AnonymBruker Skrevet 14. desember 2012 #1 Skrevet 14. desember 2012 Hei! TFNC Babydoll Dress With Sequin Bodice For noen dager siden fikk jeg en kjole fra asos.com i posten. Jeg likte den VELDIG godt, men den var nok 1 str for liten, desverre. Trenger en ny kjole til tirsdag\onsdag, og vil veldig gjerne ha denne kjolen. Derfor: Er det noen som tilfeldigvis har denne kjolen i M, og som vil bytte den mot en i S? Gjør ingenting om det ikke er samme farge. (Fargen på kjolen jeg har er som det øverste bildet, men ville bare ha med et bilde av ryggen) Evt. er det noen som vil kjøpe av meg kjolen, så jeg får råd til å (fattig student) kjøpe en ny? Den er helt ny, ubrukt med all emballasje den kom i, med lapper osv. Anonym poster: b2b0885273b047d558f9d1977e9a20f1
Sulosi Skrevet 14. desember 2012 #2 Skrevet 14. desember 2012 Det er ikke tillatt å annonsere i KG forum, viser til følgende utdrag fra reglene: * Kontaktannonser * Reklame og annonsering, herunder private kjøp/salg/gi bort-annonser. Du kan ikke skaffe homeparty-avtaler via forumet, eller verve andre til bokklubber og pyramidesalg, spre affiliatelinker eller lignende. Å lenke til sin private blogg er ok hvis lenken har relevans til tråden. Tråden stenges. Sulosi, mod.
Anbefalte innlegg