AnonymBruker Skrevet 13. desember 2012 #1 Skrevet 13. desember 2012 Kjæresten min hadde kjørt hjem til to jenter i går... Han fortalte meg det ikke, ikke engang når jeg spurte hva han gjorde i går... Så var han hos meg i dag, så var han på telefonen og en samtale kom opp, som han fort la ned igjen, jeg fant ut at denne var med en av de han var med i går.. så fikk jeg se samtalen, det er ikke noe flørtende egentlig. Men jenta han snakket med sa " jeg liker deg, likte deg mye bedre før du ble sammen med *** " Så jeg snakket med henne og sa det er uakseptabelt å gå å si sånn til kjæresten til folk, så sier hun at han bare dukker opp på døren hennes. Som han da gjorde i går (dette var det hun som fortalte meg og han innrømmet det) Jeg blir sur, lei meg, såret og rasende på en gang... Han snakket ikke noe negativt om meg eller noe til henne, han sa bare ... okey tilbake, men allikvel.. Er det greit? Er det utroskap? vet han ikke har gjort noe, men han prøvde jo å skjule at han var der? Anonym poster: ab351c9823277228877ba88d1512e64b
Gjest Awzm me Skrevet 14. desember 2012 #2 Skrevet 14. desember 2012 Det er jo bra at han virket såpass likegyldig til at hun likte han, men noe som skurrer når han fortsetter å møte henne etter at hun sa det til han
Anonymine Skrevet 14. desember 2012 #3 Skrevet 14. desember 2012 (endret) . Endret 13. februar 2020 av Anonymine 2
Gjest Starlit Skrevet 14. desember 2012 #4 Skrevet 14. desember 2012 Garantert flørting, når han holder det hemmelig på den måten. For det er jo et eller annet som ikke tåler dagens lys, tenker nå jeg
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2012 #5 Skrevet 14. desember 2012 TS Jeg vet bare ikke hvordan jeg skal reagere! Ble såret, og han lovte å ikke gjøre det igjen, men altså - hvor stor sak er egentlig dette? Jeg er drit sur/lei meg/såret/ sveket av dette... Han mener det ikke er noe mellom dem, men hvorfor skal han da holde det skjult? Fikk lese gjennom meldingene på facebook, ingen direkte flørting, men hun inviterte han på vors/byen i morgen... Jeg blir gal, jeg vet ikke hvordan å reagere! Jeg vet de ikke har gjort noe, men denne jenta er så fæl og respektløs... jeg vet godt hvem hun er, jeg og henne er ikke direkte venner (ikke uvenner, men passer bare ikke helt sammen) Anonym poster: ab351c9823277228877ba88d1512e64b
frøkna Skrevet 14. desember 2012 #6 Skrevet 14. desember 2012 Han har kanskje ikke vært utro, men han har definitivt krysset en grense han ikke burde..
Gjest Starlit Skrevet 14. desember 2012 #7 Skrevet 14. desember 2012 Om det ikke er direkte flørting, så kan det jo også være at han nyter å få oppmerksomhet fra andre jenter. Kanskje han føler seg attraktiv, og blir beruset bare ved tanken?
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2012 #8 Skrevet 14. desember 2012 Han sjekker ut om det muligens er slik at hun er bedre enn deg.
Gjest Maneater Skrevet 14. desember 2012 #9 Skrevet 14. desember 2012 Det virker som om han sonderer markedet. Det er mange som bearbeider potensielle partnere slik at de har noe i bakhånd om nåværende forhold går ad dundas. Det ironiske er at dette ofte skade det forholdet som man er i for øyeblikket.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2012 #10 Skrevet 14. desember 2012 Jeg hadde reagert på samme måte som deg. Når du vet at denne dama vil ha kjæresten din, så er det ikke okay for han å dra dit. Anonym poster: 05f4704b7d865b8025cea710e89fce91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå