Charlie Skrevet 14. desember 2012 #1 Skrevet 14. desember 2012 jeg vil gjerne har perfekt\ finere hud. da lurt jeg på om hvordan jeg skal sminke meg og hvilken produkter. helst noen som ikke er kjempe dyre, men holder hele dagen. noen av venninnen mine bruker pudder, foundation, consiler osv.. vet ikke hvilken rekke følge jeg skal bruke i heller. noen forslag?
KaDust Skrevet 14. desember 2012 #2 Skrevet 14. desember 2012 Foundation, concealer, fikseringspudder, highlighter og rouge er hvertfall rekkefølgen min de dagene jeg gidder å sminke huden min fullt ut. Hvilket merke du bør gå for osv kommer veldig an på hudtypen din, men jeg liker Fit Me-foundationen fra Maybelline veldig godt hvertfall. Så bruker jeg dette fikseringspudderet: http://www.coverbrands.no/merker/bare-minerals/mineral-veil/ Ellers bytter jeg ut både concealer, highlighter og rogue alt ettersom hva som er på tilbud i butikkene.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2012 #3 Skrevet 14. desember 2012 Dette kommer helt an på hvilken hutype og hvilke problemer du har. Er huden din fet? Tørr? Har du mye kviser/arr/urenheter? Blir du lett rød? Blir du blank? Anonym poster: 5c4ce1772e4b2439f81ac357d4597348
Charlie Skrevet 14. desember 2012 Forfatter #4 Skrevet 14. desember 2012 jeg har fregner og litt urenheter på nesa, få kviser på tinningen ( som ikke syntes)
KaDust Skrevet 14. desember 2012 #5 Skrevet 14. desember 2012 jeg har fregner og litt urenheter på nesa, få kviser på tinningen ( som ikke syntes) Omtrent som meg det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå