Gjest meg Skrevet 14. desember 2012 #1 Skrevet 14. desember 2012 Jeg har gått rundt i byen i dag og bare kikket på damer
Gjest Summers Skrevet 14. desember 2012 #2 Skrevet 14. desember 2012 (endret) Får vel hakket mer ut av det når det er varmt i været. Endret 14. desember 2012 av Summers
Gjest meg Skrevet 14. desember 2012 #3 Skrevet 14. desember 2012 Får vel hakket mer ut av det når det er varmt i været. Joda, du sier noe der Men jeg elsker å se på damer, de er så fine. Har veldig lyst på ei også
Gjest hm Skrevet 14. desember 2012 #4 Skrevet 14. desember 2012 Hvorfor går du rundt å titter på damer i stedet for å faktisk skaffe deg en dame? Er det så vanskelig?
Gjest meg Skrevet 14. desember 2012 #5 Skrevet 14. desember 2012 Hvorfor går du rundt å titter på damer i stedet for å faktisk skaffe deg en dame? Er det så vanskelig? Jeg synes det er litt vanskelig å sjekke opp damer ja
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2012 #6 Skrevet 14. desember 2012 Jeg synes det er litt vanskelig å sjekke opp damer ja +1 Anonym poster: bb4e8aaf1f41e0a603cb5ff76de89981 3
Lulu89 Skrevet 15. desember 2012 #7 Skrevet 15. desember 2012 Hvorfor går du rundt å titter på damer i stedet for å faktisk skaffe deg en dame? Er det så vanskelig? Hvorfor er du så frekk? Det er ikke alle som er frempå osv. Jeez Er det så vanskelig å være hyggelig? 4
Gjest Ikke hyggelig Skrevet 15. desember 2012 #9 Skrevet 15. desember 2012 Hvorfor er du så frekk? Det er ikke alle som er frempå osv. Jeez Er det så vanskelig å være hyggelig? Han tør å gå rundt å titte på damer, det er han ikke sjenert for. De som er virkelig sjenerte er livredde for blikk kontakt. I tillegg finnes det mange måter å komme i kontakt med damer på uten direkte fysisk kontakt (les: nettdating, osv). Kanskje det er lettere å bli kjent med noen over internett for å så møtes etter en stund...
Gjest kølla Skrevet 15. desember 2012 #10 Skrevet 15. desember 2012 Han tør å gå rundt å titte på damer, det er han ikke sjenert for. De som er virkelig sjenerte er livredde for blikk kontakt. I tillegg finnes det mange måter å komme i kontakt med damer på uten direkte fysisk kontakt (les: nettdating, osv). Kanskje det er lettere å bli kjent med noen over internett for å så møtes etter en stund... Hvorfor er det så farlig at han går og kikker på på damer?, er jo ikke noe å henge seg oppi det. "De som er virkelig sjenerte er livredde for blikkontakt" .. det finnes ikke noe regel for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå