Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Skal på et kjøpesenter for å kjøpe julegave til mamma og pappa i morgen, men aner ikke hva jeg kan kjøpe. Husker faktisk ikke hva jeg kjøpte til pappa i fjor, men mamma fikk ei bok. Hun ble veldig glad for den, men tenkte å kjøpe noe annet i år.

Ingen av de har noen spesielle interesser, men vi har hytte ved sjøen, og pappa er veldig glad i ting som har med sjø\båt\fiske å gjøre, men han har jo det meste fra før...

Er det noen som har noen tips? Helst noe ganske billig, sånn rundt 200 kr for hver gave.

Anonym poster: 5d6405d08a8d29a04aa80b674f98d1e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TS her.

Glemte å skrive at foreldrene mine er va. 45 år begge to. Er 15 selv, så har ikke så altfor god råd :)

Anonym poster: 5d6405d08a8d29a04aa80b674f98d1e8

Skrevet

Har du tilgang til et kamera og en data? :) I såfall kan du jo lage noe a la bildet mitt?

Du tar bare et bilde av deg selv(og evt. søsken) i profil. Overfør det til en data og farg deg selv sort mens du fjerner bakgrunnen. Print så den sorte profilen din og klipp bort den hvite bakgrunnen. Lim det på et farget ark. Så er det bare å kjøpe ramme:)

Om din far liker fiske og friluftsliv, hva med et abonnement på bladet Friluftsliv om han ikke allerede har det? Prøv bladkongen.no, kanskje de har noe i din prisklasse.

Eller hva med en goodiebag/kurv? Kjøp litt løsvekt te/kaffe, et duftlys, en marsipangris/twist, røkelse, osv.

Hjemmelaget badesalt? (google homemade bathsalt recipe) Kan brukes i fotbad om dere ikke har badekar:)

Anonym poster: 36e0cfd96085204c79fc82351adf99d1

Anonym poster: 36e0cfd96085204c79fc82351adf99d1

• Liker 1
Skrevet

jeg kan tipse om hva jeg har kjøpt nå og tidligere

Mamma: Parfyme( masse tilbud nå rett før jul), hårføner , pyntelys, lykter, skåler, godteri,gavekort,tøfler,pledd,pynteputer,

pappa: Parfyme, tøfler, marsipangris(han elsker det), genser,slips,bok, gavekort, mobil, hansker!

og ellers har jeg laget karameller og hjemmelaget konfekt :)

Anonym poster: 6f5d37a1870a9d18b4c72740fca1497a

Skrevet

"Gavekort" på vask av bad, barnevakt hvis du har yngre søsken, middag m tilhørende opprydding og oppvask. Slike gaver er like fin å få som de som kjøpes gor penger :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...