AnonymBruker Skrevet 14. desember 2012 #1 Skrevet 14. desember 2012 Har noen her inne bestilt kjole fra nettet? Hører at det er så mange som er så heldige,men er så usikker selv,men er jo en del tusen å spare... Anonym poster: f817d689bb6576395e0aefc1ed3dc601
Amens Skrevet 14. desember 2012 #2 Skrevet 14. desember 2012 Jeg bestilte min brudekjole fra WeddingDressFantasy.com. Jeg bestilte den med snøring at da satt den som ett skudd. Den var og kjempe fin og siden selger er Amerikaner så ble kjolen akkurat slik jeg hadde drømt om^_^
julielis Skrevet 14. desember 2012 #3 Skrevet 14. desember 2012 (endret) Jeg kjøpte min fra Lightinabox.com, siden ser litt jalla ut da, men helt tilfeldig fant jeg en kjole der som jeg ikke klarte å glemme. Den var også veldig billig, jeg betalte vel 1300 inkl frakt. Du kan bestille etter dine egne mål, kjolen kom etter en liten mnd etter bestilling og jeg ble veldig positivt overasket, riktignok ingen Maggie Sotero kjole, men stoffet var utrolig fint og vi skal gifte oss på Island bare vi to alene så da greier jeg ikke å få meg til å kjøpe en veldig dyr kjole. Passformen var veldig fin og kjolen sitter som et skudd Denne kjolen kjøpte jeg: Endret 14. desember 2012 av julielis
Tonjjohn Skrevet 14. desember 2012 #4 Skrevet 14. desember 2012 De så jo veldig fine ut begge to,tenker litt sånn at jeg har råd til de 2000 kr om jeg skulle være uheldig,men tenk om jeg er heldig med kjolen og kan spare 10000:)
Gjest chiki Skrevet 14. desember 2012 #5 Skrevet 14. desember 2012 JEg bestile fra jenjenhouse.com Denne kjolen: http://www.jenjenhouse.com/no/A-formet-Prinsesse-Stropplos-Sweep-Brudeslep-Sateng-Tyll-Brudekjoler-Med-Blonde-Band-002015495-g15495#have_reviews Den er på vei i posten nå, så får den iløpet av neste uke! Betalte rundt 1400kr inkl frakt. Har hørt både positivt og negativt om den siden, men jeg bare MÅTTE ha den kjolen:p Er ikke dyre kjolen om den ikke blir som forventet:) Vi skal gifte oss i Roma i februar, og det er mest sannsynlig bare vi 2 som reiser. Så da ville jeg ikke kjøpe en kjole til 10 000kr liksom:) Kan skrive her om jeg er fornøyd/misfornøyd om du vil:)
Spent... Skrevet 16. desember 2012 #6 Skrevet 16. desember 2012 Jeg ser etter en "billig" kjole da jeg skal ha 2 stk. hvordan er det å bestille på nette? Jeg vil tro at det er bedre å ha bestilt den for stor (da man kan sy den inn) enn for liten... Noen erfaring av internettbestilling av brudekjoler?
Gjest chiki Skrevet 16. desember 2012 #7 Skrevet 16. desember 2012 min ble sydd etter mål, kostet bare 150kr ekstra tror jeg d var:)
Gjest chiki Skrevet 17. desember 2012 #8 Skrevet 17. desember 2012 Fikk den levert på jobb i dag, og jeg elsker den! Sitter som ett skudd, og er bare helt nydelig!
julielis Skrevet 17. desember 2012 #9 Skrevet 17. desember 2012 Fikk den levert på jobb i dag, og jeg elsker den! Sitter som ett skudd, og er bare helt nydelig! Så herlig da Chiki Kjenner den følelsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå