Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker bare å høre deres mening i denne saken..

Det har seg slik at jeg jobber i en butikk, startet for rundt 3 mnd siden, jeg har vært forsinket 3 ganger, dette skyldes tog og busser som har vært forsinket, jeg har da sagt ifra at jeg er forsinket, jeg har til og med tatt taxi for å rekke jobben min i tide.

I dag da jeg kom hjem fikk jeg høre av min samboer at jeg kommer til å få sparken, fordi jeg er forsinket hveeer dag, noe som ikke stemmer, han hadde fått beskjed av sin mor om dette( hans mor og min sjef er bestevenner)

Jeg synes dette var fryktelig dårlig gjort at jeg ikke har fått høre noe om, for tidligere i dag når jeg snakket med hun var jeg "vennen min" og hele pakka.

Hun tar også å snakker om de andre ansatte til de andre, tar ikke opp saker med den det gjelder, dette sa jeg klart fra om fra dag en om jeg ikke ville høre på, du kan godt snakke om andre, men du får ikke noe respons eller tilbake meldinger fra meg, dette gjelder alle!

Hvordan hadde dere tatt tak i den saken? iom at hun ikke har tatt dette med meg, og når det først er noe sender hun en tekstmelding ringer ikke, kan jeg gjøre det samme tilbake?

Anonym poster: 4da47b878b4a4a0cb5769d967bf19050

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du ikke er medlem av noen fagforening; meld deg inn litt kvikt!

• Liker 1
Skrevet

Hvilken butikk-kjede jobber du i? Denne sjefen din minner mistenkelig mye om min forrige sjef...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...