Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er over 35 og får forholdsvis mye oppmerksomhet fra yngre menn helt ned i 20 års alderen. Noe av grunnen til dette ligger nok i at jeg ser endel yngre ut enn jeg er, så endel av guttene tror nok også jeg er yngre.

Jeg liker denne oppmerksomheten, uten at jeg er interessert i noe mer, siden jeg allerede er i et langvarig forhold.

Lurer på hva dere syntes om dette? er det creepy med eldre kvinner som får mye oppmerksomhet fra yngre menn og som i tillegg liker det?

Fikk nettopp en ganske spydig kommentar av en venninne da jeg fortalte om en historie med en av disse yngre mennene :(.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke narr deg med at de liker deg fordi du ser ung ut. Hadde de villet hatt ei som så ung ut, hadde de gått for ei på egen alder. De liker deg fordi de har lyst på en kvinne som er eldre og erfaren og ser bra ut. Det er ikke creepy, det er ganske normalt.

Det du må avgjøre er jo om du vil gjøre noe med det eller ikke.

Venninner vil alltid være spydige...

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror kanskje ikke at det er fordi jeg ser ut som jeg er 17 at de liker meg, men jeg tror de vurderer meg til i slutten av 20 årene og ikke i slutten av 30 årene og at det er derfor jeg er interessant?

Jeg ser faktisk veldig ung ut, og på en god dag blir jeg tom spurt om ID på vinmonopolet.

De fleste gjetter at jeg er mellom 25 og 30 og det gjelder begge kjønn.

Gjest GjesteModerator
Skrevet

Lurer på hva dere syntes om dette? er det creepy med eldre kvinner som får mye oppmerksomhet fra yngre menn og som i tillegg liker det?

Nei, hvorfor skulle det være det?

Fikk nettopp en ganske spydig kommentar av en venninne da jeg fortalte om en historie med en av disse yngre mennene :(.

Sjalusi.

Skrevet

hvordan vet du- Kate-W at hun ikke ser ung ut? jeg blir spurt om ligimitasjon for å kjøpe både vin, sprit og øl. Det er ingen som tror på meg når jeg forteller at jeg nettopp ble 30. Så jeg kan fint tro på ts når hun sier hun ser ung ut....

Nok om det, er vel helt naturlig å like å få litt oppmerksomhet?? Ikke bry deg om spydigheter fra andre ts :)

• Liker 3
Skrevet

Jeg er snart 33 og de fleste tipper jeg er mals 25/26. Jeg har blitt sjekket opp av menn som er over 10 år yngre så det går ann!!!

Skrevet

Gutter liker eldre damer som puledukker og ikke noe mer.

Kvinner som har seg med unge menn er umodne og infantile.

Anonym poster: d398f9d43255b1d7c2a9800b8c8113f0

Skrevet (endret)

Jeg er over 35 og får forholdsvis mye oppmerksomhet fra yngre menn helt ned i 20 års alderen. Noe av grunnen til dette ligger nok i at jeg ser endel yngre ut enn jeg er, så endel av guttene tror nok også jeg er yngre.

Jeg liker denne oppmerksomheten, uten at jeg er interessert i noe mer, siden jeg allerede er i et langvarig forhold.

Drittvenninne. Hun er misunnelig på din skjønnhet, og ikke brukbar som samtalepartner på dette nivået.

Poenget med å snakke om sånt til venninner er jo for at du skal føle deg vakker og attraktiv, og samtidig gni det inn i hodene deres at du fortsatt er smellvakker og har draget på det aller meste. Venninner skal skravle og skryte og bygge opp hverandres selvbilde.

Endret av I Grosny
Skrevet

Mange gutter som liker milfs. Akkurat som mange yngre jenter liker eldre menn.

Skrevet

Mange gutter som liker milfs. Akkurat som mange yngre jenter liker eldre menn.

Mange menn liker deilige damer på 40+ når de er 2, 12, 22, 32, 42, 52, 72 og 102. Dette er fine damer, og det vet vi , helt uavhengig av hvor gamle vi er.

• Liker 1
Skrevet

Mange menn liker deilige damer på 40+ når de er 2, 12, 22, 32, 42, 52, 72 og 102. Dette er fine damer, og det vet vi , helt uavhengig av hvor gamle vi er.

hehe, menn på 2år :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...