Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber i et firma med ca 90 ansatte, jeg sitter i resepsjonen, og han jobber i en av de andre avdelingene.

Vi har småflørtet litt siden jeg startet i vår, og de siste par månedene begynt å møtes et par ganger i uka.

Jeg har veldig lyst til at ting skal bli mer seriøst med denne mannen, og søker egentlig litt erfaringer fra andre som har kommet i forhold med noen på jobben, har det påvirket jobben, evt har jobben påvirket forholdet, osv?

Anonym poster: db460f46921425e565074c06afedebf5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er kjempelurt.

Anonym poster: ea53a64672a2a9e7840efcdc9a1143a9

Skrevet

Gått bra, og det det samme med ganske mange i omgangskretsen miin som har fått kjæreste gjennom jobben. Og o du er i resepsjonen og han i en annen del av bedriften så ser jeg ikke hvordan det skal være noen ulemper.

Anonym poster: cf0bc99e747737fe82c20d309afacf82

Skrevet

Tror det i de fleste tilfeller går bra. Jeg ville selv vært skeptisk til å jobbe tett på kjæresten min, dvs i samme avdeling, men å jobbe i samme firma, og attpåtil da en bedrift som er større enn 10-15 ansatte hadde jeg ikke hatt problemer med.

Skrevet

Men det som definitivt ikke er lurt er å innlede et forhold til han hvis han er gift eller allerede er i et forhold...

Er dere begge single og omtrent samme alder, er det bare hyggelig å finne en kjæreste på jobb :danse:

Skrevet

Men det som definitivt ikke er lurt er å innlede et forhold til han hvis han er gift eller allerede er i et forhold...

Er dere begge single og omtrent samme alder, er det bare hyggelig å finne en kjæreste på jobb :danse:

Begge er single, dog er det 9 års aldersforskjell (27 og 36) men vi er i like faser av livet mtp barn osv., så jeg tror det spiller større rolle en alderen i seg selv.

TS :)

Anonym poster: db460f46921425e565074c06afedebf5

Skrevet

Har hatt noen opplegg på jobben som ikke ble seriøse.

Det er iallefall ikke anbefalt og jeg jobber i en bedrift med 7000 ansatte :)

Skrevet

9 år er jo ingenting! Tenkte mer på at du var tidlig i 20-årene og han en godt voksen sjef...

Var jeg deg, ville jeg blitt bedre kjent med denne kollegaen

Skrevet

Tja, jeg hadde en kjæreste i ett år på en bedrift med..tja..16 ansatte? Det går greit hvis dere klarer å jobbe samme sted om det blir slutt. Det klarte vi, ellers hadde det blitt vanskelig.

Anonym poster: dd4eda5cfed3e349bd5aa79fb5874e56

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...