Gå til innhold

Han insisterer på kontakt med venninne/elskerinne, greit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gift med en mann jeg elsker over alt, vi har det kjempebra, men et stort problem. Han har en venninne som også var hans elskerinne gjennom hele hans forrige samboer forhold. De har kjent hverandre 15 år, og han sier at han er så glad i henne at han ikke vil bryte kontakten, de kan snakke i timesvis på tlf.

Han sier at jeg må stole på han, og at han ikke hadde giftet seg med meg om det var henne han ville ha.

Jeg vil ikke være bichy heller, men misliker sterkt at han insisterer på å ha kontakt med henne. Hjelper jo heller ikke at hun er veldig pen. Hun har samboer selv, og jeg vet jo ikke om hun er interessert i han på den måten lenger. Hva ville dere gjort, kan de virkelig bare være såå gode venner etter å ha hatt sex i x antall år?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vri på det, kan de virkelig ha sex så lenge uten å være gode venner?

Du giftet deg med han, forhåpentligvis visste du hvem han har som venner da, du kan ikke komme X år etter og si at du er ubekvem med det. Eller, vel, du kan jo, men jeg klarer ikke se for meg hvordan du får viljen din på et vis som ikke skader han, og forholdet mellom deg og han.

Skrevet

Fortid er fortid,men han gjorde en stor tabbe,og han har ikke vert mann nok til å fikse i det. INGEN snakker md vennene sine i flere timer om dagen!! Hadde aldri i livet stolt på han og det at han vil ha SÅ mye kontakt med kvinnen han engang fant verdig til å bedra sin daværende med er skremmende.

Anonym poster: 90e7a553d739424be78dd36919752600

• Liker 10
Skrevet

Fortid er fortid,men han gjorde en stor tabbe,og han har ikke vert mann nok til å fikse i det. INGEN snakker md vennene sine i flere timer om dagen!! Hadde aldri i livet stolt på han og det at han vil ha SÅ mye kontakt med kvinnen han engang fant verdig til å bedra sin daværende med er skremmende.

Anonym poster: 90e7a553d739424be78dd36919752600

Står da ingenting om det er hver dag. Jeg snakker fort en 4-5 timer på telefon eller skype med mine venner, men det er 2-3 ganger i måneden.

Skrevet

Nei-nei-nei! Jeg hadde aldri godtatt at min mann hadde tett kontakt med en kvinne han hadde hatt et forhold til. No way!

Skrevet

Han var utro med denne kvinnen hele hans siste samboerforhold? Du skulle gjort det klinkende klart for lenge siden(helst før du gifta deg med han) at han skal kutte henne ut. At du i det hele tatt lurer på om det er greit.. n e i

Skrevet

Han var utro med denne kvinnen hele hans siste samboerforhold? Du skulle gjort det klinkende klart for lenge siden(helst før du gifta deg med han) at han skal kutte henne ut. At du i det hele tatt lurer på om det er greit.. n e i

For en gangs skyld er jeg helt enig med deg.

Anonym poster: f283e83ff8aa4625f3a45719f3923157

• Liker 1
Skrevet

Ja hele tiden, 6 år. Han sier at han ikke er interessert i henne på den måten lenger, og jeg vil ikke være sær og sjalu heller. Hvis hun er så viktig for han å være venn med føler jeg at det er litt slemt å nekte han det. Men du har rett, det burde ikke være greit i det hele tatt. Særlig fordi jeg så en sms han skrev en gang, om at han ikke ville møte henne fordi han ikke stolte på seg selv med henne. (dette var etter at vi gifet oss) han bortforklarte det med at det var en intern spøk..

Skrevet

Ja hele tiden, 6 år. Han sier at han ikke er interessert i henne på den måten lenger, og jeg vil ikke være sær og sjalu heller. Hvis hun er så viktig for han å være venn med føler jeg at det er litt slemt å nekte han det. Men du har rett, det burde ikke være greit i det hele tatt. Særlig fordi jeg så en sms han skrev en gang, om at han ikke ville møte henne fordi han ikke stolte på seg selv med henne. (dette var etter at vi gifet oss) han bortforklarte det med at det var en intern spøk..

Nettopp. Her må du bare stole på mannen din. Han sier at det er det han vil være sammen med. Hvorfor skulle han da gå bak ryggen din med henne?

Anonym poster: c211679bfd6f8364f50fef5207fef71d

• Liker 1
Gjest Wolfmoon
Skrevet

Du har visst om henne hele tiden, men ikke sagt noe før nå. Du har altså akseptert det, men forandret mening.

Du burde ha stilt et ultimatum lenge før dere ble gift, nå kan du selvfølgelig be han velge, men det har han vel allerede gjort?

Skrevet

Nettopp. Her må du bare stole på mannen din. Han sier at det er det han vil være sammen med. Hvorfor skulle han da gå bak ryggen din med henne?

Anonym poster: c211679bfd6f8364f50fef5207fef71d

Fordi det er akkurat det han har gjort før, attpåtil i flere år.

• Liker 7
Skrevet

For en gangs skyld er jeg helt enig med deg.

Anonym poster: f283e83ff8aa4625f3a45719f3923157

Så bra for deg, kanskje du har lyst til å stå for det du sier i samme slengen?

Han forteller deg bare det du vil høre, 6 år! Du er ikke slem som nekter det, det skulle bare mangle. Du burde være viktigere her,han bør skjønne deg når han har vært utro med denne kvinnen før. Han vil beholde henne som backup

Skrevet

Nei vet du hva dette hadde ikke jeg godtatt heller, jeg hadde skydd mannen som pesten, ikke vær naiv.

Skrevet

Han har en venninne som også var hans elskerinne gjennom hele hans forrige samboer forhold.

Høres ikke bra ut.

Tror ikke jeg ville vært gift med en sånn fyr....

Anonym poster: 7d16dcf7075add6aaecd874aa2fc896b

Skrevet

Ts, var det du som hadde en tråd her i høst (ca) om mannen som skulle på hyttetur med denne dama, uten at du var invitert?

Anonym poster: 1db8a6536bd5eb551072d06d3add88df

Skrevet

Ts, var det du som hadde en tråd her i høst (ca) om mannen som skulle på hyttetur med denne dama, uten at du var invitert?

Anonym poster: 1db8a6536bd5eb551072d06d3add88df

Nei, det hadde jeg ikke godtatt altså.. Ille nok at de snakker sammen jevnlig. Han sier han kan snakke med henne om ting ingen andre forstår, inkludert meg. Veldig sårende, virker ikke som han skjønner det..

Skrevet

Jeg er mann og jeg forstår ikke helt hva som er galt med å ha nære venninner? Det kunne like godt ha vært søsteren hans. So han har hatt sex med henne, og? Han har jo ikke sex med henne. Han setter bare pris på henne som en venninne.

Anonym poster: 66204f1bd807e21bd1c56d06b15f6d59

Skrevet

Hadde jeg aldri akseptert nei. Der hadde jeg pakket pent sammen og flyttet min vei. Bare en dame i forholdet mitt, og det er meg.

Gjest Kjærleik
Skrevet

Vet du, noen ganger i livet møter man noen det er svært vanskelig å gi slipp på. Som oftest er det en form for varme følelser involvert. Å da klare å helt lukke denne personen ute av livet sitt, er svært vanskelig. Man husker det gode som var, og har vansker for å lukke den hjertedøren helt. Det betyr IKKE at han ikke elsker deg eller vil være med deg. Jeg tror at han innerst inne alltid vil ha en form for følelser for henne, men forhåpentligvis kommer han til et stadie der formen er mer at han tar vare på de gode minnene som var, og lar det ligge med det.

Kanskje han fortsatt er for følelsesmessig involvert? Ikke vet helt å gi slipp? Det kan godt være at han ikke ser problemet, muligens har skylapper på dersom dette påvirker deg negativt. Har du snakket ordentlig med han om dette? Hvordan det påvirker deg? Jeg har ikke troen på at man skal nekte den andre parten noe som helst, men heller gi et sterkt uttrykk (klar beskjed) om hvordan dette føles for deg. Kanskje har han ikke tenkt på det på den måten du ser det fra?

Mye tanker og innspill fra meg, men ingenting av det er ment fornærmende på noen måte.. :)

• Liker 1
Skrevet
Det kunne like godt ha vært søsteren hans. So han har hatt sex med henne, og?

Anonym poster: 66204f1bd807e21bd1c56d06b15f6d59

Det kunne ikke like godt vært søsteren hans. Da hadde han vel ikke pult på henne, vel? Han var utro med denne dama bak ryggen på sin eks. I SEKS år. Akkurat hva er det som gjør at han ikke skulle være i stand til å finne på det samme igjen?

Jeg hadde satt hardt mot hardt.

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...