Gå til innhold

Fantastisk kar... men jomfru?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! Ble litt sånn inspirert av tråden hvor menn lyver for å ligge med kvinner...

Har møtt en gutt på skolen, som jeg lenge har lagt merke til/interessert i, og under en samtale nevnte han at han var jomfru.. og jeg ble jo selvfølgelig sjokkert ettersom han er så kjekk. Han er den typen mange jenter smugtitter på når han er i rommet. Han er utlending (vil ikke si hvor med fare for å bli gjenkjent!), mørk, en god del tatovering, og gir egentlig en litt sånn «badboy» inntrykk/energi.. MEN han er ikke det i det hele tatt.. han er ufattelig snill, og ydmyk til de grader.. han er en mann av integritet og alltid holder sine ord (som jeg har hørt)..

Han er så fantastisk på alle områder og da han fortalte at han var jomfru så ble det bare litt for perfekt hvis dere skjønner?... (jeg foretrekker en jomfru! selvom jeg vet at flere av dere foretrekker en erfaren mann)

Kan liksom ikke tro at en så kjekk som han, og får så mye oppmerksomhet fra jentene forbli jomfru!? Han sier at det ikke er fordi han aldri har fått muligheten, men fordi han er gammeldags når det kommer til det området, og velger heller å vente.. og fordi han ikke har hatt tid til jenter/kjærester og ikke prioriterer det heller.. han tar ting som det kommer sier han... kommer det så kommer det..

OG nå har lysten min for han økt! Fantaserer om å være hans første og vise han hva han har gått glipp av... Bare pule hjernen ut av han rett og slett! :fnise: Klarer ikke å slutte å tenke på han..

Så nå lurer jeg på om han lyver? Lyver om at han er jomfru.. for det virker.. veldig bra.. for meg ihvertfall..

Han er 24 år gammel og jeg er 22!

Anonym poster: 81d3a623614475d25cd29885f03db4cb

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Om han er gammeldags så må du gifte deg med han først, hvis ikke så er det vel noe som skurrer?

Endret av Summers
  • Liker 1
Skrevet

Enten er han veldig gammeldags eller så lyver han,umulig å vite egentlig.

Skrevet (endret)

Jeg tipper at han lyver. Kjekke "badboys" som ellers kan stelle seg er ikke jomfru. Unntak finnes, men jeg tviler. Han kan godt lyve for å få deg til å gi deg selv når du er i god tro.

Kjekke menn (som keg tror han karen din er) behøver ikke å jobbe for å få seg damer. De gir seg selv støtt og stadig. Han trenger bare å si ja.

Han ligger med deg og unnskylder seg halvhjertet en kort stund senere med at dere ikke passer sammen eller at han ikke har de riktige følelsene. Eventuelt at han ikke er klar for et forhold. Du tror på dette, mens han forteller de samme løgnene og spiller mors beste barn for sitt neste prosjekt. Og slik går nå dagene.

Vær kritisk og ikke regn med noe.

Endret av Pene sko...
  • Liker 1
Skrevet

Tror heller gutter/menn lyver om å ha hatt mange jenter enn om at de er jomfu.. Selv var jeg 22 år da det ble min første gang. Ikke alle som er 16.

Har opplevd noe lignende som dette flere ganger selv og. Bla. en veldig god kompis av meg har et slikt inntrykk. Alle jenter tror han har hatt tusenvis av damer. Han er kjempesnill og hyggelig. Men han har et ordentlig godt glimt i øye, litt høylytt og skaper god stemning uansett hvor han er, og alltid litt småflørtene av seg. Dette gjør at alle er helt sikre på at han kan umulig ha fått gått "uberørt". Men etter en lang samtale med han en kveld, fant jeg ut at han slettes ikke har hatt mange damer. Han er faktisk heller litt av den usikre typen som sender en SMS eller aller helst en mail for å be ut en jente eller bare for å fortelle henne hvor søt han syns hun er. Bare fordi han er redd for å bli avvist. Jeg fikk et helt annet inntrykk av han etter vår samtale. Har alltid vært utrolig glad i han som en venn, men denne samtalen smeltet faktisk hjertet mitt litt ekstra. Bare fordi han var så ærlig og god der han satt og fortalte meg om såpass personlige ting :)

• Liker 1
Skrevet

Heisann! Ble litt sånn inspirert av tråden hvor menn lyver for å ligge med kvinner...

Har møtt en gutt på skolen, som jeg lenge har lagt merke til/interessert i, og under en samtale nevnte han at han var jomfru.. og jeg ble jo selvfølgelig sjokkert ettersom han er så kjekk. Han er den typen mange jenter smugtitter på når han er i rommet. Han er utlending (vil ikke si hvor med fare for å bli gjenkjent!), mørk, en god del tatovering, og gir egentlig en litt sånn «badboy» inntrykk/energi.. MEN han er ikke det i det hele tatt.. han er ufattelig snill, og ydmyk til de grader.. han er en mann av integritet og alltid holder sine ord (som jeg har hørt)..

Han er så fantastisk på alle områder og da han fortalte at han var jomfru så ble det bare litt for perfekt hvis dere skjønner?... (jeg foretrekker en jomfru! selvom jeg vet at flere av dere foretrekker en erfaren mann)

Kan liksom ikke tro at en så kjekk som han, og får så mye oppmerksomhet fra jentene forbli jomfru!? Han sier at det ikke er fordi han aldri har fått muligheten, men fordi han er gammeldags når det kommer til det området, og velger heller å vente.. og fordi han ikke har hatt tid til jenter/kjærester og ikke prioriterer det heller.. han tar ting som det kommer sier han... kommer det så kommer det..

OG nå har lysten min for han økt! Fantaserer om å være hans første og vise han hva han har gått glipp av... Bare pule hjernen ut av han rett og slett! :fnise: Klarer ikke å slutte å tenke på han..

Så nå lurer jeg på om han lyver? Lyver om at han er jomfru.. for det virker.. veldig bra.. for meg ihvertfall..

Han er 24 år gammel og jeg er 22!

Anonym poster: 81d3a623614475d25cd29885f03db4cb

Det kan godt være han er jomfru. Eller ikke. Egentlig spiller det ikke noen rolle. Men faktum er at alle kvinner tror mannen de liker er omsvermet av andre kvinner, nettopp fordi de selv liker ham, og ikke klarer å se for seg at andre ikke gjør det. Derfor blir mange urettmessig stemplet som player og lignende. Det er viktig å huske på at selvom du har lyst til å knulle vedkommende, så betyr ikke det automatisk at det er noen andre som har hatt samme ønske, uansett om han påstår det eller ei.

Skrevet

Kvinner har mange fordommer (om menn). En er at alle menn tar hva som helst, bare tilbudet er der så gjøre de ikke annet enn å takke ja (merkelig nok tror kvinner samtidig at de må være ms. Barbie for å fortjene å bli elsket). En annen er at en mann som kvinner synes er så kjekk og så fantastisk må jo ha ligget med en fire-fem snes damer. En mann kan jo trass alt ikke takke nei, må vite.

Dette har igjen å gjøre med bad boy vs. nice guy. En som er en nice guy er litt mer selektiv med hvem han ligger med. Han ønsker gjerne en som bryr seg om han. For han betyr det å være sammen med noen og oppleve mer enn bare inn ut mer enn bare... inn ut.

Kvinner er fulle av fordommer.

Anonym poster: 90b643b4103608e5fe7afdb393aa10eb

Skrevet

Skeptisk til utlendingar. Dei er fårlege.

Anonym poster: 41bd092732749bc7be9f7a7dd77cccb6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...