Gjest Elissima Skrevet 14. desember 2012 #1 Skrevet 14. desember 2012 Ser en reklame for proaktiv som visstnok skal gjøre underverker for uren hud. Er det bare juks eller er den så bra som det sies?
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2012 #3 Skrevet 14. desember 2012 Det er alt sterkt, huden tørkes ut og virker bedre først for så å bli verre igjen. Gå heller for Md. Anonym poster: 1ab597bbf1bffae59699fbaa1ac5e765 1
Karenina Skrevet 14. desember 2012 #4 Skrevet 14. desember 2012 Har hørt at den virker bra, men med en gang du slutter med den, kommer problemene tilbake.. så tror ikke du burde satse på den, nei..
Wonders Skrevet 15. desember 2012 #5 Skrevet 15. desember 2012 jeg tror ikke på at krem uten i fra kan hjelpe meg med kviser som kommer innen i fra . Om man ikke får det på resept, tror jeg ikke på det. HIlsen meg som har prøvd alt i hylla på apoteket. Jeg tåler ikke MD, det får jeg skikkelig allergisk reaksjon av. Jeg går på acne/kvise-tabletten Diane, som har en bivirkning som en p-pille.
MissCoverdale Skrevet 15. desember 2012 #6 Skrevet 15. desember 2012 jeg tror ikke på at krem uten i fra kan hjelpe meg med kviser som kommer innen i fra . Om man ikke får det på resept, tror jeg ikke på det. HIlsen meg som har prøvd alt i hylla på apoteket. Jeg tåler ikke MD, det får jeg skikkelig allergisk reaksjon av. Jeg går på acne/kvise-tabletten Diane, som har en bivirkning som en p-pille. Når et plaster kan gjøre at du ikke blir gravid, så sier det seg selv at noe utenfra kan hjelpe noe som kommer innenfra. På samme måte som dårlige produkter kan gi deg kviser og urenheter, KAN gode produkter hjelpe. Det gjelder bare å finne det som passer ens hud. Eventuelt i tilfeller som deg, få hjelp av medisiner. On topic: proactiv er noe herk! 2
lemonaid Skrevet 21. desember 2012 #7 Skrevet 21. desember 2012 Det er en grunn til at det florerer på TV-reklamene og heller ikke blir solgt i butikker. Pro Activ er skikkelig møkk!
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2012 #8 Skrevet 21. desember 2012 Proaktiv funket ikke på meg... Og ikke diane heller! Anonym poster: 1239749b85e5395d7f12efd48bf93df5
Tippy Skrevet 22. desember 2012 #9 Skrevet 22. desember 2012 Proaktiv fungerer veldig bra på broren min, had har prøvd veldig mye og har nå funnet noe som fungerer for hans hud
Gjest BabyBlue Skrevet 22. desember 2012 #10 Skrevet 22. desember 2012 Det suger balle, spar pengene dine.
Gjest Borghild Skrevet 22. desember 2012 #11 Skrevet 22. desember 2012 Hadde aldri turt å bruke de greiene der. MD og Decleor har jeg hatt godt resultat med ihvertfall. Snilt mot huden er det også og superdrøyt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå