Silfen Skrevet 14. desember 2012 #1 Del Skrevet 14. desember 2012 Det står på sidene deres at man får pakken mellom 17 og 21. Det står også at man vil få to meldinger når pakken er underveis og bli oppringt før den kommer. Vel, klokken er snart 17, pakken skulle vært her i går, men ble forsinket. Jeg har bare fått en melding. Kan noen fortelle meg at jeg får den i dag likevel? *river seg i håret* Pakkesporing er noe dritt. Man venter jo bare ENDA mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 14. desember 2012 #2 Del Skrevet 14. desember 2012 (endret) Stod det samme hos meg, fikk ingen melding eller ble ikke oppringt. Han bare kom på døra. Det er jo forsatt noen par time igjen til 21:00, får håpe han dukker opp. Kom ikke en Bring sjåfør, men en ifra Posten men det går vel for det samme. Endret 14. desember 2012 av -Leon- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlequin Skrevet 14. desember 2012 #3 Del Skrevet 14. desember 2012 Ingen garanti, nei. Mye surr med Bring såvidt jeg har skjønt, pakker som kommer til "feil" tidspunkt, ingen varsling, også videre. Men får håpe på det beste, satse på at du får den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 14. desember 2012 Forfatter #4 Del Skrevet 14. desember 2012 Han kom. :happy: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå