er vikarer eller ansatte som ikke har fått det med seg eller som har glemt det? Ellers så kan det også være at når gutten din er ferdig med å sove - så setter de vogna ut? Og hvis de har vært ute, og han har kasta fra seg vottene, så har de ansatte lagt dem i vogna? Det er mye bedre å bare spør de enn oss Å ikke gå direkte til styrer - ta det opp med ped.leder på avdelingen først.... De må få mulighet til å gi en forklaring før de blir anklaget for ting...
Fen Skrevet 16. desember 2012 #6 Skrevet 16. desember 2012 Det må du helt klart ta opp med dem, men ikke vær for skråsikker i din sak ettersom påstandene kommer fra en 3-åring. Understrek hvor viktig det er at han sover inne og hvor skummelt det er at han sover ute, jeg kan ikke forstå hvorfor dette skal være så vanskelig for dem... Dersom det er vikarer inne i bildet, slik som det blir nevnt her, skal de uansett informeres om en såpass viktig sak.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2012 #7 Skrevet 16. desember 2012 Evnt gå tidlig fra jobb en dag, å "ferske" de for å se hva som skjer. Ja, jeg tror nesten jeg ville forsøkt å gjøre dette om jeg var ts. Anonym poster: eadbf7049537d96f96d63700b0f2cc38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå