Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er barn på den alderen opptatt av? Det er snakk om ei jente, og siden vi bor et stykke unna, vet jeg ikke helt hva hun er opptatt av.

Anonym poster: 49af3527e043f77e0c971d54539faa75

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp en bok. "En pingles dagbok", "Hei, det er meg" eller "Den andre siden"-serien (1. bok er "Stråleglans")

De er sikre vinnere!

Skrevet

Takk for tips. Tar gjerne mot flere! Jeg er litt redd for å kjøpe bøker i tilfelle hun alt har lest dem. Hun bor i et annet land, så det blir vanskelig å bytte.

Skrevet

Kan du ikke spørre foreldrene? Noen jenter i den alderen er opptatt av hester og dyr,andre Justin Bieber eller sminke,noen er opptatt av skateboard eller sport så det er ikke så lett å vite for oss uten noen bakgrunnsinfo.

• Liker 1
Skrevet

Takk for tips. Tar gjerne mot flere! Jeg er litt redd for å kjøpe bøker i tilfelle hun alt har lest dem. Hun bor i et annet land, så det blir vanskelig å bytte.

At hun bor i et annet land er en enda en større grunn til å kjøpe bøker! Vedlikeholde språket, etc. Men det kan bli dyrt med porto da, om gaven skal sendes.

• Liker 2
Skrevet

Jeg måtte i så fall ha kjøpt dem på et annet språk, for hun snakker ikke norsk. Men bøker oversettes jo til de fleste språk, så tipsene er uansett verdifulle. :) Vi skal dit i jula, så jeg kan ta med gaven selv. På vei dit er heller ikke plass noe stort problem. Det blir verre å få plass i bagasjen på vei hjemover igjen.

Hun er ikke så sportslig av seg, bor i en storby, spiller gitar, er opptatt av å gjøre det bra på skolen, har alltid vært litt jentete av seg, likte i alle fall før å drive med slike hobbyting som perler og lage ting...

Gjest annemor30
Skrevet

Snakk med de voksne som bor sammen med henne;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...