Gå til innhold

Denne sangen er til deg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle så gjerne sendt denne sangen til deg på face, men jeg tør ikke. Jeg vet du har gått videre. Jeg vet du ikke bryr deg. Men jeg gjør. Jeg savner deg, tenker på deg, sitter igjen med alle spørsmålene. Hvorfor forsvant du bare? Alt var så bra, jeg har aldri møtt noen så spesiell som deg. Vi hadde det så gøy sammen, fant på alt mulig, og vel hjemme var du alltid så snill og god. Holdt meg, så meg rett inn i øynene og kysset meg på panna. Du fortalte meg dine innerste tanker, jeg fortalte deg mine. Hvorfor forsvant du? :(

Denne sangen er til deg. Jeg kjenner meg så smertelig igjen. Jeg skjønner ikke hvorfor du er borte fra livet mitt etter 4 fine år.

Det er grusomt og fint, vondt og godt å høre denne sangen.

Anonym poster: d62871d69265b8e3330e7509737dccb6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstår at du har det vondt nå, men du kommer over det, jeg lover. Jeg har også vært gjennom kjærlighetssorg. Det var jeg som gjorde det slutt, men jeg tror det er verre å dumpe enn å bli dumpet. Når du elsker en person, men vet at det aldri kommer til å fungere. For det er faktisk ikke nok å elske en person dersom alt annet ikke fungerer.

Om et par måneder kommer du til å bli småkvalm av den sangen der. Jeg hadde også en sang jeg hørte på da, når jeg hører den nå blir jeg flau og kvalm.

Anonym poster: 4d2ba2224e66fa2a36025853539dfdf3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...