Gjest Tex Skrevet 9. mars 2004 #1 Skrevet 9. mars 2004 Vakre kvinner 3 år: Hun ser seg i speilet og ser en dronning! 8 år: Hun ser seg i speilet og ser Askepott. 15 år: Hun ser seg i speilet og ser en Stygg Stesøster (Mamma, jeg kan ikke gå på skolen når jeg ser sånn ut!) 20 år: Hun ser seg i speilet og ser "for tjukk/ for tynn, for kort/forlang, for rett/ for krøllete" - men bestemmer seg for å gå ut likevel. 30 år: Hun ser seg i speilet og ser "for tjukk/ for tynn, for kort/for lang, for rett/ for krøllete" - men finner ut at hun ikke har tid til å fikse det, så hun går ut likevel. 40 år: Hun ser seg i speilet og ser "for tjukk/ for tynn, for kort/ for lang, for rett/ for krøllete" - men sier til seg selv "jeg er i det minste ren", og går ut likevel. 50 år: Hun ser seg i speilet og ser "jeg er", og går dit hun har lyst til å gå. 60 år: Hun ser seg i speilet og minner seg selv om alle de som ikke kan se seg i speilet lenger. Hun går ut og erobrer verden. 70 år: Hun ser seg i speilet og ser visdom, latter og muligheter. Hun går ut og nyter livet. 80 år: Hun gidder ikke å se. Hun putter på seg en lilla hatt og går ut for å ha det gøy med verden. Kanskje skulle vi alle tatt på den lilla hatten litt tidligere
Gjest Seleena Skrevet 9. mars 2004 #2 Skrevet 9. mars 2004 Ord for dagen det der........ Eg må sei at eg ikkje er så hysterisk som andre jenter på min alder! Foreldrene mine har lært meg at eg er flott som eg er uansett korleis eg ser ut, det er det indre som tel. :klem2:
Susanna Skrevet 9. mars 2004 #3 Skrevet 9. mars 2004 ..En liten tankevekker ja...Tenk om alle kunne gjøre det samme som damen på 80 år! Det hadde vert en fin verden det!..der fokuset på hvordan en ser ut, og ikke minst, hvordan andre ser ut, er kraftig redusert..hmm..det hadde vert noe det! Dagens samfunn skremmer meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå