Gjest LonelyAngel Skrevet 14. desember 2012 #1 Skrevet 14. desember 2012 (endret) Jeg leser lite om dette her inne, så jeg tenkte å lage en tråd for å samle alle temaene om kosmetisk kirugi. Er det noen her som har eller kunne tenkt seg å fikse litt på seg selv? F.eks: - Silikon - Forminske nese - Forstørring av lepper (Restylanè) - Fettsuging - Figurforming - Øyenbryns hevning - Fjerning av diverse arr - Kjønnsleppe reduksjon ect. Og til dere som har gjort det, fortell litt hvordan det var og hvordan resulatet ble Jeg har faktisk lyst å forminske nesen litt, men det er så himla dyrt! Har lyst på en liten søt nese, er mer feminint liksom. Endret 14. desember 2012 av LonelyAngel
Gjest Yellow Taxi Skrevet 14. desember 2012 #2 Skrevet 14. desember 2012 Rettelse; den bittelille tråden. 4
Gjest LonelyAngel Skrevet 14. desember 2012 #3 Skrevet 14. desember 2012 Er jo mange som har lagt inn silikon da. Du trenger ikke å være negativ
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2012 #4 Skrevet 14. desember 2012 Jeg har tatt bukplastikk. T-snitt, for å være helt nøyaktig. Ikke kosmetisk da, men av helsemessige årsaker. Anonym poster: 2ebe7d10e09e74e789a758ee07426615
Gjest Memories Skrevet 14. desember 2012 #5 Skrevet 14. desember 2012 Jeg skal ta silikon når jeg har fått de to barna jeg vil ha. Har aldri vært fornøyd med formen og størrelsen på de, og de kommer sikkert til å bli enda verre etter amming og diverse.
Gjest LonelyAngel Skrevet 14. desember 2012 #6 Skrevet 14. desember 2012 Jeg skal ta silikon når jeg har fått de to barna jeg vil ha. Har aldri vært fornøyd med formen og størrelsen på de, og de kommer sikkert til å bli enda verre etter amming og diverse. Det kommer sikkert jeg også til å gjøre. Bare få ungene først!
Gjest LonelyAngel Skrevet 14. desember 2012 #7 Skrevet 14. desember 2012 Merkelig det der. I USA er det helt vanlig for jenter å ta en "nose job". Jeg skulle gjerne ha forminsket nesen en liten smule, men det koster jo flesk! Lurer på om man får synlig arr når man fikser nesen? Se på denne forskjellen da! Makan, så stor betydning en nese har. 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2012 #8 Skrevet 14. desember 2012 Jeg har tatt bukplastiskk og sydd magemusklene. Dette dekt av staten da, og av mer helsesmessige årsaker. Så har jeg tatt silikon. Alltid hatt perfekte pupper, til jeg fikk barn, da forsvant de. Så da var valget ganske enkelt. Og er utrolig fornøyd. Det er nå 3 år siden, og puppene mine er helt myke og naturlige nå. Kunne faktisk ikke vært mer fornøyd. Kirurgen var og veldig fornøyd. Måtte ta før og etter bilder for å vise andre pasienter. Om noen år skal jeg operere heng på øyet, har startet å få det, men foreløbig ikke noe stort problem, men tar det da det blir verre. Ellers så er det ikke noe annet jeg ønsker å ta. Anonym poster: 3b1af3f77a23818dec37b6b26f99e9b8
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2012 #9 Skrevet 14. desember 2012 Merkelig det der. I USA er det helt vanlig for jenter å ta en "nose job". Jeg skulle gjerne ha forminsket nesen en liten smule, men det koster jo flesk! Lurer på om man får synlig arr når man fikser nesen? Se på denne forskjellen da! Makan, så stor betydning en nese har. På det bilde der har nok også sminke og smilemåte mye å si for at forskjellen ser så stor ut. Men det er klart at en nese har mye å si, det er jo noe av det første man legger merke til. Selv skulle jeg gjerne fikset på puppene, siden de er mer enn en cupstørrelse forskjellig. Om det er noen måte å fjerne strekkmerker på, skulle jeg gjerne gjort det også. Jeg var en av de som var uheldige som fikk masse strekkmerker på magen i puberteten Anonym poster: 7bad5dac8c722d41239cede8610e6a56 2
Lilje:) Skrevet 14. desember 2012 #10 Skrevet 14. desember 2012 Jeg skal ta restylane i leppene. Vet ikke helt når, men vet jeg vil prøve det! Det går jo uansett ut igjen. Men jeg gruer meg litt til den uken med hevelse, og faren for duckface.. Uansett, gleder meg til å gjøre det! Noen som vet hvor lenge det varer?
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2012 #11 Skrevet 14. desember 2012 jeg har opperert nesen. Det var for å rette opp skilleveggen inni der, men de rettet også på utseendet av den. jeg er superfornøyd! har tatt restylan i overleppen også, men jeg legger bare bittelitt for å løfte den litt, så det syns nesten ikke ellers har jeg opperert øyet for sjeling, og foten for den var litt skeiv... i en alder av 24 år er jeg snart ekspert Anonym poster: 5e0358e96887899a77e4c2f0c9963f3a
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2012 #12 Skrevet 14. desember 2012 Jeg skal ta restylane i leppene. Vet ikke helt når, men vet jeg vil prøve det! Det går jo uansett ut igjen. Men jeg gruer meg litt til den uken med hevelse, og faren for duckface.. Uansett, gleder meg til å gjøre det! Noen som vet hvor lenge det varer? min hevelse gikk ned etter noen timer Anonym poster: 5e0358e96887899a77e4c2f0c9963f3a
Gjest LonelyAngel Skrevet 14. desember 2012 #13 Skrevet 14. desember 2012 Restylane er kjempe fint om man tar det "med måte". Hun her ser jo veldig bra ut med det. (Lurer på hva hun har gjort med øyenbryna egentlig? Det ser nesten ut som hun har løftet øyenbryna litt) 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2012 #14 Skrevet 14. desember 2012 Restylane er kjempe fint om man tar det "med måte". Hun her ser jo veldig bra ut med det. (Lurer på hva hun har gjort med øyenbryna egentlig? Det ser nesten ut som hun har løftet øyenbryna litt) Hvem er hun? Anonym poster: 3042c9f29b34bc974d562062e7f824be
MilleLille Skrevet 15. desember 2012 #15 Skrevet 15. desember 2012 (endret) Hvem er hun? Anonym poster: 3042c9f29b34bc974d562062e7f824be Alena Shishkova, russisk modell. Edit: I tillegg vil jeg nevne at hun ganske sikkert har gått gjennom en del (vellykkede!) kosmetiske operasjoner, bare se her: http://www.google.co...,r:91,s:0,i:366 Det er håp for oss alle, sier nå jeg! Endret 15. desember 2012 av MilleLille
Cherish Skrevet 15. desember 2012 #16 Skrevet 15. desember 2012 Hun var ekstremt pen!! Iallfall etterpå!
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2012 #17 Skrevet 15. desember 2012 Jeg er 18 år gammel, og dro til en plastisk kirurg i Oslo rett etter bursdagen min. Nesen min har alltid vært ganske bred, og ikke minst lang. Verst er det når jeg smiler, både forfra og i profil. Jeg hadde forberedt meg på å ta en neseoperasjon, da dette er noe jeg har hatt lyst til siden jeg var ganske liten. Da jeg møtte opp hos kirurgen, fikk jeg høre at mine ønsker var nærmest uoppnåelige. Jeg ønsket den mye smalere og mye mindre og nettere i profil, men han mente at nesen min var bygd opp slik at det ville bli vanskelig å få det resultatet jeg ville. Det var positivt at han ikke sa: "jo, dette fikser vi lett!" for å tjene penger, det beviser at man er seriøs, men det skuffet meg sånn. Går det virkelig an at en nese ikke er "opererbar"? Jeg er snart 19 nå, og jeg glemmer selvfølgelig ikke ønsket om å få en mindre nese. Dessverre vet jeg ikke om det er oppnåelig. Hva skal jeg gjøre?! Hva vil en annen kirurg si? Jeg antar han var ærlig med meg. Jeg er stort sett fornøyd med utseendet mitt, kan betegnes som en veldig pen jente. Derimot er det ingen tvil om at jeg hadde blitt enda penere med en mindre nese. Restylane kunne jeg ha tenkt meg å prøve, for å få litt fyldigere lepper, men jeg må innrømme at det som trekker meg litt tilbake er redselen for å få andelepper. Det er nemlig noe av det styggeste jeg ser... Det er mange som blir fine med det, men det er jo ingen garanti for at JEG blir det. Har ofte tenkt at større lepper kan kompensere for den store nesen min, og kanskje få proposjonene til å se litt bedre ut? Hva tenker dere om dette? Er jo verdt et forsøk. Om jeg bestemmer meg for å gjøre det i nærmeste fremtid, kan jeg godt slenge inn før/etter-bilder. Ellers vil jeg fikse på puppene mine etter jeg har gått gravid, men det er leeenge til. Anonym poster: b6f67802f1b81d79eda7e099a8dba1ab
Mrs.Fox Skrevet 15. desember 2012 #18 Skrevet 15. desember 2012 Jeg la inn silikon for 15 års siden, opererte inn nye i år. Den ene protesen var det lekkasje i etter ett fall for noen år siden, det var mye lekkasje..... Men det er ikke aktuelt og ikke ha proteser igjen, de har blitt en del av meg. La inn litt større proteser siste gang, slik at de passer mer til resten av kroppen. Første gang jeg la inn, fikk jeg betennelse i sårene, det tok lang tid med pencilin for å bli kvitt det. Siste gang gikk det smertefritt:)
Professor Orm Skrevet 15. desember 2012 #19 Skrevet 15. desember 2012 Jeg er 18 år gammel, og dro til en plastisk kirurg i Oslo rett etter bursdagen min. Nesen min har alltid vært ganske bred, og ikke minst lang. Verst er det når jeg smiler, både forfra og i profil. Jeg hadde forberedt meg på å ta en neseoperasjon, da dette er noe jeg har hatt lyst til siden jeg var ganske liten. Da jeg møtte opp hos kirurgen, fikk jeg høre at mine ønsker var nærmest uoppnåelige. Jeg ønsket den mye smalere og mye mindre og nettere i profil, men han mente at nesen min var bygd opp slik at det ville bli vanskelig å få det resultatet jeg ville. Det var positivt at han ikke sa: "jo, dette fikser vi lett!" for å tjene penger, det beviser at man er seriøs, men det skuffet meg sånn. Går det virkelig an at en nese ikke er "opererbar"? Jeg er snart 19 nå, og jeg glemmer selvfølgelig ikke ønsket om å få en mindre nese. Dessverre vet jeg ikke om det er oppnåelig. Hva skal jeg gjøre?! Hva vil en annen kirurg si? Jeg antar han var ærlig med meg. Jeg er stort sett fornøyd med utseendet mitt, kan betegnes som en veldig pen jente. Derimot er det ingen tvil om at jeg hadde blitt enda penere med en mindre nese. Restylane kunne jeg ha tenkt meg å prøve, for å få litt fyldigere lepper, men jeg må innrømme at det som trekker meg litt tilbake er redselen for å få andelepper. Det er nemlig noe av det styggeste jeg ser... Det er mange som blir fine med det, men det er jo ingen garanti for at JEG blir det. Har ofte tenkt at større lepper kan kompensere for den store nesen min, og kanskje få proposjonene til å se litt bedre ut? Hva tenker dere om dette? Er jo verdt et forsøk. Om jeg bestemmer meg for å gjøre det i nærmeste fremtid, kan jeg godt slenge inn før/etter-bilder. Ellers vil jeg fikse på puppene mine etter jeg har gått gravid, men det er leeenge til. Anonym poster: b6f67802f1b81d79eda7e099a8dba1ab Hvis du kan betegnes som ei veldig pen jente og stort sett er fornøyd med utseendet, trenger du ikke det der. Samme gjelder sikkert en del av dere andre her inne. Forøvrig: Jeg ser ganske rar ut, kunne sikkert trengt en del gjort selv. Jeg har klumpete nese Skjevt ansikt, det ene øyelokket henger mer enn det andre og munnen er litt skjev (tror det er en nerveskade. Jeg har ikke så stor overleppe Pattene henger litt fordi de er tunge Jeg kunne godt hatt litt mindre fett her og der. Hvis jeg får skikkelig hengete patter, så kan jeg løfte dem. Hvis jeg får problemer med synet, kan jeg gå med på å løfte øyenlokkene. Hvis jeg blir seende veldig gammel ut, så kan jeg ta ansiktsløft. Jeg hadde selvfølgelig ville fjernet et arr, men det er mer rekonstruktivt enn plastisk inngrep, noe som de øvrige også kan betegnes som. Foruten dette, ville jeg aldri gjort noe som helst. Jeg liker ikke tanken på å måtte operere meg for å bli pen, da kan jeg heller være som jeg er nå. Hadde jeg fikset på noe, hadde jeg angret nettopp pga det jeg just sa, og prøvd å få det til å bli som det var før. Dessuten hadde det aldri blitt godt nok. I aller høyeste grad en Michael Jackson-kandidat. Jeg håper de fleste i denne tråden er meget unge og at dere vil ta til fornuften etterhvert, jeg blir lei meg i hjertet mitt når søte, unge jenter tenker sånn. 10
kills Skrevet 15. desember 2012 #20 Skrevet 15. desember 2012 Jeg skulle gjerne fylt inn overleppen litt, synes det er veldig pent og feminimt med fyldige lepper. Er redd for andelepper selv, så har ikke gjort det hittil. Meningen er jo å løfte overleppen og ikke å få den til å gå mer utover, men jeg er usikker på om det er mulig med restylane eller om "lip lift" må til. Kunne også ha tynnet ut nesetuppen litt men da har man gått over til pirking, er ikke noe galt med nesen min sånn sett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå