Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen med krøllete, tørt hår som har prøvd denne serien? Anbefales den ? Lurer litt på den boksen som heter oleo curl intense, er dette en balsam eller en kur? Bør man bruke en annen balsam etter denne når man vasker håret, eller holder det med den? Takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Tidssone
Skrevet

For det første tester de på dyr, for det andre er Moroccanoil sin olje og kur bedre. Jeg har krøller og får frizzy hår uten disse produktene. Bruker deres curlcream også. Fantastisk gde produkter som jeg anbefaler deg å prøve. Ca samme prisklasse.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har brukt kerastase, og synes ikke den er bra. Har dessverre ikke noe annet forslag for hva som kan være et annet forslag, men har hørt Moroccanoil er bra :P

Skrevet

For det første tester de på dyr, for det andre er Moroccanoil sin olje og kur bedre. Jeg har krøller og får frizzy hår uten disse produktene. Bruker deres curlcream også. Fantastisk gde produkter som jeg anbefaler deg å prøve. Ca samme prisklasse.

Helt enig! Hvor kjøper du morroccanoil produktene? Har skjekket feelunique, men mener jeg betalte ca det samme for de hos frisøren... :)

Gjest Tidssone
Skrevet

Jeg kjøper enten hos frisør eller hos Blush. Blush har de samme prisene som frisør, men har noen ganger tilbud. Ikke voldsomt mye billigere når det er tilbud heller.

Dyrt, men verdt det. I alle fall når jeg har brukt evig masse tid på å finne produkter som passer for håret mitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...