Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Hudpleieren jeg har vært hos tidligere sa alltid at huden min var normal og veldig pen. Men nå de siste to ukene har huden min forandret seg totalt.

Jeg begynte tidligere i høst på en penslingskur men jeg fullførte ikke kuren (tro jeg gikk 4 og en halv uke av 6 uker) fordi huden min hadde en del kviser som utviklet seg til sår som svei til tårene trillet når jeg påførte kuren. En stund etter avsluttet kur ble huden min ganske vanlig igjen.

Etter at kulda kom nå i år har huden min slått seg vrang. Jeg får en del kviser som jeg klør på i søvne og samtidig er huden så tørr at jeg flasser rundt nesevingene, på nesa, mellom øyenbrynene og på haka.

Hva slags produkter skal jeg bruke for å få bukt med dette? Huden min er rett og slett sår og jeg føler behov for å ha på vann for å lindre det veldig ofte i løpet av en dag...

Anonym poster: 3e2f7aca5e4b19f67f3262d5c3f374d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Denne er min redning når huden min blir skikkelig tørr i kulden :)
Skrevet

Tror heller du burde bruke en fetere fuktighetskrem som roer ned den sensitive huden. Det er jo vinter, selv den fineste huden kan bli tørr og flassete. Kviser kan bli verre av slike behandlinger akkurat som når man begynner på nye produkter, men som regel roer det seg. Gi det tid, det viktigste nå er den tørre huden :)

Skrevet

Denne er min redning når huden min blir skikkelig tørr i kulden :)

Jeg er forsåvidt enig, men synes Rose dÒrient er bedre.

Anonym poster: 51e54896cef1b3d3c8f15aef7600f4cb

Skrevet

Decleor, rose d orient sine er kjempe bra fått noen utslett selv og dette er d eneste som funker. Mitt utlett ble verre av en fet krem, mens night balmen til decleor er noe av d edte jeg har prøvd. Harmonie heter dagkremen, og så har de og et olje serum. Billigst på ebay, kjøp de i stor salong str, mye bedre og billig:-) gjør jeg alltid. Min hud tåler ikke noe annet enn denne serien.Ogdu kan seriøst kjenne at d hjelper over nattenm jaffal balmen deres.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...