Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min samboer er kresen på klær så bukse, genser og t shorter kan jeg ikke kjøpe, heller ikke jakker og sko. Tenkte å gi han et gavekort, men vil ha noe ved siden av. Bruker ikke smykker eller armbånd heller, kjedelig!

Noen tips??:) Han er i starten av 20 årene.

Svigermor er i starten av 50 årene, fantastisk dame. Vet hun har handlet julegave til oss, og det er første julen jeg bor samme sambo å kjøper gave til henne. Hva kan jeg kjøpe? Må si det er noe av det vanskeligste, vi har et kjempe godt forhold, men jeg vet ikke hva hun ønsker seg. Heller sier hun ikke noe

Videoannonse
Annonse
Gjest tarandus
Skrevet

Kan ikke samboeren din ordne gave til sin mor fra dere begge? :)

Skrevet

Opplevelser er som regel ganske sikkert. Vi har gitt sledetur med bål og gløgg, spa, skøytedag, kino-/teaterbilletter og lignende. Enten alle samlet eller f.eks massasje for den enkelte. Når dere har vært sammen lengre blir det lettere å snappe opp hva både hun og han liker og trenger. Noter i løpet av året, så er du forberedt neste år ;)

Skrevet

Hans bror og han kjøper gaver sammen så de har alt kjøpt trur jeg. Massasje hørtes veldig greit ut egentlig, er vel noe de fleste liker?:)

Takk for flotte svar

Skrevet

Så du er ikke med på din samboers gave til sin mor??

Skrevet

Nei, han og broren hadde kjøpt egen. Men regner med at han skriver seg på det jeg tar også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...