AnonymBruker Skrevet 14. desember 2012 #1 Skrevet 14. desember 2012 Jeg kjøpte meg en veske på loppemarked for et par år siden, regnet egentlig med at den var fake, og ga ikke mye for den. Glemt den bort i skapet, men ryddet litt nå og fant den igjen. Den er liksom litt tung, slik som de ekte veskene mine, men jeg har ingen Prada å sammenligne med. Hvordan ser dere om de er ekte? Synes ikke den er like myk som de andre jeg har, så jeg tror fortsatt ikke den er ekte, men det hadde jo vært fint å vite hvordan man ser det. Takk for all hjelp. Anonym poster: 144fd55dcb909c3022abec877324adf5
Harlequin Skrevet 14. desember 2012 #2 Skrevet 14. desember 2012 Du vet ikke hva modellen heter? Da kan du jo søke opp bilder på nettet, sammenligne mål, sømmer, også videre. Du kan jo også se på nettbutikker som selger Prada, og se om du finner noen som ligner og sammenligne med dem? Hvis du tør kan du jo eventuelt gå i en butikk der de selger Prada og be de sjekke den, men er passe flaut hvis den ikke er ekte
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2012 #3 Skrevet 14. desember 2012 Du vet ikke hva modellen heter? Da kan du jo søke opp bilder på nettet, sammenligne mål, sømmer, også videre. Du kan jo også se på nettbutikker som selger Prada, og se om du finner noen som ligner og sammenligne med dem? Hvis du tør kan du jo eventuelt gå i en butikk der de selger Prada og be de sjekke den, men er passe flaut hvis den ikke er ekte Ja, og bli anmeldt for å være i besittelse av en kopi. Flaut. Anonym poster: 91cd89bcb40d9ad0d54a890c50874e6f 1
Harlequin Skrevet 14. desember 2012 #4 Skrevet 14. desember 2012 Ja, og bli anmeldt for å være i besittelse av en kopi. Flaut. Anonym poster: 91cd89bcb40d9ad0d54a890c50874e6f Oi, det visste jeg ikke! Da er det kanskje like greit å ikke gå til en forhandler, haha...
Kalila Skrevet 15. desember 2012 #5 Skrevet 15. desember 2012 Her kan du få sjekket om vesken er ekte:) http://forum.purseblog.com/prada/authenticate-this-prada-please-read-post-1-first-717898.html Har brukt purseforum flere ganger for å sjekke vesker fra ebay.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå