Gå til innhold

cd-hylle

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Noen som vet hvor man kan få kjøpt cd-hyller med plass til en del cder.

Har vel en 500-600cder. Gjerne til å henge på vegg. Eller sånne bokhylleløsninger, men med smalere hyller da. Også må det ikke være slike "spor" til hver enkelt cd. Så utrolig teit om man kjøper en ac/dc plate feks, og må flytte på alle andre cder for å få den inn under a.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Benno fra IKEA er kjempefin, synes jeg. Kan henges oppover, nedover, bortover og andre bortover... brukes på rett vegg og i hjørnet.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Drömme fra Ikea og er veldig fornøyd med den. Det er et skap med plass til nesten 900 cd`er :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Drömme fra Ikea og er veldig fornøyd med den. Det er et skap med plass til nesten 900 cd`er :-)

Jeg ønsker meg egentlig et slikt skap men har ikke funnet det som passer her vi bor nå. Skal absolutt ta dette med i betraktning når vi skal flytte på oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Benno hyller i kirsebær. Ser veldig bra ut, og vi har flere ved siden av hverandre. CD'ene blir ikke så støvete som i mitt tidligere "fancy" CD-stativ, og de skriker ikke til deg i stuen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har sett på Benno, men da får jeg det problemet med at jeg må flytte på alle cd'ene om jeg kjøper en ny cd og skal ha de alfabetisk ettersom det er plass til så få cder i hver hylle.

Drömme var jo ganske fin da, men ikke så glad i plastmøbler. Men kunne kanskje laget noe liknende sjøl...

Takk for tips hvertfall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skulle lnske vi hadde plass til ett ordentlig cd-stativ jeg, aner ikke hvordan vi skal løse cd problemet vårt. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømme er da ikke i plast!

Lagd av sponplater eller hva det nå heter.

Men det var jo og en ide og lage noe selv, så får du det akkurat slik du vil ha det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Står på ikea sine sider at den er laget av ABS plast også, så trodde det var de skyvedørene som kanskje var plast, men da skal jeg stikke innom ikea en dag å kikke på den! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan også kjøpe Billy bokhylle med løse hylle-innsatser med plass til 128 CDer per innsats. Veldig kjekt, har det selv. I en vanlig 2m høy Billy bokhylle med 6 hylleinnsatser får du da plass til nesten 800 cder.

> Ikea: Billy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett på Benno' date=' men da får jeg det problemet med at jeg må flytte på alle cd'ene om jeg kjøper en ny cd og skal ha de alfabetisk ettersom det er plass til så få cder i hver hylle.[/quote']

Bare ha litt luft i mellom CDene da...... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...