Gå til innhold

Ble sendt hjem fra sykehuset for å vente på en eventuell betennelse.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble sendt hjem fra sykehuset i går etter å ha ligget der i fire dager fordi de ikke kunne finne ut hva det var.

På ultralyd fant de hovne lymfeknuter i høyre side av magen, men de fant ikke blindtarmen som de var på leting etter. Jeg hadde ikke lymfeknuter andre plasser da jeg ble undersøkt.

Nå har jeg ikke så vondt i høyre side lengre, men har vondt i hele magen og er kvalm hele tiden. Jeg har fått hovne lymfeknuter i lysken og under navlen. Fant de i lysken i går kveld, og de i magen nå.

Siden jeg nå har fått hovne lymfeknuter der, så er jo sannsynligheten ganske stor for at jeg kommer til å få en betennelse en eller annen plass i magen.

Men det er så usikkert, og det er så frustrerende! Jeg vet ikke når eller om jeg kommer til å få betennelse, og jeg er veldig lei meg og har grått en del siden i går.

Jeg vet ikke hvor jeg vil med dette innlegget, men det er bare så vondt å tenke på. Jeg kan jo ha blindtarmbetennelse i morgen eller om en uke for den saks skyld, og så er jeg veldig redd for å operere. Jeg er og redd for om jeg må ligge på sykehuset i jula.

De sa jeg skulle komme tilbake om jeg får feber, noe jeg kun har hatt en gang, og det var når jeg fikk vannkopper for veldig mange år siden. Jeg har vært ganske alvorlig syk før, men aldri feber.

Hva skal jeg gjøre? :(

Anonym poster: 6a11faded16cc235370b87074cdffe99

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ofte slik i medisinen at det ikke er så lett å finne ut hva som plager en med en gang, ganske ofte må man faktisk "vente og se". Det er frustrerende og usikkert, men ikke mye å gjøre noe med. Selv om du venter på at det skal bli verre, så er det like sannsynlig at kroppen ordner opp selv og du blir bedre uten behandling. Du må rett og slett smøre deg med tålmodighet og leve som normalt, og ta det som det kommer.

Anonym poster: d2e331943818710facf0de949c40a4ca

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...