Gå til innhold

BettySpaghetti's innermost thoughts and feelings.. Nesten?

squash1

Anbefalte innlegg

Mamma-Betty og lilleMaria blir alene i 4 uker for første gang!!

Okei, akkurat nå er det så rolig, jeg har ikke så mye å ta meg til, så da setter skrivekløen inn..

Egentlig så er jeg litt nervøs, og litt spent for tiden.. For det har seg nemmelig slik at Betty mamma og lillejenta mi på 2 år i hvert øyeblikk blir alene for første gang!! :sjokkert:

Pappa-tobben er matros han, og reiser på helt ny båt om bare noen få dager!! Han har vært på land og jobbet som rørlegger siden lillejenta ble født, men nå er det på tide å reise ut igjen på det store hav..!

Herregud, jeg klager ikke, vi skal klare oss helt fint, det er jo mødre som er alene med barn, flere barn også 100%, men det handler vel litt om hva man er vandt til, gjør det ikke?

Jeg er vandt til at vi er to. To som deler på alle oppgaver, og to som deler på omsorgen! Nå blir det bare meg!

Jeg jobber jo fast 8-4, så det funker veldig fint med barnehagen, jeg har alltid fri når barnehagen er stengt.

Det jeg er litt begymret for derimot, er hvordan lille kommer til å takle det! Hun er jo stor nok til å skjønne at pappa ikke er der. Kommer hun til å spørre mye etter pappa`? Kommer hun til å være lei seg og savne pappa? Hun er jo ikke stor nok til å forstå om jeg forklarer at pappa bare blir borte i 4 uker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...