Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

• ...hvis du er helt avhengig av å få varen levert før helgen er det veldig dumt å vente til fredag ettermiddag kl. 16:10 med å etterlyse en vare du mener skulle vært levert onsdag morgen. Nå har ordrekontoret hos leverandøren stengt og siste bil har gått fra lageret. Det er ikke noe jeg får gjort med saken før mandag.
  • ...jeg er alene i butikken i dag. Jeg er en person som gjør jobben til tre personer. Jeg jobber så fort jeg kan og jeg beklager at det kan bli litt ventetid. Jeg har bydd deg på kaffe mens du venter og beklaget situasjonen. Noe mer enn det får jeg faktisk ikke gjort.
  • ...å ringe kl. 13:00, fly forbannet for at du ikke har fått svar på eposten du sendte til firmaadressen klokka 9 er bare utidig. Vi gjør vårt beste for å svare fort og stort sett svarer vi samme dag. Er det travelt i butikken har kundene prioritet foran å svare på epost.
  • ...feil kan dessverre skje. Det er dumt når det gjør det, men vi gjør vårt ytterste for å rette opp i ting så fort som mulig. Det går ikke fortere av at du ringer hvert 10-minutt og maser. Tiden jeg bruker på å forklare at 'ja, jeg jobber med saken' kunne jeg heller brukt på å prøve å løse problemet.

Takk for i dag.

Anonym poster: 984efc3c383ec5ed32ddf28fb66909ba

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

...når du ringer og ber om pris om ørtogførti produkter er det ganske irriterende når du ikke tar deg bryet med å notere prisene jeg gir deg etterhvert. Særlig når du blir sur for at jeg bruker litt tid på å finne frem den første prisen du fikk på nytt siden jeg må logge meg inn på siden til leverandøren på nytt. *sukk*

• Liker 2
Skrevet

• ...at du for flere måneder siden ble lovet en høy rabatt på en vare som har stått i utstilling i 6 måneder betyr ikke at du får samme rabatt når du nå ønsker å bestille en helt ny vare direkte fra leverandør. Du fikk klar beskjed om at det dreide seg om et utstillingsvare og at du ikke slo til da er ikke mitt problem.
  • ...hvis du ikke har fått det med deg; det har snødd 20-30 cm i området i natt. Jeg dro hjemmefra en halvtime tidligere enn jeg pleier, vanligvis tar det meg under 10 minutter å kjøre til jobb. I dag tok det nesten en time. Jeg kom dessverre fem minutter for sent og det beklager jeg. Jeg beklager også at Veivesenet ikke har brøytet hovedveien utenfor butikken (for det styrer jo jeg...) og at gårdeier ikke har fått måkt hele parkeringsplassen siden traktoren hans har fått motorstopp. Burde jeg gå ut og måke sier du? Helt greit, men da er det ingen i butikken som kan hjelpe deg. Jeg er nemlig alene på jobb i dag.
  • ...da du var innom butikken på tirsdag sa jeg fra at jeg måtte ha bestillingen senest torsdag klokken 12 om vi skal klare å skaffe varen til jul. I dag er det lørdag. Uansett hvor mye du roper og skriker og skjeller meg ut kan jeg ikke gjøre noe med det.

Skrevet

Lettere frustrert? =D

En smule ;) Har vært alene på jobb i et par dager pga sykdom og feriavvikling. Blir mye når man skal ta unna alt alene. Greit å få det ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...