Gå til innhold

Mineral Hygienics blush og bronzer/illuminizer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd disse? Jeg elsker foundationen deres og lurer på om de andre produktene er like gode :)

Anonym poster: d84abff04d5a292eb80afd23d71cb13c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*dytte*

Skrevet

Jeg bruker solpudder i fargen cool kiss, mitt favorittsolpudder!

Skrevet

Jeg bruker solpudder i fargen cool kiss, mitt favorittsolpudder!

Jeg tenkte å bestille det, men jeg har varm hudtone og det er vel laget for kalde hudtoner? Tror warm kiss blir altfor mørk i alle fall. Jeg bruker Light i foundation og den er perfekt i fargen :)

Samme med highlighteren. De selger en rosa highlighter for lys hud og en gultonet for mørkere hud, men rosa er jo for kalde hudtoner og jeg har varm selv om jeg er lys. Vanskelig dette her :fnise:

Takk for svar :)

Skrevet

Isj, det ser kjempebrunt ut i krukken og selv lyse meg med varme undertoner kler det om jeg påfører det med litt forsiktighet. Det er ikke noen butikker som selger de da? Så du kunne fått prøvd:) evnt noen venninner som bruker MH? Ellers må man vel bare prøve og risikere å feile:)

Skrevet

Isj, det ser kjempebrunt ut i krukken og selv lyse meg med varme undertoner kler det om jeg påfører det med litt forsiktighet. Det er ikke noen butikker som selger de da? Så du kunne fått prøvd:) evnt noen venninner som bruker MH? Ellers må man vel bare prøve og risikere å feile:)

Nei, ingen venninner som har solpudderet eller highlighteren. Jeg får vel bare prøve ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...