Gå til innhold

Det beste med å være singel ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva mener dere er den største fordelen med å være singel ? For meg er det å kunne sove en hel natt i en seng uten en partner som snorker og fiser :-)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En mann og en kvinne levde lykkelig i tredve år. Så skjedde det noe forferdelig. En dag traff de hverandre.

Anonym poster: 2275f8789be7657338bfb5039f9efc5f

• Liker 4
Skrevet

For min del :

Kunne se hva jeg vil på tv når jeg vil

Slippe å være sosial når jeg ikke føler for det

Slippe at senga lukter mannesvette(og finne kroppshår i senga)

Slippe å avklare med noen andre HVER gang man skal ett eller annet

Styre økonomien selv

• Liker 2
Skrevet

Kan ikke si det er så mange fordeler, men er tilfreds med det akkurat nå.

• Liker 1
Gjest Svampebob1
Skrevet

Slippe at senga lukter mannesvette(og finne kroppshår i senga)

Et fullstendig tett sluk pga. et lass med ekle hår. En hårbørste ved vasken med hår over hele benken.

Klinete sminkegreier over hele badet. Sitte foran badedøra fullstendig gul i øya mens hun tar på den dødsviktige mascaraen. Såper, shampoer, balsamer osv. overalt i hele dusjkabinettet så det ikke er plass til mitt noe sted.

Og når dere dere først fiser den der ene gangen i året, så lukter det så grusomt at man må evakuere hele huset for å slippe dødskramper!!

Jommen sa jeg smør! Dere er ikke noe bedre selv! ;-)

• Liker 9
Skrevet

Et fullstendig tett sluk pga. et lass med ekle hår. En hårbørste ved vasken med hår over hele benken.

Klinete sminkegreier over hele badet. Sitte foran badedøra fullstendig gul i øya mens hun tar på den dødsviktige mascaraen. Såper, shampoer, balsamer osv. overalt i hele dusjkabinettet så det ikke er plass til mitt noe sted.

Og når dere dere først fiser den der ene gangen i året, så lukter det så grusomt at man må evakuere hele huset for å slippe dødskramper!!

Åh så sint ;)

• Liker 1
Gjest Svampebob1
Skrevet

Åh så sint ;)

Ja! Pass deg, så jeg ikke kommer og "tar" deg ;-)

• Liker 5
Skrevet

Den største fordelen er selvfølgelig at man ikke trenger å ta hensyn til noen annen enn seg selv.

Skrevet

Selvsagt friheten. Og ikke minst sex. Å kunne knulle hvem man vil, når man vil og hvor mange man vil uten å ta hensyn til en partner. FANTASTISK!

Anbefales.

Anonym poster: daafe68f0108bb1c502f0a2ca50f54ca

• Liker 2
Skrevet

Jeg kan ha det så rotete jeg bare vil her. Koselige rotet. Bare mitt!

• Liker 3
Skrevet

Alt er bra med å være singel! Det eneste minuset, er at jeg ikke får knulle de periodene jeg er kåt, men det går helt fint.

• Liker 5
Skrevet

Følte du deg truffet? :nigo:

Gjest Svampebob1
Skrevet

Følte du deg truffet? :nigo:

Ja, og det så veldig også! ;-)

• Liker 1
Skrevet

Friheten - til å gjøre hva jeg vil, finne min egen rytme eller ikke plage andre med mangelen på rytme, ta jobb eller utdanning hvor i verden mulighetene måtte dukke opp osv.

Den lille spenningen ved at man ikke vet hvem man kommer til å møte, flørting, dating. Riktignok både positivt og negativt...

Å bare ta hensyn til meg selv og se helt tydelig hvilke verdier jeg har, hvilke interesser som inspirerer meg osv.

Er i starten av et forhold nå og glad for det fordi det er så bra, men det er godt å ha med seg vissheten om at jeg har det bedre som singel enn i et dårlig forhold.

Anonym poster: 8ea612afed4a3b7eff6757207bdbc89d

• Liker 4
Skrevet

Ja, og det så veldig også! ;-)

Flaks at du ikke ligger i min seng og svetter og røyter da :ler:

Ellers er det deilig å slippe å bli vekket av sex"mas" de gangene man har sjans til å sove ut

Skrevet

Man slipper å bo sammen med en KvinneGuiden-kvinne. ;)

Tenk så sære de er! :sjokkert:

Anonym poster: f8661b129abb7dce635d9f9ce873ccaa

• Liker 2
Gjest Raindrops
Skrevet

Det beste med å være singel er at jeg ikke kan bli såret.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...