AnonymBruker Skrevet 14. desember 2012 #1 Skrevet 14. desember 2012 Ved frokosten i dag, etter at jeg hadde klaget over at Tine var sent ute med julemelkekartongene i år, gjorde mamma meg oppmerksom på at det faktisk var julemelk vi drakk. Den ser jo nesten helt lik ut som de vanlige kartongene! Det eneste som minner om jul er jo noen nisseluer på de svart/hvitt-bildene. Hvor er de fargerike nissene? Kartongene var kjedelige, og det var vanskelig å se at det var julekartong. Er det bare jeg som er skuffet over årets julemelkekartong fra Tine? Anonym poster: 0adaf47ae501b44066ca0cf707c05292
Gjest bambam Skrevet 14. desember 2012 #2 Skrevet 14. desember 2012 Kanskje det kunne støte noen som ikke feirer jul? 2
Akacia Skrevet 15. desember 2012 #3 Skrevet 15. desember 2012 Er "skuffet" jeg også! Mange som klager til Tine, så vi får håpe de gamle motivene er tilbake igjen neste år. Det er kanskje teit å gidde å bry seg om det, men for meg var den gamle melkekartongen er symbol på at det er jul. Minner meg om barndommen, jeg var jo helt fasinert av nissene på kartongen den gangen. Hvis de ville fornye seg kunne de ihvertfall valgt noe mer fargerikt og spennende. Litago kua er søt i julen da :D 2
Gjest BettyBoop Skrevet 15. desember 2012 #4 Skrevet 15. desember 2012 Kanskje det kunne støte noen som ikke feirer jul? drit e de da. Jula er en del av norsk tradisjon,om folk ikke liker det synd for de. 6
Gjest bambam Skrevet 15. desember 2012 #5 Skrevet 15. desember 2012 drit e de da. Jula er en del av norsk tradisjon,om folk ikke liker det synd for de. Jeg var egentlig litt ironisk Jeg som julefeirer bryr meg ikke om melken er pynta eller ikke...
Brunhilde Skrevet 15. desember 2012 #6 Skrevet 15. desember 2012 Hvis man ikke har større problem enn manglende nisser på melkekartongen...
Gjest BettyBoop Skrevet 15. desember 2012 #7 Skrevet 15. desember 2012 Jeg var egentlig litt ironisk Jeg som julefeirer bryr meg ikke om melken er pynta eller ikke... jeg bryr meg. Joda bildene på melkepakkene nå er forsåvidt koselige de, men jeg savner de søte nissene
Kara W Skrevet 15. desember 2012 #9 Skrevet 15. desember 2012 Oj, har julemelken kommet? Det har jeg ikke sett en gang. Jeg kjøper Q-melk hele året, men akkurat i julen bytter jeg til Tine nettopp på grunn av de koselige kartongene. Men hvis det ikke er noen søte nisser ser jeg ingen grunn til å gjøre det i år
Gjest BettyBoop Skrevet 15. desember 2012 #10 Skrevet 15. desember 2012 ja nå er det noe svarthvittbilder av barn med nisseluer på
Amens Skrevet 15. desember 2012 #11 Skrevet 15. desember 2012 Nissene var artige de, men å klage til Tine over at de har valgt en annen dekor i år blir litt for drøyt. Da har man ikke mye å klage over...
Gjest BettyBoop Skrevet 15. desember 2012 #12 Skrevet 15. desember 2012 Nissene var artige de, men å klage til Tine over at de har valgt en annen dekor i år blir litt for drøyt. Da har man ikke mye å klage over... man må ikke bryte slike tradisjoner. det var et år de kutta ut tre nøtter til askepott en julaften. tror du ikke det ble protester da eller?
ninuska_ Skrevet 16. desember 2012 #13 Skrevet 16. desember 2012 Jeg feirer ikke jul, men jeg syns det er hyggelig med julemotiver på melkekartongen. Dessverre er det ikke noe hint av jul på den laktosefri melka heller, så... vi får nok bare ta til takke med det motivet vi får
skrue Skrevet 16. desember 2012 #14 Skrevet 16. desember 2012 Hmm, jeg dveler ikke så mye over en melkekartong. Jeg har faktisk ikke tenkt på at den har julemotiv. Måtte sjekke nå. jaja, er det tradisjon for noen så bør vel Q-melk produsentene lukte lunta for forbedret salg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå