Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Fortvilet
Skrevet

Begynner å tro at samboeren min gjennom flere år egentlig er homofil :( Noen som har opplevd noe sånt? Hvordan snakket dere om det? Min nekter for at han er homofil men klarer lixom ikke helt å tro ham... Det som gjør at jeg tror det:

*han liker ikke å kysse eller slikke meg, og den ene andre jenta han har vært sammen med utenom meg var visstnok også "kjedelig" og han hadde bare sex med henne est par ganger (kort forhold)

*han elsker derimot å suges samt alt som har med analsex å gjøre, spesielt om jeg tar ham "der bak" med fingre eller dildo... Han pleier å be meg om det flere ganger i uka. Jeg liker det jeg også, men vi har jo ALDRI normal sex.

*den siste tiden har han omtrent bodd på jobb, og jeg VET at en av arbeidskameratene hans er homofil (han er veldig åpen om det)... I tillegg har han ved et par tilfeller fått gaver faktisk av denne gutten.

*da han var ung var han bestevenn med en gutt som er homofil i mange år.. da gutten "kom ut av skapet" ble det omtrent umiddelbart slutt på vennskapet + at han ble sammen med meg et par måneder senere. Har ikke tenkt stort på dette før nå etter at han skiftet jobb (og flyttet inn der) men...

*den første gangen jeg hadde sex med ham (jeg var jomfru) mistet han ereksjonen etter to sekunder og nektet å prøve å ha sex med meg igjen på flere måneder...

Huff.... det gjør meg absolutt ingenting om han er homofil, vi er egentlig mer venner enn kjærester som det er nå. men han nekter jo for det. Noen forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For det første, nei, jeg har aldri opplevd dette.

For det andre; det er han som vet om han er homofil eller ikke. At han ikke tenner på deg (i dine øyne) gjør ham ikke til homofil. Ei heller homofile venner. Det er ikke smittsomt, verken fysisk eller psykisk.

Spørsmål: dere er sammen og du har spurt om han er homofil?

Min nekter for at han er homofil men klarer lixom ikke helt å tro ham...
Jeg blir litt i stuss om dette er et tema i forholdet deres?

Og om han ikke er det, er det kanskje ikke verdens største tenning å skulle "bevise" dette ved å slikke deg etter å ha først blitt beskyldt for dette...

For det tredje; dette forholdet høres ikke helt liv laga ut... enten det nå er sånn eller slik. Og det sier du jo selv også her.

Huff.... det gjør meg absolutt ingenting om han er homofil, vi er egentlig mer venner enn kjærester som det er nå.

Er du i det hele tatt interessert selv?

Gjest Anonymous
Skrevet

synes det er unødvendig å svare slik TUSENFRYD gjorde...

Hadde ikke hun skrevet at det ikke gjorde noe at han var homofil,ja,da hadde hun vel blitt anklaget for å misslige homofile...dere som svarer på innlegg som dette ,synes jeg kan være litt mer ydmyke,og ikke sitte på sin høye hest med pekepingen!!!

Over til saken....Jeg synes det du skriver virker veldig logiskt,så lenge han tenner på de tingene du sier og ikke den såkalte vanlige sexen..ja,egentlig alt du skrev..Tror du har rett jeg..men kanskje han ikke er klar for å komme ut av skapet ennå..

Finn deg en en hetero mann som kan tilfredstille deg og sette pris på deg ,slik du fortjener...som partner og ikke venner

Lykke til!! :-)

Skrevet
synes det er unødvendig å svare slik TUSENFRYD gjorde...

Hadde ikke hun skrevet at det ikke gjorde noe at han var homofil,ja,da hadde hun vel blitt anklaget for å misslige homofile...dere som svarer på innlegg som dette ,synes jeg kan være litt mer ydmyke,og ikke sitte på sin høye hest med pekepingen!!!

:o At det var?

Jeg skal ha meg frabedt at du legger ord i munnen på meg på den måten!

Jeg har svart på en seriøs måte så godt jeg kunne på et langt innlegg. Og jeg har ikke svart på hva som ikke står der. Det synes jeg virkelig ikke at du burde heller!

Jeg har selv mange homofile venner og de er mine venner og jeg legger meg ikke oppi hva de gjør i sengen med hvem.

Men jeg hadde i hvert fall tatt meg inderlig nær av det hvis kjæresten min var homse. Jeg hadde blitt såret og lei meg og ikke nådd opp, og det har da ingenting med å gjøre om man liker homser eller ei?

Jeg svarer på at den som skriver hovedinnlegget ikke bryr seg om han er homse eller ikke - og i mine øyne er det da et fryktelig dårlig utgangspunkt for et forhold?

Om hun liker homser generelt eller ikke, sier hun ingenting om, og det er da ikke det jeg snakker om her heller - men hennes konkrete kjæreste og deres forhold.

Hva snakker du om?

Gjest Seleena
Skrevet

Eg må sei at det siste svaret var meir "tåpeleg" og mindre ydmjukt enn det Tusenfryd sa.

Korleis kan du, siste gjest, sei at samboaren hennar er homofil ut i frå desse opplysningane? Ein må nesten berre stole på at han snakkar sant og leve med det.

Det er så vanskeleg å svare på dette egentleg, fordi alle tenner jo seksuelt forskjellig og det går jo an å vere ven med homofile utan å bli kalle homofil av den grunn...

På ei anna side så syntest eg kjæresten din verkar veldig egoistisk. Han forventar at du skal gi og gi utan at han gir til deg. Sett litt grenser og sjå kva som skjer då! Still krav du og!

Gjest Madam Felle
Skrevet

Må faktisk si meg enig med Tusenfryd på dette, for en behøver ikke være homofil på grunn av de grunnen som er ramset opp. Det er da mange heterofile som liker analsex, og da også på seg selv.

Jeg har vært sammen med en mann som likte å bli tatt i baken, men tro meg han er ikke homofil. Det du gjest må slutte med er å sette de homofile i en bås, for alle er ikke like. Homofili har med føleser å gjøre på lik linje som de heterofile, og behøver ikke være sekuelt i det hele tatt.

Min mening er at fortvilet slutter av forholdet som egentlig bare er for vennskapes skyld. Jeg kan med hånden på hjerte si at jeg hadde blitt rasende om min kjære hadde fortalt meg at han var homofil. Det er på grunn av at jeg:

Elsker han

Hadde følt meg brukt

+ at han hadde latt mine barn gå igjennom noe slikt.

Når fortvilet ikke har noen problemer med å akseptere at kjæresten er homofil, er det vel like greit å avslutte forholdet med en gang. For jeg tviler på at en som virkelig hadde vært glad i kjæresten sin ahdde blitt fortvilet om han hadde vært det.

Dette har ikke med at en ikke har respekt for homofile, men at den personen en har delt hverdagen med så lenge har holdt en for narr. Jeg kan heller ikke forstå at en ønsker å dele livet sitt sammen med en person som en misstror på den måten.

Gjest Fortvilet
Skrevet
Når fortvilet ikke har noen problemer med å akseptere at kjæresten er homofil, er det vel like greit å avslutte forholdet med en gang. For jeg tviler på at en som virkelig hadde vært glad i kjæresten sin ahdde blitt fortvilet om han hadde vært det.

Dette har ikke med at en ikke har respekt for homofile, men at den personen en har delt hverdagen med så lenge har holdt en for narr. Jeg kan heller ikke forstå at en ønsker å dele livet sitt sammen med en person som en misstror på den måten.

Vel, hvorfor skulle det gjøre meg noe at han var homofil - han kommer da fremdeles til å være det samme mennesket!! Og dette er ikke noe vi egentlig diskuterer og iallefall ikke noe jeg har "beskyldt" ham for, jeg har bare ymtet frempå om det et par ganger, og han tilbakeviste det på det sterkeste.. Men jeg lurer nå allikevel. Det har INGENTING med forholdet oss imellom å gjøre, det at jeg skrev dette innlegget. Jeg ville ikke ha noen "dump ham", jeg ville ha hjelp med å få ham ut av skapet, hvis det var så at han gjemte seg der...

For en gangs skyld vil jeg si: takk, anonym, føler at du var den eneste som forsto litt av problemet... (ja jeg er fast bruker til vanlig)

Skrevet

Han virker som en pussig skrue. Han vil ikke penetrere deg, ikke kysse deg, ikke slikke deg, men foretrekker å bli suget og få en dildo der du vet.

Jeg skjønner ikke hva slags kjærlighetsliv dere har. Unskyld fleipen, men er han flink til å handle på Supern?

Jeg skal ikke uttale meg om hva slags legning han har, men en skjelden fugl er han, som ALDRI gir deg normal sex/nytelse. Har han noen gang gitt deg orgasme?

Hvis han" bor "på jobben, og han har en kollega som er homse, ville jeg tro/sterkt mistenke ham for å foretrekke samme kjønn.

Ring hjem til kollegaen når din samboer sier han jobber sent.....

Skrevet
Det har INGENTING med forholdet oss imellom å gjøre, det at jeg skrev dette innlegget.

Så dersom det skulle vise seg at din samboer er homofil, så har det ingenting med deres forhold å gjøre????????

Klart det har noe med deres forhold å gjøre!

Dersom han er homofil er ikke det er godt utgangspunkt å bygge et forhold på. Et forhold innebærer så mange ting. Vennskap er viktig, men langt fra det eneste man trenger i et forhold. Vennskap kan dere selvsagt ha, men premissene for et godt samliv er ikke tilstede når den ene parten i et hetrofilt forhold er homofil.

I likhet med Tusenfryd hadde jeg blitt dypt såret dersom min samboer skulle vise seg å være homofil, og at han har holdt dette skjult for meg i alle de årene vi har levd sammen som kjærester.

Når det er sagt, synes jeg det er bra at du ønsker å støtte ham dersom han skulle komme ut av skapet, og gjøre hva du kan for å bevare vennskapet.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Sitter med en følelse av at fortvilet vil at han skal være homofil. Det gjør ikke deg noe om han er det, for han er den samme personen for det. Vel slik snakker venner, og ikke kjærester. Hadde det vært riktige følelser der hadde det gjort deg noe, og da blir jo spørsmålet: Hvorfor er du sammen med han? Han er jo mer en venn for deg enn en kjæreste.

En "normal" kjæreste hadde ikke vært så opptatt med å få kjæresten ut av skapet som det du er. For en "normal" kjæreste hadde blitt fortvilet over noe slikt som dette, og hadde vel ikke villet innse verken det ene eller det andre.

Men når det er sagt, vil jeg si at det er totalt umulig for noen her inne å si at den mannen er homofil ut i fra den beskrivelsen du har kommet med. En skal faktisk være forsiktigi å plassere mennesker i båser, for det er ikke alle som passer inn i den båsen vi lager. Mennesker er ulike, og det kommer en ikke bort fra.

Tror det beste du kan gjøre er å spørre han rett ut, og forklare at det ikke gjør deg noe, for du kommer til å være der for han. Men husk at en heterofil mann sjelden liker å bli beskyldt for å være homofil, så gå varsomt frem.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes faktiksk også at Tusenfryd hadde et godt svar.

At homofili er et tema i forholdet deres stusser jeg også på.

At han liker litt andre ting en "norme " sex gjør han da ikke homofil

Pedro skrev:

Hvis han" bor "på jobben, og han har en kollega som er homse, ville jeg tro/sterkt mistenke ham for å foretrekke samme kjønn.

:o - Så hvis du har en kollega som er homo og jobber mye overtid- da kan vi dra konklusjonen at DU er homosexuell :roll:

At du mener at det ikke har noen invirkning på forholdet ditt er for meg :klø:

Skrevet
...Vel, hvorfor skulle det gjøre meg noe at han var homofil - han kommer da fremdeles til å være det samme mennesket!! Og dette er ikke noe vi egentlig diskuterer og iallefall ikke noe jeg har "beskyldt" ham for, jeg har bare ymtet frempå om det et par ganger, og han tilbakeviste det på det sterkeste.. Men jeg lurer nå allikevel. Det har INGENTING med forholdet oss imellom å gjøre, det at jeg skrev dette innlegget. Jeg ville ikke ha noen "dump ham", jeg ville ha hjelp med å få ham ut av skapet, hvis det var så at han gjemte seg der...  

For en gangs skyld vil jeg si: takk, anonym, føler at du var den eneste som forsto litt av problemet... (ja jeg er fast bruker til vanlig)

hvor mange kjærlighetsforhold eksisterer det hvor partene faktisk har forskjellige seksuell legning? :o

Dersom det er ett kjæresteforhold du har til denne mannen og ikke ett vennskapsforhold, så har det vel noe med forholdet mellom dere å gjøre om han liker menn eller kvinner i forhold til sex og kjærlighet vel? hvordan kan du si noe annet?

Og å være sammen med en man ikke deler sex eller kjærlighet med, kun godt vennskap.... Er det ett kjærlighetsforhold? eller er det ett vennskapsforhold?

Å skulle finne ut at kjærsten min var homofil ville for meg være helt grusomt!! Jeg har ingenting imot homofile og har venner som er både homofile og lesbiske, er glad i dem som jeg er glad i alle de andre vennene mine. Men kjærsten min vil jeg jo helst at i det minste skal tenne på mitt kjønn da, for ellers er jeg jo sammen med en som ikke har lyst på meg, ikke elsker meg (som annet en en venn) og som foretrekker ett kjønn jeg aldri har mulighet til å tilhøre...

Tror det er derfor noen av oss reagerer som vi gjør, jeg forstår ihvertfall ikke hvordan man kan fullt ut akseptere at kjærsten ikke tenner på en eller har kjærlighet for meg som mer en en venn.

Hva får dere ut av kjærlighetsforholdet dersom han ikke tenner på eller forelsker seg i kvinner? :klø:

Skrevet

Så hvis du har en kollega som er homo og jobber mye overtid- da kan vi dra konklusjonen at DU er homosexuell , skriver Gamle Alex.

Alle de andre parametrene til sammen gjør at jeg ser muligheten for det, ja. Dette paret har jo ingen ting som er i nærheten av en normal sexuell relasjon.

Ikke kom trekkende med spørsmålet "Hva er normalt"

Skrevet

:klø: dette skjønte jeg liiiite av!!!!

Trenger du en unnskyldning til å gjøre det slutt kanskje???

eller....

:klø:

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor dere er så kritiske til "fortvilet" her..

Hadde nok lurt litt jeg også, hvis jeg hadde hatt tilsvarende mange "indisier" og det er vel bare naturlig at hun ønsker å komme til bunns i hva slags seksuell legning samboeren hennes har?? :roll:

Skrevet

Vi er ikke kritiske til henne som person da, vi lurer på hvordan det er mulig å være i ett kjæresteforhold hvor man ikke bryr seg om kjærsten er homofil eller hetrofil.

Jeg lurer ihvertfall skrekkelig på hva man som kvinnelig kjærste får ut av å være sammen med en mannlig homofil mann som ikke tenner på kvinner?

hvordan kan det fakta å finne ut at kjærsten er homofil IKKE påvirke kjærlighetsforholdet? Om det er det det er? (noe hun jo selv sier at det egentlig ikke er, mer vennskap en noe annet, men vil ikke gjøre det slutt selv om hun skulle klare å dra ham ut av skapet...)

Jeg forstår ikke hvordan det er mulig å ikke bli lei seg over noe slikt, jeg forstår ikke at det er ubetydelig om kjærsten tenner på deg eller ikke.

Men meg om det! :o

Gjest Madam Felle
Skrevet
Vi er ikke kritiske til henne som person da, vi lurer på hvordan det er mulig å være i ett kjæresteforhold hvor man ikke bryr seg om kjærsten er homofil eller hetrofil.

Jeg lurer ihvertfall skrekkelig på hva man som kvinnelig kjærste får ut av å være sammen med en mannlig homofil mann som ikke tenner på kvinner?

hvordan kan det fakta å finne ut at kjærsten er homofil IKKE påvirke kjærlighetsforholdet? Om det er det det er? (noe hun jo selv sier at det egentlig ikke er, mer vennskap en noe annet, men vil ikke gjøre det slutt selv om hun skulle klare å dra ham ut av skapet...)

Jeg forstår ikke hvordan det er mulig å ikke bli lei seg over noe slikt, jeg forstår ikke at det er ubetydelig om kjærsten tenner på deg eller ikke.

Men meg om det! :o

Signerer på denne.

Skrevet

Det er jo tydeligvis ikke ubetydelig for henne siden hun har startet en tråd her inne om hvordan hun skal finne ut om han er heterofil eller homofil?.. :klø:

Skrevet

hun sier selv at det er ubetydelig for henne og for forholdet og at eneste grunnen til at hun startet tråden var for å finne ut hvordan hun skulle få dratt ham ut av skapet!!

Men siden jeg er blond, kan dere da fortelle meg hvordan det er å være i ett samboerforhold (som inkluderer sex) med en mann som er homofil?

jeg forstår fremdeles ikke at dette er noe man får noe annet en vennskap igjen for. Opplys meg da vel?

Skrevet

De trives vel sammen og passer vel sammen som personer da, hva vet jeg..

Sex er ikke like viktig i alle forhold..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...