Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått rundt i byen i dag og bare kikket på damer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Får vel hakket mer ut av det når det er varmt i været.

Endret av Summers
Skrevet

Får vel hakket mer ut av det når det er varmt i været.

Joda, du sier noe der :) Men jeg elsker å se på damer, de er så fine. Har veldig lyst på ei også :)

Skrevet

Hvorfor går du rundt å titter på damer i stedet for å faktisk skaffe deg en dame? Er det så vanskelig?

Skrevet

Hvorfor går du rundt å titter på damer i stedet for å faktisk skaffe deg en dame? Er det så vanskelig?

Jeg synes det er litt vanskelig å sjekke opp damer ja :)

Skrevet

Jeg synes det er litt vanskelig å sjekke opp damer ja :)

+1

Anonym poster: bb4e8aaf1f41e0a603cb5ff76de89981

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor er du så frekk? Det er ikke alle som er frempå osv. Jeez

Er det så vanskelig å være hyggelig?

• Liker 4
Gjest Ikke hyggelig
Skrevet

Hvorfor er du så frekk? Det er ikke alle som er frempå osv. Jeez

Er det så vanskelig å være hyggelig?

Han tør å gå rundt å titte på damer, det er han ikke sjenert for. De som er virkelig sjenerte er livredde for blikk kontakt. I tillegg finnes det mange måter å komme i kontakt med damer på uten direkte fysisk kontakt (les: nettdating, osv). Kanskje det er lettere å bli kjent med noen over internett for å så møtes etter en stund...

Skrevet

Han tør å gå rundt å titte på damer, det er han ikke sjenert for. De som er virkelig sjenerte er livredde for blikk kontakt. I tillegg finnes det mange måter å komme i kontakt med damer på uten direkte fysisk kontakt (les: nettdating, osv). Kanskje det er lettere å bli kjent med noen over internett for å så møtes etter en stund...

Hvorfor er det så farlig at han går og kikker på på damer?, er jo ikke noe å henge seg oppi det. "De som er virkelig sjenerte er livredde for blikkontakt" .. det finnes ikke noe regel for det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...