Gå til innhold

Mens og eggløsning...


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Vet noen av dere hvor vanlig det er å ikke ha EL når man har regelmessig mens? Jeg har hatt regelmessig menstruasjon i alle år (årene på p-piller teller vel ikke, men den var regelmessig i alle årene før jeg begynte på pillene), men har plutselig fått en følelse av at jeg ikke har EL. Har aldri lagt merke til EL slimet alle snekker om, og har heller ingen smerter i de periodene EL burde være. Bør vel nevne at mensen ikke akkurat har kommet i helt 100 % nøyaktige sykluser, men alltid kommet en gang i mnd (kanskje variert med noen dager den ene eller andre veien. Regnes det som regelmessig??). Kjempetakknemlig for svar!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg var like usikker som deg og spurte legen min om dette da jeg tilfeldigvis var til undersøkelse for noe annet. Visstnok er menstrasjonen den beste indikatoren på at man har eggløsning. Og med regelmessig så regner de menstrasjon med ca. en mnd. mellomrom. At det var pluss minus noen dager hver gang hadde ikke noe å si. Selv har jeg sykluser på 28-35 dager og det var visst regelmessig nok. :P

Slim har jeg sett en gang men det kan jo ha vært noe annet...

Smerter har jeg i flere dager av gangen så når el er er et lite mysterium spør du meg. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...