Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her med en splitter ny leksak og lurer på hva er det jeg MÅ vite om den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

At det er en mobiltelefon

Endret av TMB
  • Liker 2
Skrevet

Hva vil du vite da? Det er ganske mange rare ting man kan gjøre med den =P

Skrevet

Nettopp. Hva er det man MÅ vite som kan kan gjøre med den?

Skrevet

Du kan ringe, sende sms, mms, surfe på nett, laste ned apper, etc. Det er ikke noe man MÅ vite som man bare MÅ gjøre med den.

Gjest RompeRusk
Skrevet

Du kan ha sånn fææææænsy tastelås på den :)

Skrevet

Du kan ringe, sende sms, mms, surfe på nett, laste ned apper, etc. Det er ikke noe man MÅ vite som man bare MÅ gjøre med den.

Du er teit.

Skrevet

Du kan ha sånn fææææænsy tastelås på den :)

Huh?

Skrevet

Gå innpå innstillinger -> Om enheten og sørg for at du har den nyeste programvaren.

S Voice -> Settings -> Fjern krysset ved "Open via home key,"-> bedre flyt når du trykker på home-knappen og du slipper det stemmestyrings tullet.

Last ned Handcent SMS, Opera Mobile og Swiftkey fra Play Store.

Skrevet

Nyeste programvare tror jeg at jeg har, har iallfall oppdatert den.

Fant ikke noe settings på s voice, men jeg sendte en melding med den, haha, så kult, men den skjønner ikke britisk så godt, må være mer amerikansk, hehe.

Disse andre aner jeg ikke hva er, får sjekke opp. Takk skal du ha.

Skrevet

SGS3 får meg til å savne toeren. 3 er _akkurat_ litt for stor til at navigering på hele skjermen blir sømløs. Eventuelt så har jeg for små hender :P

Ellers så trenger du Go Launcher og Widget Locker hvis du er glad i customization!

Samt iconpacks fra xda-developers.

Følger også med gratis dropbox-konto med S3, noe som er smart å benytte seg av.

Skrevet

Dropbox fikk jeg ja. Takk for tips. :)

Skrevet

Arkaball er også litt underholdende, for de av oss som er gammel nok til å huske det :D

Skrevet

Sånn der ball som skyter brikker i ulike former med power ups? Type arkanoid?

Skrevet

Sånn der ball som skyter brikker i ulike former med power ups? Type arkanoid?

Det ER arkanoid, bare på android :D
Skrevet

Ah, den er jo kul. :nigo:

Skrevet

Det er mulig du vet det, men når du er inne på en kontakt eller i en sms kan du løfte telefonen til øret for å ringe personen.

Jeg vet ikke hva mer det er å si, så jeg kan si noen av de appene jeg bruker mest:

Facebook, Instagram, Mindfeud (som Wordfeud, men jeg liker det bedre), Audible (lydbok koblet mot Amazon), Gift List (app for å planlegge og logge julegavekjøp), Twitter, Wimp, PodDroid (podcaster), eBay, Whopper Lab (forhåndsbestiller på Burger King), Endomondo (trening), Evernote, Nordea, Pinterest, yr.no, ut.no.

Skrevet

Ladekabelen som fulgte med virket i går, men ikke i dag. Noen som vet hva det kan skyldes? Den virker ikke i pc eller i veggen.

Skrevet

jeg bruker go sms pro, dropbox, apex launcher pro, swiftkey, kingsoft office for skolenotater, poweramp som musikkavspiller, zedge for ringelyder osv, class buddy for å holde styr på skolen.

Spilla jeg har for øyeblikket er fruit ninja, wordfeud, draw something, hill climb racing, ninja fishing, crime city og zookeeper.

bruker nok ikke tlf til kule ting på langt nær så mye som er mulig ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...